Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gefeliciteerd!! Mooi pr!
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
      Je bent inderdaad behoorlijk goed bezig Rick. en die opmerkingen van klasgenoten zijn niets anders dan complimenten. Keep it up. Ben eerdaags wel weer eens benieuwd naar een nieuw setje pics ;-)
      Thanks Fossah! Jaa idd, vanmorgen weer iemand in de gym begon tegen me te praten, 'hoelang train je al?' 'Uhm 9 maand serieus'.. Wat heb jij gebruikt man? Uh niks.. Egt wel man, zonder is onmogelijk.. haha.. Nieuwe pics komen van het weekend!

Nice pr op de squat bro!!
      Thanks maat, verbaasde mijzelf er eigenlijks ook wel over haha!

Gefeliciteerd!! Mooi pr!
      thanks man! Wou je nog een xtje samen trainen??
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
        Thanks Fossah! Jaa idd, vanmorgen weer iemand in de gym begon tegen me te praten, 'hoelang train je al?' 'Uhm 9 maand serieus'.. Wat heb jij gebruikt man? Uh niks.. Egt wel man, zonder is onmogelijk.. haha.. Nieuwe pics komen van het weekend!
        Rofl omg!

Gaat het straks vast te ronde dat je heb gekuurd...

Maar fuck hun, jij bent tenminste dedicated! Houdt je aan een voedingsschema en trainingsschema.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
          Rofl omg!

Gaat het straks vast te ronde dat je heb gekuurd...

Maar fuck hun, jij bent tenminste dedicated! Houdt je aan een voedingsschema en trainingsschema.
          echt he, en in de klas ben ik al Anabolebinkie en weet ik veel wat nog meer.. Maar fuck hun idd, gewoon genoeg vreten dan kom je er wel

Comment

echt he, en in de klas ben ik al Anabolebinkie en weet ik veel wat nog meer.. Maar fuck hun idd, gewoon genoeg vreten dan kom je er wel
            haha,altijd goed!

Lekker doorgaan! (Barry Stevens voice - toen was jij nog niet geboren denk ik )
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
              haha,altijd goed!

Lekker doorgaan! (Barry Stevens voice - toen was jij nog niet geboren denk ik )
              Thanks maarten, komt wel goed!

Comment

• hoe ziet je voedingsschema eruit? excuus als ik erover heen gelezen heb.

Comment

• Originally posted by Jurvg View Post
                  hoe ziet je voedingsschema eruit? excuus als ik erover heen gelezen heb.
                  Uhm, kheb niet een zeer strict schema, vaak vervang ik producten voor soortgelijke dingen, maar dit is het globaal:

Whey shake+multivitaminepil
                  Ontbijt: 400 ml halfvolle melk
                  50 gram brinta
                  15 ml olijfolie
                  Appel
                  Banaan

3 bruine broodjes pindakaas

Bak magere kwark met pinda's
                  Vaak wat eieren, maar laat ik nu weg omdat ik daar veel pukkels van krijg..

3 bruine broodjes

Avondeten

Trainingsdag:
                  whey shake
                  trainen
                  whey+dextrose+500 ml magere melk

75 gram rijst/pasta + 150 gram kipfilet

Kwark
                  Last edited by Rickbeen; 28-09-2012, 13:35. Reason: toevoeging

Comment

Uhm, kheb niet een zeer strict schema, vaak vervang ik producten voor soortgelijke dingen, maar dit is het globaal:

Whey shake+multivitaminepil
                    Ontbijt: 400 ml halfvolle melk
                    50 gram brinta
                    15 ml olijfolie
                    Appel
                    Banaan

3 bruine broodjes pindakaas

Bak magere kwark met pinda's
                    Vaak wat eieren, maar laat ik nu weg omdat ik daar veel pukkels van krijg..

3 bruine broodjes

Avondeten

Trainingsdag:
                    whey shake
                    trainen
                    whey+dextrose+500 ml magere melk

75 gram rijst/pasta + 150 gram kipfilet

Kwark
                    als je eieren blijft eten krijg je op begeven moment geen pukkels meer van volgens mij
                    vindt dat je wel erg veel zuivel eet. zo komen bijna al je eiwitten uit melkproducten en krijg je dus vrijwel alleen casseine en whey binnen.
                    variatie in eiwitten is erg belangrijk
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Thanks maat, verbaasde mijzelf er eigenlijks ook wel over haha!

thanks man! Wou je nog een xtje samen trainen??
                      Yes waar train je nu?
                      sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                        als je eieren blijft eten krijg je op begeven moment geen pukkels meer van volgens mij
                        vindt dat je wel erg veel zuivel eet. zo komen bijna al je eiwitten uit melkproducten en krijg je dus vrijwel alleen casseine en whey binnen.
                        variatie in eiwitten is erg belangrijk
                        Oke, wat zou ik nog kunnen toevoegen dan?

Yes waar train je nu?
                        Dynamic sports, wel leuke gym

Comment

• Anabolen boi
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Thanks Fossah! Jaa idd, vanmorgen weer iemand in de gym begon tegen me te praten, 'hoelang train je al?' 'Uhm 9 maand serieus'.. Wat heb jij gebruikt man? Uh niks.. Egt wel man, zonder is onmogelijk.. haha..
                            Eigenlijk is dat helemaal geen goede zaak maar eerder triest. Tegenwoordig gaan veel mensen ervan uit dat je wel moet gebruiken om iets te bereiken. Dan krijg je dus dat veel van die jongens die pas begonnen zijn denken dat het normaal is. En slikken maar wat in alsof het vitamines zijn.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

• Don't ever let somebody tell you, you can't do something.

Comment

• Gaat goed, er zit een aardige laag spieren over je rug.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X