Nocerino's trainingslog
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Nocerino View PostVandaag wakker gebeld door maatje met de vraag of ik down ben om te trainen vandaag. Zegt tie yo ben er over een half uur .
Snel haasten en richting de sportschool met een pwotje.
Bench
5x5x60
Pendlay row
5x5x60
Incline dumbell press
12x18
6x26
6x24
Pull ups
Bwx8
Bwx8
Bwx8
Rear lateral cables
???x3x12
Close bench press
12x40
8x50
8x40
Biceps
12x10
8x16
8x14
Voelde erg zwaar zo in de ochtend trainen na een lange nacht, maar heerlijk! Met dumbells trainen voelde raar maar wel lekker.
Heerlijke spierpijn btw in mn glutes, hamstrings en kuiten!
Na het trainen nog wat geposeerd. Ben tevreden met hoe ik er atm uitzie. Eigenlijk mag alles ietsjes groter en meer shredded.
Maar logje ziet er nu wel poep uit met die pussy weights
Zolang jij progressie boekt zijn er genoeg buff guys jaloers op joufocus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by Faabjan View Post
Originally posted by Teddek View PostWat kan jou die pussy weights schelen? Van mij part druk je overal 50kg bij op (internetz statzzz) gaat om jou progressie die je wilt loggen, niet om te posen.
Zolang jij progressie boekt zijn er genoeg buff guys jaloers op jou"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Barbell hack squat
8x140
6x120
6x120
Hack Squat with Barbell (www.trainatp.com) - YouTube
Deadlift
5x100
5x100
5x100
Leg curl
8x60
8x60
6x60
Calves
15x40
15x80
Oblique twist
15x12,5
15x15
15x17,5
Beetje vergist in wat ik precies moest trainen hehehe.
Barbell hack squat vind ik zeeer lekker, alleen is het te zwaar voor mijn bovenlichaampje. Mijn benen kunnen meer pushen, maar ik kan het gewicht op een of andere manier niet vasthouden. Ook heb ik moeite met grip, vandaar weer terug naar 120. 140 of zwaarder hadden me handen niet gehouden.
Zit te twijfelen om deadlift te vervangen door RDL of sumo deadlift. Vind het namelijk niet echt een LB oefening.
Calves maar eerder mee gestopt vanwege mijn knieen. Ik weet niet precies hoe je het moet uitvoeren maar mijn knieen zijn gestrekt bij het liften.
De volgende keer ga ik seated calf raise in de smith doen, heb ik dat hele probleem ook niet.
Voeding gaat omhoog naar 3500 omdat ik gewoon meer nodig heb, denk ik. Kijken waar dat toe leid.
Ga binnenkort een normale voedingsschema opstellen. Ik moest toevallig voor een opdracht voor school deskresearch doen en kwam op interessante artikelen over insuline etc.
Zit te twijfelen om straps of handschoenen aan te schaffen, want zo gaat het niks worden met die hack squat. Zit al op mixed grip."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by optiflex View PostMooie gewichten man. Sterke benen, hoeveel weeg je atm? Heb je de deadlift lager gedaan omdat je niet hoger kon of om een andere reden?
Ik zelf vond straps veel fijner. Handschoenen zaten nooit lekker etc."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Eten vanaf maandag.
7:30
100 gram havermout
400 ml melk
10:30
4 sneetjes brood
3 eieren
30 gram pindakaas
13:00
2 frikandellen (lol ik dat dere rickbeen bulky time, maak ze zelf op de grill)
100 gram rijst
15:30
2 Omega pillen
200 gram rijst
135 gram tonijn
18:30
40 gram isolaat
200 ml melk
20:30
200 gram cottage cheese
Nu kom ik uit op andere waarden dan ik in veel andere topics zien. Namelijk, 25/50/25???????
203 gram eiwitten
417 gram koolhydraten
94 gram vet
3300 kcal in totaal."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Dag 4 week 1
UB 2
Bench paused
5x5x60
Pull ups
12xbw
8xbw
6xbw
PP
5x5x40
Pendlay Row
4x5x60
1x3x60
Dips superset Chins
5x5xbw
Heerlijke training. Zou eigenlijk gisteren trainen maarja, ManU vs Real he. Daar blijf je voor thuis. Overigens een prachtige wedstrijd, laatste goeie wedstrijd in CL was AC milan vs Barca. Echt genoten.
Paused bench is wel zwaar zeg, maar lekker om te doen.
Pull ups gingen zwaar kut, te lang niet gedaan. Kon eerst makkelijk weighted doen maar zit er nu nog niet in.
Push press is toch wat anders dan wat ik heb gezien op vids. Heb het recorded en is nu aan t uploaden. Plaats het zo hier. Ik heb mijn PP van dit filmpje:
Exercise for MMA Power: Push Press - YouTube
Mijn polsen zijn nogal slecht geplaats rond de bar. Nog niet zo zwaar gegaan omdat het de eerste keer is.
Upload zo een aantal picas."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
PP form check
PP form.check - YouTube
Pendlay 5e set 3 reps plus 2 cheat hehehe
Pendlay row 5e set 3 goeie reps - YouTube"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Andere foto´s load ik een andere keer op. Moet gezicht nog ff wegshoppen sinds kontridder hier weer actief is onder een ´´normaal´´ account."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment