Dat dere hindu genes
Nocerino's trainingslog
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hahaha thnx iedereen.
Rug is dan misschien wel ''goed'', front is een ander verhaal.
Training van vandaag:
LB
Barbell hack squat
5x140
10x120
8x130
11x100
RDL
8x80
8x80
8x80
Leg curl
8x60
8x60
6x60
Calves
Planks
Totaal geen zin om te trainen vandaag, maar na de eerste set kwam de motivatie alweer terug.
Vind de barbell squat echt heerlijk. Maar merk wel dat ik mezelf meer moet pushen. Ik kan nog 3 reps erbij plakken en helemaal kapot gaan. Maar op een of ander manier haak ik af.
RDL kon zwaarder maar niet gedaan. Ik voelde namelijk niks in mijn hams??? Wat lichter zetten en dan weer kijken.
Deze week ging lekker. School weer begonnen en weer lekker mentaal en fysiek knallen. Ochtend tot middag school, savonds werken, repeat that shit. Voeding ging goed tot gisteren.
Ga ik mee met de rest naar de Jumbo, croissantjes kopen. Ik ging voor mijn 1l melk en toen zag ik milk & fruit. Maar genomen zonder de voedingswaarde te kijken.
120 modderfokking gram suiker l0l. Gewoon opgedronken, jammer dan. Daarna weer nachos geknalt in de bios en een cola zerotje."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
UB
Paused Bench press
5x65
5x65
5x60
5x60
5x60
Pendlay rows
5x50
5x50
5x50
5x50
5x50
5x70
Incline dumbell press
12x20
6x24
8x20
Lat pulldown
12x50
8x55
8x55
Rear lateral cable
12x2 stacks
12x2 stacks
8x3 stacks
Close gripped benchpress
12x40
6x50
10x40
Biceps curls
12x14
5x14
5x10
Beetje rare training. Had een pomp in mijn onderarm en biceps vanaf de latpulldown. Kon bijna geen gewicht meer omhoog krijgen terwijl ik de kracht er wel voor had. Voor het eerst sinds tijden weer. Wel lekker gevoel maar kut dat het niet effectief is. CGBP en curls werden hierdoor gefokt.
Word een beetje ziek van bench press, iemand tips? Heb tot nu toe alleen maar 5x5 gedaan en ken al het andere niet. Pls help.
Ook wil ik mn kcals weer verhogen naar 3800 of 4000. Why? Ik heb honger als een beer. Kan ook komen doordat de drang naar roken weer terugkomt.
Ik heb de afgelopen tijd heel weining gegained (kwa massa) en het is tijd voor bulkyyy timeee."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Teddek View PostVergeleken met de rest is je bench best in verhouding.
Squat (voorlopig niet meer) 1x120 full squat
Deadlift (easy) 1x140
Denk dat mn 1rm 75 is ofzo??"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostBench 2x5x70
Squat (voorlopig niet meer) 1x120 full squat
Deadlift (easy) 1x140
Denk dat mn 1rm 75 is ofzo??
Dan nog kan je die 2 niet vergelijken met een bench.
Als ik kijk naar je overige ub oefeningen vind ik je bench wel in verhouding.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
En anders gooi je die bench er gewoon uit. Ik weet niet of je en spotter hebt maar begin deze log benchte je 60 en nu nog steeds dus blijkbaar werkt het niet voor jou.
ik bench niet meer omdat ik geen spotter heb en dat is de beste keuze die ik gemaakt heb. Ik pak nu dumbells en plated machine press waardoor ik progresief kan laden zonder bang te zijn die bar in mn nek te krijgen.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Thnx brahs.
@ teddek, ga denk ik vanaf nu benchen in de cage. Heb ik geen spotter meer nodig.
LB
Barbell hack squat
10x100
8x130
7x130
6x130
RDL
8x60
8x60
8x60
Leg curl
8x60
8x60
8x60
calves shit
oblique twist
Lekkere training vandaag weer. Barbell pleurde de eerste keer uit mijn handen en kletterde op de grond. Iedereen meteen mad lol. Ga gewoon straps kopen en kijken hoe het dan gaat. Zat in ieder geval meer in alle setjes.
RDL beetje rare oefening. Ja ik voel me hamstrings rekken maar dan? Ga gewoon omhoog en voel mn onderrug? Zal wel vids gaan checken.
Ook vandaag in de heat of the moment een dikke ruft gelaten. Dat 1l milk. Gewoon doorgegaan hahahah.
Mensen kijken tegenwoordig boos naar me op de sportschool ofzo?? Beetje raar, ik praat zelden met iemand tijdens het trainen. Misschien beginnen ze me ook te mireren.
Ben atm roidrage mode. Morgen AC milan tegen Barca, moet ik werken......... FML."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment