Gefeliciteerd!! Mooi pr!
Rickbeen levensverhaal + fotolog
Collapse
X
-
Originally posted by Fossah View PostJe bent inderdaad behoorlijk goed bezig Rick. en die opmerkingen van klasgenoten zijn niets anders dan complimenten. Keep it up. Ben eerdaags wel weer eens benieuwd naar een nieuw setje pics ;-)
Nice pr op de squat bro!!
Gefeliciteerd!! Mooi pr!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostThanks Fossah! Jaa idd, vanmorgen weer iemand in de gym begon tegen me te praten, 'hoelang train je al?' 'Uhm 9 maand serieus'.. Wat heb jij gebruikt man? Uh niks.. Egt wel man, zonder is onmogelijk.. haha.. Nieuwe pics komen van het weekend!
Gaat het straks vast te ronde dat je heb gekuurd...
Maar fuck hun, jij bent tenminste dedicated! Houdt je aan een voedingsschema en trainingsschema."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostRofl omg!
Gaat het straks vast te ronde dat je heb gekuurd...
Maar fuck hun, jij bent tenminste dedicated! Houdt je aan een voedingsschema en trainingsschema.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View Postecht he, en in de klas ben ik al Anabolebinkie en weet ik veel wat nog meer.. Maar fuck hun idd, gewoon genoeg vreten dan kom je er wel
Lekker doorgaan! (Barry Stevens voice - toen was jij nog niet geboren denk ik )Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View Posthaha,altijd goed!
Lekker doorgaan! (Barry Stevens voice - toen was jij nog niet geboren denk ik )Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Jurvg View Posthoe ziet je voedingsschema eruit? excuus als ik erover heen gelezen heb.
Whey shake+multivitaminepil
Ontbijt: 400 ml halfvolle melk
50 gram brinta
15 ml olijfolie
Appel
Banaan
3 bruine broodjes pindakaas
Bak magere kwark met pinda's
Vaak wat eieren, maar laat ik nu weg omdat ik daar veel pukkels van krijg..
3 bruine broodjes
Avondeten
Trainingsdag:
whey shake
trainen
whey+dextrose+500 ml magere melk
75 gram rijst/pasta + 150 gram kipfilet
KwarkDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostUhm, kheb niet een zeer strict schema, vaak vervang ik producten voor soortgelijke dingen, maar dit is het globaal:
Whey shake+multivitaminepil
Ontbijt: 400 ml halfvolle melk
50 gram brinta
15 ml olijfolie
Appel
Banaan
3 bruine broodjes pindakaas
Bak magere kwark met pinda's
Vaak wat eieren, maar laat ik nu weg omdat ik daar veel pukkels van krijg..
3 bruine broodjes
Avondeten
Trainingsdag:
whey shake
trainen
whey+dextrose+500 ml magere melk
75 gram rijst/pasta + 150 gram kipfilet
Kwark
vindt dat je wel erg veel zuivel eet. zo komen bijna al je eiwitten uit melkproducten en krijg je dus vrijwel alleen casseine en whey binnen.
variatie in eiwitten is erg belangrijk“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostThanks Fossah! Jaa idd, vanmorgen weer iemand in de gym begon tegen me te praten, 'hoelang train je al?' 'Uhm 9 maand serieus'.. Wat heb jij gebruikt man? Uh niks.. Egt wel man, zonder is onmogelijk.. haha.. Nieuwe pics komen van het weekend!
Thanks maat, verbaasde mijzelf er eigenlijks ook wel over haha!
thanks man! Wou je nog een xtje samen trainen??sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postals je eieren blijft eten krijg je op begeven moment geen pukkels meer van volgens mij
vindt dat je wel erg veel zuivel eet. zo komen bijna al je eiwitten uit melkproducten en krijg je dus vrijwel alleen casseine en whey binnen.
variatie in eiwitten is erg belangrijk
Yes waar train je nu?Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostThanks Fossah! Jaa idd, vanmorgen weer iemand in de gym begon tegen me te praten, 'hoelang train je al?' 'Uhm 9 maand serieus'.. Wat heb jij gebruikt man? Uh niks.. Egt wel man, zonder is onmogelijk.. haha..I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-