Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb de afgelopen twee trainingen bij de vu gedaan, het wisselt nogal waar ik ben. De volgende training zal waarschijnlijk weer in Zwolle zijn.
Die 180 kg valt reuze mee als je kijkt naar de rom. Ik deed hem bij het squatrek namelijk, andere mogelijkheden zijn er helaas niet bij de vu.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
ohja in squatrek is wel easy :P maar dan nog, geen idee of ik 180 kan
misschien kan je wat van die step bankjes pakken en daar wat schijven op of onder flikkeren. weet alleen niet of die 180kg aan kunnen
was gisteren trouwens echt bloedheet op uilenstede, heb maar zo'n ventilator tegenover me gezet toen ik barbell rows deed anders ga je daar direct tegen de vlakte.
ja die step bankjes vertrouw ik niet helemaal man haha, gebruik die soms om ff te rusten . Vandaag was het anders ook bloedheet, begon al spontaan te zweten toen ik gewichten aan de stang ging laden bij de eerste set. Haha ja die ventilator heb ik richting mij gezet, heerlijk man .
Is het aan te raden, om te rack pullen aan het begin van de training? En wat vind jij van rackpullen op rugdag, is het beter dan deadliften?
Hey chef Het is afhankelijk van jouw doelstelling. Ik heb een zwakke onderrug, vind ik, en probeer daarom in mijn rugtraining te focussen op de onderrug. Hoe doe ik dit? Door te beginnen met rackpulls. Je kunt dan meer gewicht aan, wat uiteindelijk een sterke onderrug gaat betekenen. Wanneer ik de rackpull ergens in het midden of eind van mijn training zou neerzetten, zou ik minder gewicht aankunnen. Dit vanwege het feit dat ik dan mijn lats en bovenrug dermate heb uitgeput, dat de rackpull zou stallen op deze spieren en dus niet vanwege de vermoeide onderrug. Ook is het zo dat je vorm van je rackpulls verslechtert wordt indien de lats en bovenrug niet meer optimaal kunnen functioneren, ofwel die spieren kunnen dan het gewicht niet aan wat je onderrug normaliter gemakkelijk aan zou kunnen.
Rackpulls op een rug dag is ideaal vind ik. Zo betrek je je hamstring in veel minder mate vergeleken met de deadlift. Zou dus spierspecifiek gezien de rackpulls preferenen. Echter betrek je bij de deadlift meer je algehele rug dan bij rackpulls, denk alleen al aan het moment dat je de stang begint te tillen vanaf de grond. Het feit dat je dan ook je hamstrings meer bij je rug dag betrekt moet je dan maar voor lief nemen. Een benen dag na rug dag zou ik, na een rug dag beginnend met een rackpull, nooit doen.
Haha nee man je hebt helemaal gelijk. Ik keek, voordat jij reageerde, in de logjes sectie en zag dat ik 999 posts had in dit log. Toen wilde ik dus reageren maar jij was met net voor. Peace.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment