goed bezig he!
Talalelh15 just wants to look good.
Collapse
X
-
Borst training.
Bench press
8 x 75 kg( wel nice vond ik)
6 x 75 kg
6 x 75 kg(forced)
incline bench press
8 x 50
8 x 60 kg(forced)
6 x 60 kg
10 x 50
Low pulley cable uprow flys ofso
8 x 3 x 8.5
15 x 3.75
cable flys
8 x 6.25
8x 7.5
8 x 7.5
BUik en tussendoor 2 setjes machine pres.
Samenvatting: Vond het opzich wel beetje matig. Voelde de pomp redelijk.
Voor de volgers nu verder:
Vanaf eigenlijk deze week volgt er een nieuwe schema van een bodybuilder at my sportschool. Weet nog niet hoe die eruit ging zien, hij was lekker basic als goed is. Max-ot laat ik nog even in de ijskant liggen, is denk wel ideaal voor de winter bulk.
Ik klink mischien altijd een beetje warrig en het lijkt mischien ook dat ik vaak verwissel van schema en niet weet wat ik wil. Maar dit komt omdat ik toch alles een x geprobeerd wil hebben zodat je voor jezelf een goed systeem kan hebben. Niet geprobeerd= altijd mis. Vandaar hoop dat jullie hier ook begrip voor hebben en zal ik deze week foto's schieten voor de contest
Comment
-
snap uiteraard wel dat je veel wil proberen, heb ik ook zelf wel wat, maar het is pas op lange termijn dat je de vergelijking kan maken tussen bepaalde schema's
maar ik snap het volledig, uiteindelijk zorgt variatie er ook gewoon voor dat het 'spannend' blijft om het zo te zeggen... en we willen mss allemaal de beste gains maar belangrijkste lijkt me toch dat je iets graag blijft doen, want als je het beu raakt door hele tijd het zelfde schema af te haspelen dan krijg je helemaal geen gains meerRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Postsnap uiteraard wel dat je veel wil proberen, heb ik ook zelf wel wat, maar het is pas op lange termijn dat je de vergelijking kan maken tussen bepaalde schema's
maar ik snap het volledig, uiteindelijk zorgt variatie er ook gewoon voor dat het 'spannend' blijft om het zo te zeggen... en we willen mss allemaal de beste gains maar belangrijkste lijkt me toch dat je iets graag blijft doen, want als je het beu raakt door hele tijd het zelfde schema af te haspelen dan krijg je helemaal geen gains meer
Dat laatste heb je helemaal gelijk in. Maar ik heb er eigenlijk wel goede vertouwen dat dit schema van hem mij een stuk verder kan helpen. Train ook al een tijdje met hem en krijg ook veel tips rondom voeding en trainingen en het werpt zijn vruchten af.
Als ik dit schema ineens mee stop, moeten jullie me gwn lekker op mijn kop geven.
Comment
-
@ costina hahaha.
Rug training vandaag, schrik niet van de hoeveelheid oefeningen. Ik weet het waren er teveel maar ik deed mee met die ''bodybuilder''. Vind ook dat hij beetje rare oefeningen heeft, dus ga hem niet meer volgen. Tips zijn altijd welkom van hem.
Pullover machine
10 x 50
8 x 55
8 x 60
8 x 60
Pull ups
6 x bw
9 x bw, nice tog
6 x bw+ 5 kg + 2 reps forced
Latt puldown
10 x 40
8 x 60
8 x 65
6 x 75(bar gleed weg, maar wel een prtje)
latt puldown behind neck
10 x 35
8 x 50
8 x 55
8 x 55
barbell row
10 x 50
8 x 60
8 x 75
8 x 75
t bar row
8 x 70
8 x 80
6 x 80
cable row(gewichte vergete)
back extension.
Teveel zoals ik al zei, ff meer inlezen over max ot en dan gaan met die....banaan.
Comment
-
Valt toch wel mee 5 oefeningen voor rug. Alleen wat is dat voor BB'er als hij geen DL doet? Moet er altijd in hoor..
Voor de rest, gewoon lekker blijven knallen man. Belangrijkste is gewoon consistentie. Er is geen beter trainingschema dan een consistent trainingschema. Week in week uit jezelf blijven verbeteren. Net die paar reps pakken waar je echt niet meer kan, net die paar kilo meer pakken dan vorige week. Daar ga je op groeien!Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by El Magico View PostValt toch wel mee 5 oefeningen voor rug. Alleen wat is dat voor BB'er als hij geen DL doet? Moet er altijd in hoor..
Voor de rest, gewoon lekker blijven knallen man. Belangrijkste is gewoon consistentie. Er is geen beter trainingschema dan een consistent trainingschema. Week in week uit jezelf blijven verbeteren. Net die paar reps pakken waar je echt niet meer kan, net die paar kilo meer pakken dan vorige week. Daar ga je op groeien!
Geen dl, ja hij is buitenlands dus kan niet zo goed nederlands. Maar als ik het goed begreep vond ik hij deze oefening te belastend voor je onderrug.
En over consistent heb je helemaal gelijk in. Denk ook wel dat max-ot iets voor mij is man. En zoals jij het beschrijft telkens beetje meer. Zo hoort het ook
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostHet zijn er 7 :P, 8 zelfs. Moet nog cable row bij.
Geen dl, ja hij is buitenlands dus kan niet zo goed nederlands. Maar als ik het goed begreep vond ik hij deze oefening te belastend voor je onderrug.
En over consistent heb je helemaal gelijk in. Denk ook wel dat max-ot iets voor mij is man. En zoals jij het beschrijft telkens beetje meer. Zo hoort het ook
Dat max-ot is toch eigenlijk waar krachtraining in het algemeen op gebaseerd is? Progressief meer gewicht zodat je spieren constant geprikkeld worden om te groeien..
Die Jeff Willet, die gast van die docu is geloof ik het uithangbord van max-ot.
Hoe ziet jouw split er nu uit eigenlijk? Ik wil nu ik vakantie heb ook iets anders gaan doen qua split, maar ik weet nog niet zeker wat en hoe..Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by El Magico View PostMijn excuus, te snel gekeken! 8 oefeningen is inderdaad wel veel, je kan met minder ook uit de voeten.
Dat max-ot is toch eigenlijk waar krachtraining in het algemeen op gebaseerd is? Progressief meer gewicht zodat je spieren constant geprikkeld worden om te groeien..
Die Jeff Willet, die gast van die docu is geloof ik het uithangbord van max-ot.
Hoe ziet jouw split er nu uit eigenlijk? Ik wil nu ik vakantie heb ook iets anders gaan doen qua split, maar ik weet nog niet zeker wat en hoe..
di: rug
do: benen+ arme(testeron=hogere groeil)
vrij: schouders
Zo ziet er ongeveer uit.
Ja man jef willet, er is ook echt een hele uitgebreide handleiding erover. Dan leer ik tenminste ook nog alle in and outs.
Comment
-
Ik zit nu die informatie door te nemen op zijn site, en het klinkt heel erg goed. Misschien dat ik het ook is ga toepassen..
Het enige wat ik minder vind, maximaal 40min trainen. Nu train ik meestal 70 min, en ik vind het heerlijk.. lekker uitgeput de gym uit..
Ik ga het morgen is goed doornemen deze shizzle..Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by El Magico View PostIk zit nu die informatie door te nemen op zijn site, en het klinkt heel erg goed. Misschien dat ik het ook is ga toepassen..
Het enige wat ik minder vind, maximaal 40min trainen. Nu train ik meestal 70 min, en ik vind het heerlijk.. lekker uitgeput de gym uit..
Ik ga het morgen is goed doornemen deze shizzle..
Hoor het wel van je
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment