Zo voer ik hem ook uit, is inderdaad niets mis mee als je het mij vraagt.
Talalelh15 just wants to look good.
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostVoelt een beetje als een aanval maar hoop dat je het niet zo bedoeld.
Cheaten bij rug is imo gewoon ok. En ik let echt wel op me vorm hoor. Ik voer hem correct, ik heb een tijd gewoon op 60 kg getraind. En als je een beetje kan cheaten en toch je lats stimuleert dan is er toch geen probleem?
En wat bedoel je met rare trainingen?
jammer dat er zo gereageerd word, denk triple de enige die me beetje goed begrijpt
Met raar bedoelde ik eigenlijk alle type's trainingen die buiten de basics vallen..
Max o.t. en nog wat andere soorten..
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostIs geen aanval maatje.. gewoon mijn mening en interesse...
Met raar bedoelde ik eigenlijk alle type's trainingen die buiten de basics vallen..
Max o.t. en nog wat andere soorten..
Max ot is echt basis hoor. Compounds meer niet, geen iso's.
Comment
-
Originally posted by yvesb View Postik bedoel het ook niet zo... maar je bent een jaar bezig... waarom allemaal van die aparte dingen en inderdaad niet gewoon basic?
Als je net begint waarom dan zo speciaal... Hoewel ik ook wel een jongen ben van keep it simple
Comment
-
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (12 leden en 2 gasten)
nibor76nl, Triple Aces+, laurann, yvesb+, Datel, BlondSound, gain is pain, lucky_luc+, Waterpoloboy, rselten, Swekie
Goed bekeken topic maatje....haha..
Comment
-
LOl XD
@ yves.
1. Each workout should last approximately 30 to 40 minutes.
2. Train only 1 or 2 muscle groups per workout/day.
3. Do 6 to 9 total heavy sets per muscle group.
4. Do 4 to 6 reps per set.
5. Rest 2 to 3 minutes between sets. (STR)
6. Train each muscle group once every 5 to 7 days. (ITR)
7. Take a 1 week break from training every 8 to 10 weeks.
Kleine richtlijnen dan voor je.
Comment
-
zoals in het laatste filmpje is gewoon de goede manier, niks om aan te merken
dat eerste filmpje vond ik ook nogal overdreven...
en talal, als ze je niet geloven, gwn filmpje maken en klaar ben zeker dat het je lukt, iedereen trouwens,
gwn steeds opbouwen naar hoger gewicht en je grenzen verleggen
wanteeeuh yves no offense maar lat pulldown met de helft is echt eitjeRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Postzoals in het laatste filmpje is gewoon de goede manier, niks om aan te merken
dat eerste filmpje vond ik ook nogal overdreven...
en talal, als ze je niet geloven, gwn filmpje maken en klaar ben zeker dat het je lukt, iedereen trouwens,
gwn steeds opbouwen naar hoger gewicht en je grenzen verleggen
wanteeeuh yves no offense maar lat pulldown met de helft is echt eitje
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment