Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iedereen groeit met roids
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
      Iedereen groeit met roids
      dit vind ik echt jammer dat je dit zegt..

stommerd
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Hahaha Ricket aan de anabolen

Comment

• borst+schouders+tricep:
          Benchpress: Wou vandaag een xtje maxen, maar wat ging het vandaag ruk! Ik zit het zwaar te overwegen om 5x5 op de bench te gaan doen.

WU
          2x80 kg
          1x90 kg
          Fx100 kg
          Fx95 kg
          FACK

10x65
          8x70 kg
          8x70 kg

Incline bench:
          10x50 kg
          8x55 kg
          6x55 kg
          8x50 kg

Flat cable flyes:
          10x
          10x
          10x
          10x

Incline dumbell presses:
          10x18 kg
          10x20 kg
          8x20 kg
          8x18 kg

Dumbell shoulder press: Al kapot door andere presses:
          10x14 kg
          8x14 kg
          6x14 kg

Side raise: cable achterlangs
          10x
          10x
          10x
          10x

Side raise seated met dumbell, techniek:
          10x5 kg
          10x7 kg
          10x8 kg
          10x8 kg

tricep machine dips:
          10x
          10x
          10x

Pushdowns:
          10x
          10x
          10x

lekker training, alleen me kracht op bench is echt afgenomen, das echt heel jammer..

Comment

• Ja waarom niet, gewoon afwisselen met 5x5. Is lekker man.
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Toffe log man! Hoop dat ik in de mijne ook zulke vooruitgangen mag schrijven!
              160kg squatten is no joke o_o.
              Zie hiertussen ook ergens iets staan of het een idee is om een riem te kopen.. met zulke gewichten is het better safe than sorry nietwaar ? Ik zit er namelijk ook aan te denken een riem te nemen aangezien ik het ook wel eens wil gaan voelen in m'n rug.. en ik zit nog eventjes niet op 160 hoor
              Goeie rug heb je trouwens , ziet al flink die banen doorkomen!
              Broomstick_bodybuilding op insta
              F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                Toffe log man! Hoop dat ik in de mijne ook zulke vooruitgangen mag schrijven!
                Zie hiertussen ook ergens iets staan of het een idee is om een riem te kopen.. met zulke gewichten is het better safe than sorry nietwaar ? Ik zit er namelijk ook aan te denken een riem te nemen aangezien ik het ook wel eens wil gaan voelen in m'n rug.. en ik zit nog eventjes niet op 160 hoor
                Riem helpt niet enorm met rugklachten, als je die door slechte techniek krijgt helpt een riem daar niet echt bij. Het helpt echter wel om een paar extra kilos uit je squat/deadlift te slepen door betere aanspanning buikspieren. En ot: jammer van je fails rick, maar 5x5 is altijd lekker
                Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                  Ja waarom niet, gewoon afwisselen met 5x5. Is lekker man.
                  ja ga ik doen, thanks!

Toffe log man! Hoop dat ik in de mijne ook zulke vooruitgangen mag schrijven!
                  thanks man! tuurlijk wel, komt wel goed! Jij bent ook zo bij die 160! en squat is gewoon een sterk punt van mij, bankdrukken daarin tegen..

Ja ik wil dat doen om een betere spanning te houden. Is voor iedereen wel goed denk ik.

Riem helpt niet enorm met rugklachten, als je die door slechte techniek krijgt helpt een riem daar niet echt bij. Het helpt echter wel om een paar extra kilos uit je squat/deadlift te slepen door betere aanspanning buikspieren. En ot: jammer van je fails rick, maar 5x5 is altijd lekker
                  Ik heb geen slechte techniek, dus daarvoor zou ik geen riem nodig hebben
                  jaa ga nu 5x5 proberen, ff uitzoeken hoe dat allemaal werkt enz.

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
                    Techniek zit wel goed. Lift komt uit m'n benen , borst vooruit en m'n heupen laat ik nooit als eerst omhoog komen , ik denk persoonlijk voor mij dat m'n onder rug op dit moment nog iets te zwak is voor zwaarder gaan , en ik geloof dat een riem daar wel goed voor is ? Correct me if I'm wrong. Maar heb het gevoel dat ik dan iets veiliger zit van snapcity

Wel een goeie over de buikspieren , weet niet precies of ik dat al uit mezelf doe of dat dat helemaal niet gebeurd , ga er eens op letten

Originally posted by Rickbeen View Post

thanks man! tuurlijk wel, komt wel goed! Jij bent ook zo bij die 160! en squat is gewoon een sterk punt van mij, bankdrukken daarin tegen..

Ja ik wil dat doen om een betere spanning te houden. Is voor iedereen wel goed denk ik.
                    Ik heb ooit eens een filmpje gezien dat als je reverse DB fly's tussen je BP sets door doet , dat je dan een soort boost krijgt daarvaan richting je BP.
                    Misschien is dat iets voor jou?
                    Broomstick_bodybuilding op insta
                    F#CK heavy weights

Comment

• Tijd niks gepost maar ik volg je nog steeds rick, ik las volgend jaar een wedstrijd??heb je al een begeleider?
                      Je gaat top verder man

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                        Tijd niks gepost maar ik volg je nog steeds rick, ik las volgend jaar een wedstrijd??heb je al een begeleider?
                        Je gaat top verder man
                        Thanks quibus, tof dat je nog volgt, vind het egt super om reacties te krijgen! Ja als ik zo door blijf groeien wil ik volgend jaar december wel flex cup junioren staan, hoop dat ik daarvoor genoeg massa heb en krijg. Wil nu doorbulken tot zon 95 a 100 kg en dan gaan cutten voor de prep. Nee heb nog geen begeleider, heb me daar nog niet in verdiept.. bedankt man, egt!

Comment

• Je groeit hard, lats springen eruit voor mij. Top hoor.
                          keep the focus going!

Comment

• Originally posted by xBrian View Post
                            Je groeit hard, lats springen eruit voor mij. Top hoor.
                            thanks man, ik vind alles nog veelste klein haha, bedankt!

Comment

• Pump up those fucking muscles!
                              Attached Files

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                                Pump up those fucking muscles!
                                Ziet er goed uit!

edit: lees net over je 160 squat. Mooi!
                                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X