goeie rug! Volgens mij heb je veel last van groei strepen als k t zo zie?
Nocerino's trainingslog
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Nocerino View PostPP form check
PP form.check - YouTube
Pendlay 5e set 3 reps plus 2 cheat hehehe
Pendlay row 5e set 3 goeie reps - YouTube
Goe V vorm"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Probeer jezelf met push press aan te leren dat wanneer je terug komt beneden mee buigt met je benen, zo haal je onnodige druk weg, naarmate je sterker word heeft dat meer voordelen, plus je gehele uitstoot profiteerd mee.
Let ook op je polsen, je laat dat halter teveel in je vingers hangen."You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostSlechte uitvoering die row, moet explosiever en niet vanuit een soort "aanloopje" en je polsen recht houden
Goe V vorm
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostPP form check
PP form.check - YouTube
Pendlay 5e set 3 reps plus 2 cheat hehehe
Pendlay row 5e set 3 goeie reps - YouTubeOriginally posted by optiflex View PostEnige tips om polsen recht te houden? Ik buig dit ook op de manier zoals op het filmpje. Doe ik het gewoon te zwaar of pak ik te smal/breed?
Probeer het gewoon eerst zonder gewicht, gewoon zitten en een rowing beweging maken, zoek de feeling in je rug dmv je ellebogen door te halen, zodra je dit voelt ga je dat proberen in allerlei hoeken voor BOR.
Oh en probeer het maar uit als je trainingsmaatje op je ellebogen vanachter aandrukt als je de rowbeweging zittend oefent."You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostMooie v kerel (no homo)
Ja anders krijg je cumpics van kontridder dat willen we hier niet
Originally posted by optiflex View Postgoeie rug! Volgens mij heb je veel last van groei strepen als k t zo zie?
Originally posted by Robbie1970 View PostSlechte uitvoering die row, moet explosiever en niet vanuit een soort "aanloopje" en je polsen recht houden
Goe V vormOriginally posted by Robbie1970 View PostProbeer jezelf met push press aan te leren dat wanneer je terug komt beneden mee buigt met je benen, zo haal je onnodige druk weg, naarmate je sterker word heeft dat meer voordelen, plus je gehele uitstoot profiteerd mee.
Let ook op je polsen, je laat dat halter teveel in je vingers hangen.
Originally posted by quibus View PostMooie.tips rob, nice.
@nocerino, ik dacht eigenlijk dat je veel magerder was, dont know why.
Maar je bent best wel een buffeltje
Mooie rug kerel (homo)(srs)
Originally posted by Faabjan View PostVolgens mij is die behoorlijk gegroeid. En hij heeft goede hindoe genen. Zyzz was ook een hindoe srs no homo"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostMirin dat V. Hoe lang ben je?
Originally posted by Faabjan View PostWedstrijden gewonnen in wat?
Nee judo, vanaf kleins af aan gedaan net als iedereen. Bleek dat ik de aanleg had om ver mee te komen.
Daarna vanaf jongs af aan elk weekend 2 wedstrijden draaien en 3x per week trainen. Ook kreeg ik lessen van mark huizinga, god van judo toendertijd.
Ging daarna ook enkele internationale wedstrijden draaien waar ik ook goed mee kon draaien.
Ik zat vanaf het begin met een goeie vriend in hetzelfde team. We hadden dezelfde gewichtklasse en zaten op hetzelfde niveau. Elke wedstrijd gingen we samen en kwamen we elkaar tegen in de strijd voor de 1e en 2e plaats.
Op gegeven moment stokte mijn winning streak terwijl me maatje steeds verder knalde. Toen gestopt wegens gebrek aan motivatie.
Ik ben van plan weer aan vechtsport te doen wanneer de planning dat toe laat. Dan ga ik weer voor prijzen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment