Iedereen groeit met roids
Rickbeen levensverhaal + fotolog
Collapse
X
-
Originally posted by Faabjan View PostIedereen groeit met roids
stommerdDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
borst+schouders+tricep:
Benchpress: Wou vandaag een xtje maxen, maar wat ging het vandaag ruk! Ik zit het zwaar te overwegen om 5x5 op de bench te gaan doen.
WU
2x80 kg
1x90 kg
Fx100 kg
Fx95 kg
FACK
10x65
8x70 kg
8x70 kg
Incline bench:
10x50 kg
8x55 kg
6x55 kg
8x50 kg
Flat cable flyes:
10x
10x
10x
10x
Incline dumbell presses:
10x18 kg
10x20 kg
8x20 kg
8x18 kg
Dumbell shoulder press: Al kapot door andere presses:
10x14 kg
8x14 kg
6x14 kg
Side raise: cable achterlangs
10x
10x
10x
10x
Side raise seated met dumbell, techniek:
10x5 kg
10x7 kg
10x8 kg
10x8 kg
tricep machine dips:
10x
10x
10x
Pushdowns:
10x
10x
10x
lekker training, alleen me kracht op bench is echt afgenomen, das echt heel jammer..Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Toffe log man! Hoop dat ik in de mijne ook zulke vooruitgangen mag schrijven!
160kg squatten is no joke o_o.
Zie hiertussen ook ergens iets staan of het een idee is om een riem te kopen.. met zulke gewichten is het better safe than sorry nietwaar ? Ik zit er namelijk ook aan te denken een riem te nemen aangezien ik het ook wel eens wil gaan voelen in m'n rug.. en ik zit nog eventjes niet op 160 hoor
Goeie rug heb je trouwens , ziet al flink die banen doorkomen!Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Wessle View PostToffe log man! Hoop dat ik in de mijne ook zulke vooruitgangen mag schrijven!
Zie hiertussen ook ergens iets staan of het een idee is om een riem te kopen.. met zulke gewichten is het better safe than sorry nietwaar ? Ik zit er namelijk ook aan te denken een riem te nemen aangezien ik het ook wel eens wil gaan voelen in m'n rug.. en ik zit nog eventjes niet op 160 hoor
Goeie rug heb je trouwens , ziet al flink die banen doorkomen!Lid van de 200 club
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostJa waarom niet, gewoon afwisselen met 5x5. Is lekker man.
Toffe log man! Hoop dat ik in de mijne ook zulke vooruitgangen mag schrijven!
Goeie rug heb je trouwens , ziet al flink die banen doorkomen!
Ja ik wil dat doen om een betere spanning te houden. Is voor iedereen wel goed denk ik.
Riem helpt niet enorm met rugklachten, als je die door slechte techniek krijgt helpt een riem daar niet echt bij. Het helpt echter wel om een paar extra kilos uit je squat/deadlift te slepen door betere aanspanning buikspieren. En ot: jammer van je fails rick, maar 5x5 is altijd lekker
jaa ga nu 5x5 proberen, ff uitzoeken hoe dat allemaal werkt enz.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostRiem helpt niet enorm met rugklachten, als je die door slechte techniek krijgt helpt een riem daar niet echt bij. Het helpt echter wel om een paar extra kilos uit je squat/deadlift te slepen door betere aanspanning buikspieren. En ot: jammer van je fails rick, maar 5x5 is altijd lekker
Wel een goeie over de buikspieren , weet niet precies of ik dat al uit mezelf doe of dat dat helemaal niet gebeurd , ga er eens op letten
Originally posted by Rickbeen View Post
thanks man! tuurlijk wel, komt wel goed! Jij bent ook zo bij die 160! en squat is gewoon een sterk punt van mij, bankdrukken daarin tegen..
Ja ik wil dat doen om een betere spanning te houden. Is voor iedereen wel goed denk ik.
Misschien is dat iets voor jou?Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by quibus View PostTijd niks gepost maar ik volg je nog steeds rick, ik las volgend jaar een wedstrijd??heb je al een begeleider?
Je gaat top verder manDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by xBrian View PostJe groeit hard, lats springen eruit voor mij. Top hoor.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Pump up those fucking muscles!Attached FilesDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-