Talalelh15 just wants to look good.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by seanl94 View Post
    Nice, nice, 5x70kg bench, terwijl je pas een maandje of 4 traint? Stiekem ben ik wel benieuwd of je techniek wel in orde is, dus of het geen halve RM's zijn Kan natuurlijk ook jaloezie zijn, omdat je evenveel als mij hebt bereik qua kracht, maar dan in minder dan de helft van de tijd.
    @ sean94

Gewoon lekker door blijven trainen..

Jij komt er ook wel...weet ik zeker met jou motivatie en wilskracht..

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
      langer als 4 hoor :P, denk 10 maanden ofso. en 6 maanden niet serieus. Maar 2 maanden met voeding(me cut dus). Zeker geen halve rm's: net boven me borst duw ik hem omhoog en me armen zijn dan 90 graden ongeveer. Strak en explosief!
      Ooooow, dan train je al net iets langer dan mij, dan mag je ook net wat meer gewicht hebben ja.
      En Robin: Tnx! Al maak ik me daar zeker geen zorgen om.
      Btw, hoe oud ben je eigenlijk? Ook 16?

Nvm, ik zie het al, 18:P
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• ahah 16 ja :P maar hoelang doe je nu al ''serieus''?

Comment

• Ik tel vanaf de meivakantie vorig jaar als het gaat om serieus trainen. Dus 9 maandjes. Daar zaten echter wel nog wat periodes tussen waarbij ik minder trainde, meer zoop, en slechter eette. Verder was ik was ongeveer een maandje eerder begonnen met een sportschoolabbotje, dus gelukkig heb ik niet lang wat aan zitten kloten zonder resultaten. Mjah, ik was in het begin niet echt sterk ofzo voor een 16-jarige, vanwege lange tijd crashen, dus dat moest ik eerst eens gaan compenseren.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Hahah, wel goed van je dat je gelijk al goed begon. Ik zat lekker een half jaar te klooien met alleen wat krachgains. Ik woog een jaar geleden 52/54 kg bij 1.73 ofso. Volgende zomer ongeveer woog ik 70 kg, vooral vet aangekomen dus.

Comment

• Update 3 maart 2011

Ik word helemaal gek van alle spierpijntjes die ik heb, me biceps en me triceps voel ik nog. Vandaag was ik van plan benen met schouders te doen. Maar schouders pak ik dan wel zaterdagochtend. Maar ik snap echt niet waarom ik zo slecht herstel. Me eiwitten zitten 2.5 gram+.

Comment

Update 3 maart 2011

Ik word helemaal gek van alle spierpijntjes die ik heb, me biceps en me triceps voel ik nog. Vandaag was ik van plan benen met schouders te doen. Maar schouders pak ik dan wel zaterdagochtend. Maar ik snap echt niet waarom ik zo slecht herstel. Me eiwitten zitten 2.5 gram+.
                tja maatje...

zwaar trainen =spierpijn...

ik heb ook meer dan genoeg eiwit,maar toch heb ik gemiddeld 3 dagen spierpijn per spiergroep...

Comment

• Ja maar hoe doen de mensen dat dan als ze 4/5 dagen trainen en zwaar. Dan denk ik aan die bodybuilders he. Hebben hun ook altijd zoveel spierpijn.

Comment

Ja maar hoe doen de mensen dat dan als ze 4/5 dagen trainen en zwaar. Dan denk ik aan die bodybuilders he. Hebben hun ook altijd zoveel spierpijn.
                    die hebben ook spierpijn hoor...het zijn net mensen he die bodybuilders

Comment

• Ahahah ja naja ik neem wel wat meer rust ervoor.

Comment

• Jongens jongens jongens, kan iemand me dragen.

Vandaag benen+buik; hardcore

Lang opgewarm voor squat, want ik had spierpijn van gister voetbal. Maar vooral in me liesjes.

Squat

10 x 70
                        10 x 70
                        8 x 80
                        6 x 90(volgende week 95 doen)

Deadlift, ging goed

10 x 60
                        10 x 60
                        8 x 70
                        6 x 80(easy), volgende week 90 kg pakken.

Leg press

10 x 100
                        10 x 100
                        8 x 130
                        6 x 140(helemaal kapot), 5de rep uit me teentjes gepusht.

Leg extension

10 x 55
                        10 x 55
                        8 x 60
                        6 x 65

Calf raise, gehaast:P

10 x 60
                        10 x 60
                        8 x 70
                        6 x 80

Buik volop gedaan.

Samenvatting: Lekkere training, zaterdag even me schouders doen. Hopen dat me triceps wel hersteld zijn dan. Vandaag iets van 3400 kcal op.

Mijn vraag aan de volgers is: ik wil nog wat betere herstel. Dus ik denk eraan om wat amino's van de tuinen er los bij te kopen. Sportvoeding | De Tuinen

Welke zal ik kiezen, aangezien amino's= amino's en het merk zal niet zoveel uitmaken.

Comment

Jongens jongens jongens, kan iemand me dragen.

Vandaag benen+buik; hardcore

Lang opgewarm voor squat, want ik had spierpijn van gister voetbal. Maar vooral in me liesjes.

Squat

10 x 70
                          10 x 70
                          8 x 80
                          6 x 90(volgende week 95 doen)

Deadlift, ging goed

10 x 60
                          10 x 60
                          8 x 70
                          6 x 80(easy), volgende week 90 kg pakken.

Leg press

10 x 100
                          10 x 100
                          8 x 130
                          6 x 140(helemaal kapot), 5de rep uit me teentjes gepusht.

Leg extension

10 x 55
                          10 x 55
                          8 x 60
                          6 x 65

Calf raise, gehaast:P

10 x 60
                          10 x 60
                          8 x 70
                          6 x 80

Buik volop gedaan.

Samenvatting: Lekkere training, zaterdag even me schouders doen. Hopen dat me triceps wel hersteld zijn dan. Vandaag iets van 3400 kcal op.

Mijn vraag aan de volgers is: ik wil nog wat betere herstel. Dus ik denk eraan om wat amino's van de tuinen er los bij te kopen. Sportvoeding | De Tuinen

Welke zal ik kiezen, aangezien amino's= amino's en het merk zal niet zoveel uitmaken.

Ik gebruik glutamine peptiden van xxl nutrition...

Bcaa's zijn ook goed..

Jij word een beest maatje.. goede training weer hoor...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                            Ik gebruik glutamine peptiden van xxl nutrition...

Bcaa's zijn ook goed..

Jij word een beest maatje.. goede training weer hoor...
                            Hmm wil ff iets goedkoops me ma word gek van al die koopjes van me.

Jij bent een beest. En bedankt k doe me best en wil graag gwn lekker gaan gaine atm.

bedankt dat je me altijd nog blijft volgen word zeer geapprecieerd

Comment

Ja maar hoe doen de mensen dat dan als ze 4/5 dagen trainen en zwaar. Dan denk ik aan die bodybuilders he. Hebben hun ook altijd zoveel spierpijn.
                              Anabolen gebruiken bijvoorbeeld, zodat ze sneller herstellen. Zorg ook dat je genoeg slaapt. Minstens 8 uur per nacht zou ik aanhouden.

Comment

Hmm wil ff iets goedkoops me ma word gek van al die koopjes van me.

Jij bent een beest. En bedankt k doe me best en wil graag gwn lekker gaan gaine atm.

bedankt dat je me altijd nog blijft volgen word zeer geapprecieerd
                                Wat mag het kosten dan?

Tuurlijk blijf ik jou volgen maatje...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X