Originally posted by Nocerino
View Post
Nocerino's trainingslog
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
squat
5x5x85
Mp
3x5x37,5
2x5x40
Deadlift
1x105
Behind neck presses
Chin/dips suppersetted 3x5
Zou graag willen zeggen dat het een easy training was, maar integendeel. Quads waren nog redelijk vermoeid van de vorige training.
Deadlift nog gewoon easy mode, rustig gehouden ivm rijexamen morgen.
Croookie, maatje, heeft em geknald. 85kg squat op een diepte die weinig hier bereiken. En dat met 2m.
If nog niet gestart."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Ik snap dat je lifts en presses 5x5 kan doen maar is dat ook wel zo zinvol met dips/chins ? Daarbij zou ik zelf voor max reps gaan of weighed doen. Leuk trouwens om te lezen dat je maatje goed meedoet. Ben benieuwd naar de vids. Vergeet trouwens niet dat een hoop gasten die hier 80+ benchen ook vaak ouder zijn. De gewichten komen vanzelf wel .
Comment
-
Had niet weighted gedaan. Te lui om 10 kilo te pakken hahaha. Was in ieder geval zwaar genoeg.
Kwa bench, ik zie wel waar ik kom met 5x5.
Vids liggen allemaal klaar, geen tijd om uploaden en dat soort gedoe hehe."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostHad niet weighted gedaan. Te lui om 10 kilo te pakken hahaha. Was in ieder geval zwaar genoeg.
Kwa bench, ik zie wel waar ik kom met 5x5.
Vids liggen allemaal klaar, geen tijd om uploaden en dat soort gedoe hehe.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostBen wel benieuwd naar vid. En chill dat je een maatje hebt, heb ik eig ook nodig (een fanatieke :P )
Comment
-
trainingen zijn inderdaad intensiever. Daardoor ook leuker.
Deze week is het rot om te gaan trainen. Met het kut ov is het een anderhalf uur naar de gym vanaf den haag. Ongeveer 4 a 5 uurtjes voor alleen sporten heb ik niet in deze tentamen weken. Vanaf volgende week hoop ik dat die pleures htm weer normaal rijd, maar heb dan nog maar 1 tentamen . Dus weer tijd om te knallen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostWaarom ga jij niet naar een sportschool in Den Haag?"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Rawis View PostLeuk log wel chill dat je nu samen trained, die extra reps die je nu maakt met je spotter gaan zeker in je voordeel werken! Waarom geen lokale gym overigns, zo ver reizen is toch overbodig ?"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment