Talalelh15 just wants to look good.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goed bezig he!
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Ty triple

Comment

• Sterke fysiek al voor je leeftijd.
        Hopelijk kan je dit volhouden, het is althans veelbelovend.
        Veel succes nog ;].
        Persoonlijke records:

100m: 11.00 - 200m: 22.14 - Power Clean: 107,5kg

Comment

• Borst training.

Bench press
          8 x 75 kg( wel nice vond ik)
          6 x 75 kg
          6 x 75 kg(forced)

incline bench press

8 x 50
          8 x 60 kg(forced)
          6 x 60 kg
          10 x 50

Low pulley cable uprow flys ofso

8 x 3 x 8.5
          15 x 3.75

cable flys

8 x 6.25
          8x 7.5
          8 x 7.5

BUik en tussendoor 2 setjes machine pres.

Samenvatting: Vond het opzich wel beetje matig. Voelde de pomp redelijk.

Voor de volgers nu verder:

Vanaf eigenlijk deze week volgt er een nieuwe schema van een bodybuilder at my sportschool. Weet nog niet hoe die eruit ging zien, hij was lekker basic als goed is. Max-ot laat ik nog even in de ijskant liggen, is denk wel ideaal voor de winter bulk.

Ik klink mischien altijd een beetje warrig en het lijkt mischien ook dat ik vaak verwissel van schema en niet weet wat ik wil. Maar dit komt omdat ik toch alles een x geprobeerd wil hebben zodat je voor jezelf een goed systeem kan hebben. Niet geprobeerd= altijd mis. Vandaar hoop dat jullie hier ook begrip voor hebben en zal ik deze week foto's schieten voor de contest

Comment

• snap uiteraard wel dat je veel wil proberen, heb ik ook zelf wel wat, maar het is pas op lange termijn dat je de vergelijking kan maken tussen bepaalde schema's

maar ik snap het volledig, uiteindelijk zorgt variatie er ook gewoon voor dat het 'spannend' blijft om het zo te zeggen... en we willen mss allemaal de beste gains maar belangrijkste lijkt me toch dat je iets graag blijft doen, want als je het beu raakt door hele tijd het zelfde schema af te haspelen dan krijg je helemaal geen gains meer
            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
              snap uiteraard wel dat je veel wil proberen, heb ik ook zelf wel wat, maar het is pas op lange termijn dat je de vergelijking kan maken tussen bepaalde schema's

maar ik snap het volledig, uiteindelijk zorgt variatie er ook gewoon voor dat het 'spannend' blijft om het zo te zeggen... en we willen mss allemaal de beste gains maar belangrijkste lijkt me toch dat je iets graag blijft doen, want als je het beu raakt door hele tijd het zelfde schema af te haspelen dan krijg je helemaal geen gains meer

Dat laatste heb je helemaal gelijk in. Maar ik heb er eigenlijk wel goede vertouwen dat dit schema van hem mij een stuk verder kan helpen. Train ook al een tijdje met hem en krijg ook veel tips rondom voeding en trainingen en het werpt zijn vruchten af.

Als ik dit schema ineens mee stop, moeten jullie me gwn lekker op mijn kop geven.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                Als ik dit schema ineens mee stop, moeten jullie me gwn lekker op mijn kop geven.
                met plezier!
                Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

• @ costina hahaha.

Rug training vandaag, schrik niet van de hoeveelheid oefeningen. Ik weet het waren er teveel maar ik deed mee met die ''bodybuilder''. Vind ook dat hij beetje rare oefeningen heeft, dus ga hem niet meer volgen. Tips zijn altijd welkom van hem.

Pullover machine

10 x 50
                  8 x 55
                  8 x 60
                  8 x 60

Pull ups
                  6 x bw
                  9 x bw, nice tog
                  6 x bw+ 5 kg + 2 reps forced

Latt puldown

10 x 40
                  8 x 60
                  8 x 65
                  6 x 75(bar gleed weg, maar wel een prtje)

latt puldown behind neck

10 x 35
                  8 x 50
                  8 x 55
                  8 x 55

barbell row

10 x 50
                  8 x 60
                  8 x 75
                  8 x 75

t bar row

8 x 70
                  8 x 80
                  6 x 80

cable row(gewichte vergete)
                  back extension.

Teveel zoals ik al zei, ff meer inlezen over max ot en dan gaan met die....banaan.

Comment

• Valt toch wel mee 5 oefeningen voor rug. Alleen wat is dat voor BB'er als hij geen DL doet? Moet er altijd in hoor..
                    Voor de rest, gewoon lekker blijven knallen man. Belangrijkste is gewoon consistentie. Er is geen beter trainingschema dan een consistent trainingschema. Week in week uit jezelf blijven verbeteren. Net die paar reps pakken waar je echt niet meer kan, net die paar kilo meer pakken dan vorige week. Daar ga je op groeien!
                    Failure is your friend

Comment

• Originally posted by El Magico View Post
                      Valt toch wel mee 5 oefeningen voor rug. Alleen wat is dat voor BB'er als hij geen DL doet? Moet er altijd in hoor..
                      Voor de rest, gewoon lekker blijven knallen man. Belangrijkste is gewoon consistentie. Er is geen beter trainingschema dan een consistent trainingschema. Week in week uit jezelf blijven verbeteren. Net die paar reps pakken waar je echt niet meer kan, net die paar kilo meer pakken dan vorige week. Daar ga je op groeien!
                      Het zijn er 7 :P, 8 zelfs. Moet nog cable row bij.

Geen dl, ja hij is buitenlands dus kan niet zo goed nederlands. Maar als ik het goed begreep vond ik hij deze oefening te belastend voor je onderrug.

En over consistent heb je helemaal gelijk in. Denk ook wel dat max-ot iets voor mij is man. En zoals jij het beschrijft telkens beetje meer. Zo hoort het ook

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                        Het zijn er 7 :P, 8 zelfs. Moet nog cable row bij.

Geen dl, ja hij is buitenlands dus kan niet zo goed nederlands. Maar als ik het goed begreep vond ik hij deze oefening te belastend voor je onderrug.

En over consistent heb je helemaal gelijk in. Denk ook wel dat max-ot iets voor mij is man. En zoals jij het beschrijft telkens beetje meer. Zo hoort het ook
                        Mijn excuus, te snel gekeken! 8 oefeningen is inderdaad wel veel, je kan met minder ook uit de voeten.

Dat max-ot is toch eigenlijk waar krachtraining in het algemeen op gebaseerd is? Progressief meer gewicht zodat je spieren constant geprikkeld worden om te groeien..

Die Jeff Willet, die gast van die docu is geloof ik het uithangbord van max-ot.
                        Hoe ziet jouw split er nu uit eigenlijk? Ik wil nu ik vakantie heb ook iets anders gaan doen qua split, maar ik weet nog niet zeker wat en hoe..
                        Failure is your friend

Comment

Mijn excuus, te snel gekeken! 8 oefeningen is inderdaad wel veel, je kan met minder ook uit de voeten.

Dat max-ot is toch eigenlijk waar krachtraining in het algemeen op gebaseerd is? Progressief meer gewicht zodat je spieren constant geprikkeld worden om te groeien..

Die Jeff Willet, die gast van die docu is geloof ik het uithangbord van max-ot.
                          Hoe ziet jouw split er nu uit eigenlijk? Ik wil nu ik vakantie heb ook iets anders gaan doen qua split, maar ik weet nog niet zeker wat en hoe..
                          Ma: borst buik
                          di: rug
                          do: benen+ arme(testeron=hogere groeil)
                          vrij: schouders

Zo ziet er ongeveer uit.

Ja man jef willet, er is ook echt een hele uitgebreide handleiding erover. Dan leer ik tenminste ook nog alle in and outs.

Comment

• yoo tallel alles gooood goede latt puldown man dam
                            Lost all i got

Comment

• Ik zit nu die informatie door te nemen op zijn site, en het klinkt heel erg goed. Misschien dat ik het ook is ga toepassen..

Het enige wat ik minder vind, maximaal 40min trainen. Nu train ik meestal 70 min, en ik vind het heerlijk.. lekker uitgeput de gym uit..

Ik ga het morgen is goed doornemen deze shizzle..
                              Failure is your friend

Comment

Ik zit nu die informatie door te nemen op zijn site, en het klinkt heel erg goed. Misschien dat ik het ook is ga toepassen..

Het enige wat ik minder vind, maximaal 40min trainen. Nu train ik meestal 70 min, en ik vind het heerlijk.. lekker uitgeput de gym uit..

Ik ga het morgen is goed doornemen deze shizzle..
                                40 min trainen, daarvoor kan je nog opwarmen he. Heb ook man dat ik 70 min train ongeveer. ahaha :P. Maar goed overloaded traine is heftig.

Hoor het wel van je

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X