Nocerino's trainingslog

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
      Vandaag wakker gebeld door maatje met de vraag of ik down ben om te trainen vandaag. Zegt tie yo ben er over een half uur .

Snel haasten en richting de sportschool met een pwotje.

Bench

5x5x60

Pendlay row

5x5x60

Incline dumbell press

12x18
      6x26
      6x24

Pull ups

Bwx8
      Bwx8
      Bwx8

Rear lateral cables

???x3x12

Close bench press

12x40
      8x50
      8x40

Biceps

12x10
      8x16
      8x14

Voelde erg zwaar zo in de ochtend trainen na een lange nacht, maar heerlijk! Met dumbells trainen voelde raar maar wel lekker.

Heerlijke spierpijn btw in mn glutes, hamstrings en kuiten!

Na het trainen nog wat geposeerd. Ben tevreden met hoe ik er atm uitzie. Eigenlijk mag alles ietsjes groter en meer shredded.

Maar logje ziet er nu wel poep uit met die pussy weights
      Wat kan jou die pussy weights schelen? Van mij part druk je overal 50kg bij op (internetz statzzz) gaat om jou progressie die je wilt loggen, niet om te posen.
      Zolang jij progressie boekt zijn er genoeg buff guys jaloers op jou
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
        Nee, zit meestal aan de bar eiwitshakejes te drinken. Pak ik 5kg massa mee.

Originally posted by Teddek View Post
        Wat kan jou die pussy weights schelen? Van mij part druk je overal 50kg bij op (internetz statzzz) gaat om jou progressie die je wilt loggen, niet om te posen.
        Zolang jij progressie boekt zijn er genoeg buff guys jaloers op jou
        Hahaha thnx. Gewichten nu zijn btw nog niet mijn max. Zoek nog mijn gewichten bij oefeningen.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Barbell hack squat

8x140
          6x120
          6x120
          Hack Squat with Barbell (www.trainatp.com) - YouTube

Deadlift
          5x100
          5x100
          5x100

Leg curl

8x60
          8x60
          6x60

Calves

15x40
          15x80

Oblique twist

15x12,5
          15x15
          15x17,5

Beetje vergist in wat ik precies moest trainen hehehe.
          Barbell hack squat vind ik zeeer lekker, alleen is het te zwaar voor mijn bovenlichaampje. Mijn benen kunnen meer pushen, maar ik kan het gewicht op een of andere manier niet vasthouden. Ook heb ik moeite met grip, vandaar weer terug naar 120. 140 of zwaarder hadden me handen niet gehouden.

Zit te twijfelen om deadlift te vervangen door RDL of sumo deadlift. Vind het namelijk niet echt een LB oefening.

Calves maar eerder mee gestopt vanwege mijn knieen. Ik weet niet precies hoe je het moet uitvoeren maar mijn knieen zijn gestrekt bij het liften.
          De volgende keer ga ik seated calf raise in de smith doen, heb ik dat hele probleem ook niet.

Voeding gaat omhoog naar 3500 omdat ik gewoon meer nodig heb, denk ik. Kijken waar dat toe leid.

Ga binnenkort een normale voedingsschema opstellen. Ik moest toevallig voor een opdracht voor school deskresearch doen en kwam op interessante artikelen over insuline etc.

Zit te twijfelen om straps of handschoenen aan te schaffen, want zo gaat het niks worden met die hack squat. Zit al op mixed grip.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Vet kende die hack squat uitvoering niet!
            I'm a freak,I dont care about injuries - Jason Genova

Comment

• Ik doe em omdat ik push oefeningen met mijn benen niet meer kan vanwege mijn blessure. Pull oefeningen gaan wel.

Comment

• Mooie gewichten man. Sterke benen, hoeveel weeg je atm? Heb je de deadlift lager gedaan omdat je niet hoger kon of om een andere reden?
                Ik zelf vond straps veel fijner. Handschoenen zaten nooit lekker etc.

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
                  Mooie gewichten man. Sterke benen, hoeveel weeg je atm? Heb je de deadlift lager gedaan omdat je niet hoger kon of om een andere reden?
                  Ik zelf vond straps veel fijner. Handschoenen zaten nooit lekker etc.
                  Deadlift kon zeker hoger, enkel lieten mijn handjes dat niet toe hehehe. Had nog een 5x110 gedaan maar was laatste rep uit mijn handen gepleurd. Ik weeg rond de 72 en 75.

Comment

• Ik mirin deze log
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Eten vanaf maandag.

7:30

100 gram havermout
                      400 ml melk

10:30

4 sneetjes brood
                      3 eieren
                      30 gram pindakaas

13:00

2 frikandellen (lol ik dat dere rickbeen bulky time, maak ze zelf op de grill)
                      100 gram rijst

15:30

2 Omega pillen
                      200 gram rijst
                      135 gram tonijn

18:30

40 gram isolaat
                      200 ml melk

20:30

200 gram cottage cheese

Nu kom ik uit op andere waarden dan ik in veel andere topics zien. Namelijk, 25/50/25???????

203 gram eiwitten
                      417 gram koolhydraten
                      94 gram vet

3300 kcal in totaal.

Comment

• Dag 4 week 1

UB 2

Bench paused

5x5x60

Pull ups

12xbw
                        8xbw
                        6xbw

PP

5x5x40

Pendlay Row

4x5x60
                        1x3x60

Dips superset Chins

5x5xbw

Heerlijke training. Zou eigenlijk gisteren trainen maarja, ManU vs Real he. Daar blijf je voor thuis. Overigens een prachtige wedstrijd, laatste goeie wedstrijd in CL was AC milan vs Barca. Echt genoten.

Paused bench is wel zwaar zeg, maar lekker om te doen.

Pull ups gingen zwaar kut, te lang niet gedaan. Kon eerst makkelijk weighted doen maar zit er nu nog niet in.

Push press is toch wat anders dan wat ik heb gezien op vids. Heb het recorded en is nu aan t uploaden. Plaats het zo hier. Ik heb mijn PP van dit filmpje:
                        Exercise for MMA Power: Push Press - YouTube
                        Mijn polsen zijn nogal slecht geplaats rond de bar. Nog niet zo zwaar gegaan omdat het de eerste keer is.

Upload zo een aantal picas.

Comment

• PP form check
                          PP form.check - YouTube

Pendlay 5e set 3 reps plus 2 cheat hehehe
                          Pendlay row 5e set 3 goeie reps - YouTube

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Andere foto´s load ik een andere keer op. Moet gezicht nog ff wegshoppen sinds kontridder hier weer actief is onder een ´´normaal´´ account.

Comment

• Mooie v kerel (no homo)

Ja anders krijg je cumpics van kontridder dat willen we hier niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X