Wasofski’s Curriculum Vitae

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Week 24 LB2

Squat - Recovery
    5x50
    5x70
    5x80
    5x80

Deadlift
    5x60
    5x80
    5x100
    5x120
    5x140

Weighted Crunches
    10x20
    10x20
    10x20

Superset:
    Hammer Curl - Cable Pushdown
    10x18 - 10x50
    10x20 - 10x50
    10x20 - 10x50

Wrist roller
    3 sets 5kg

Cable External Rotation
    3 sets 10kg
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• allround update

In de week geprobeerd om fotos te maken maken voor bodymania, ik had een blad voor datum verificatie opgehangen, maar alles moest met timer omdat armen langs je lichaam moeten, benen moesten erook op en dit lukte niet echt.

Heb daarna maar deze 2 pics geshoten. Benen post ik later wel eens, komt al lichte separation in men quads.

Lichte tan, ik kwam echt van spierwit door die Roacuttane.

Voor het eerst met nek-taille methode boven de 12%bf. Dit jaar ga ik niet cutten, maar nu las ik in dyno's zijn posts dat lange tijd bulken ook niet optimaal is.

Vanaf deze middag tot morgen middag ga ik niets eten, buiten casseine shake vanavond (met een lege maag geraak ik moeilijker in slaap). Dit doe ik enkel uit test in de hoop zo mijn insulinegevoeligheid en eetlust wat aan te scherpen. Normaal gezien zal dit mijn herstel niet belemmeren en tegen maandag avond zit ik zeker met voldoende carbs.

Ik heb ook nog een potje caffeine tabs gevonden dat ik gebruikte tijdens UD2 vorig jaar, dit ga ik ook maar eens opmaken volgende weken.

Sinds februari is prioriteit 1 mijn krachtstats dus wat aan te scherpen:

5RM februari/nu/december 2012

BP: 85 / 92,5/ +105
      SQ: 90 / 105 / 140
      DL: 140/ 155 / 175
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• goed fysiek!
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Dik fysiek man.
          lekker bezig
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Zeker goed fysiek gast!

Comment

• ziet er goed uit man!

waarom zou lang achter elkaar bulken niet goed zijn dan?
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Goed bezig kerel

je 5rm doelen zijn ook zeker mooi! komt dik in orde
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• mooie schouders

(no homo)
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Netjes hoor!

Comment

• Mooie fotos man. Je bent lekker bezig. Je bench ligt wel hoger toch dan 92,5 als je nu 3x90 kan benchen??

Ik ben zelf nooit zon voorstander van dat vasten. Dat hele vasten staat volgens mij ook ergens in zon boek, eat stop eat. Al is dat volgens mij meer een crash dieet waarbij je massa verliest.

Erna wel goed refeeden dus!

En roac is een bitch. Je hebt gelukkig iig nog het voordeel dat je de gewrichtspijn niet hebt. Dat zou echt drama zijn. Bij mij bleven de bijwerkingen beperkt tot rood hoofd/droge kapotte lippen/wondjes in de neus.
                      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• ZEER nette fysiek man!!!
                        Je blijft echt hard gaan, ook zeer mooie borst, armen en schouders.
                        Ook rug is nice!

Keep going like this!!
                        I'm not special, but not the same as you.
                        Because I do things you will never do.
                        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Thnx brahs!!

Originally posted by maar7en8 View Post
                          waarom zou lang achter elkaar bulken niet goed zijn dan?
                          Je insuline gevoeligheid kan dalen waardoor er minder glucose in de spieren wordt gepompt, je vetaanzet vergroot en je spieropbouw verkleint dus.

T NATION | Harness the Power of Insulin

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                          Je bench ligt wel hoger toch dan 92,5 als je nu 3x90 kan benchen??
                          Het gaat over mijn 5RM's

Ik ben zelf nooit zon voorstander van dat vasten. Dat hele vasten staat volgens mij ook ergens in zon boek, eat stop eat. Al is dat volgens mij meer een crash dieet waarbij je massa verliest.

Erna wel goed refeeden dus!
                          Ja het komt van dat boek eat stop eat. Ik ga zo beginnen met de refeed, de 24uren was goed vol te houden, honger heb ik wel wat gehad.

En roac is een bitch. Je hebt gelukkig iig nog het voordeel dat je de gewrichtspijn niet hebt. Dat zou echt drama zijn. Bij mij bleven de bijwerkingen beperkt tot rood hoofd/droge kapotte lippen/wondjes in de neus.
                          Ja ik ben er een paar maand geleden mee gestopt en wel blij dat het gedaan was. Het is een heftig middel maar doet goed zen werk. Mijn bijwerkingen vielen ook goed mee: droge lippen, soms is een neusbloeding en wat vermoeid in mijn onderrug.

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post

Heb daarna maar deze 2 pics geshoten. Benen post ik later wel eens, komt al lichte separation in men quads.
                            Goed om te horen, het gaat dus de goede kant op met die squats. En niet alleen met de krachtstats.

Voor het eerst met nek-taille methode boven de 12%bf. Dit jaar ga ik niet cutten, maar nu las ik in dyno's zijn posts dat lange tijd bulken ook niet optimaal is.

Vanaf deze middag tot morgen middag ga ik niets eten, buiten casseine shake vanavond (met een lege maag geraak ik moeilijker in slaap). Dit doe ik enkel uit test in de hoop zo mijn insulinegevoeligheid en eetlust wat aan te scherpen. Normaal gezien zal dit mijn herstel niet belemmeren en tegen maandag avond zit ik zeker met voldoende carbs.
                            Heb jij een voedinsschema waar jij je aan houdt?

Sinds februari is prioriteit 1 mijn krachtstats dus wat aan te scherpen:

5RM februari/nu/december 2012

BP: 85 / 92,5/ +105
                            SQ: 90 / 105 / 140
                            DL: 140/ 155 / 175
                            Dat gaat zeker lukken als je zo door gaat.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Heb jij een voedinsschema waar jij je aan houdt?
                              Ja, ik doe het nog altijd zoals in men begin post van dit log. Ik heb verschillende middag en avondmaaltijden met een ongeveer gelijk aantal kcals en EKV. Zo hou ik de variatie erin. Om de zoveel tijd voer ik mijn kcal intake wat op, mijn behoefte stijgt ook normaal gezien en zo probeer ik altijd een 200kcals hierboven te blijven.

Dat gaat zeker lukken als je zo door gaat.
                              Jep, ik heb al enorme sprongen kwa kracht gemaakt sinds jij me hier wat op bijstuurt!

Comment

• Ziet er goed uit man!
                                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X