Nocerino's trainingslog

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by pescatore View Post
    Skittles zijn de shit!

Skittles vodka ook!

How To: Make Skittle Vodka - YouTube
    Zag skittles liggen toen ik naar de bios ging en had het jaren niet gegeten. Maar man, wat een suikerbommetjes zijn dat zeg. Wel lekker .

Lijkt me btw kut om zo lang te doen om zo een fles te maken. Koop gewoon de rooie fles absolut??
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
      Lijkt me btw kut om zo lang te doen om zo een fles te maken. Koop gewoon de rooie fles absolut??
      Hier zou Snuff het duidelijk niet mee eens zijn!
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Squat

5x5x82,5

Mp

4x5x42,5

Deadlift

1x3x100

Bout training. Komt door die pleures jack3d. Ik heb helemaal geen supplement nodig voor concentratie. Maakt me juist te hyper, krijg moeite met ademhaling.

Heb een dicht potje jack3d met dim, expire 8/14. Stuur maar pm bij interesse, verstuur het aankomende maandag.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• ff kleine update

Dat 2k op rustdagen en 3k op trainingsdagen gaan we niet meer doen. Voel gewoon dat ik carbs mis als ik ga trainen. Dat carbcyclen laat ik maar voor wat het is. Gewoon bulken of cutten.
          Gewoon alle dagen op 3k+ dus.

Hiit valt me trouwens zwaar tegen. Lees dat iedereen hier rond de vijftien minuten hiit doet, ik zit aan de 8-10 max.

Lets do this.

Comment

• Hiit moet je gewoon opbouwen, 10min is toch ookal prima.
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Toen ik eerst hiit deed was dat ook maar 10-12 minuutjes
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Leuk hiit idee: 5x500 meter op de roeimachine
                Je maag zal me niet dankbaar zijn.
                Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
                  Leuk hiit idee: 5x500 meter op de roeimachine
                  Je maag zal me niet dankbaar zijn.
                  Weet je wat, ik ben toevallig nu op weg naar de sportschool voor een hiit workout. Meteen uitproberen hehe.

Comment

Weet je wat, ik ben toevallig nu op weg naar de sportschool voor een hiit workout. Meteen uitproberen hehe.
                    Post je splittijden! Dat is hoe lang je over 500 meter doet, kan je zien als je instellingen verandert. Ik trap een 500 in 1:29
                    Lid van de 200 club

Comment

• 2:06
                      2:13 So far. 1 minuut rest. Boeit dat 1-10 bij de airconditioning? Staat nu op 7.

Comment

2:06
                        2:13 So far. 1 minuut rest. Boeit dat 1-10 bij de airconditioning? Staat nu op 7.
                        Ah vriend das geen hiit! Ga je erop kapot? 2:06 is cooling down, als ik lange duur cardio moet doen trap ik 1:56. Zet hem op 5/6. Maar je kan toch wel harder dan dat?
                        Probeer in te buigen uit je heup en alle kracht uit je benen te halen.
                        Lid van de 200 club

Comment

• Ik ga niet liegen, ik ben kapot.

Waarschijnlijk doe ik het niet helemaal goed, voel het in mn rug en de spieren.in.mn scheenbeen.

Comment

Ik ga niet liegen, ik ben kapot.

Waarschijnlijk doe ik het niet helemaal goed, voel het in mn rug en de spieren.in.mn scheenbeen.
                            Qua techniek is er meestal veel te verbeteren:
                            Technique Videos | Concept2

Als je het eenmaal onder de knie hebt is het een van de beste vormen cardio
                            Lid van de 200 club

Comment

• Roeien is zeker Nice! En kan je echt slopen!

Wij doen veel testen op de roeimachine!

Ook de Dallas test ofzo? Dan moet je drie keer 1 minuut roeien en 30 seconde rust tussen de minuten! Deze test staat op de machine zelf alleen weet zelf niet hoe je hem instelt haha sorry

Anyway moeten wij minimaal 1000 meter halen het is best pittig... Je telt alleen de meters die je precies roeit, niet die je "uitvaart" in de rust zeg maar

Ik ga ff navragen of ik het goed zeg maar is leuke test

Comment

• Ga het zeker erin laten.

Bf is 2% gedropt nu. Gaat me alleen wat sloom. Kijk over een maandje of er veel is veranderd, zo niet ga ik iemand inschakelen om er naar te kijken.

Komende week weinig sporten zit op een cursus bij een of ander hotel. Veel partyen en ook wat leren .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X