Ps. over een paar weken update on fysiek?
Sjoerd's recomp log
Collapse
X
-
Erg mooie vergelijking dyno!! Zo wordt alles wel wat meer in perspectief geplaatst. En als je nagaat dat ik nog steeds een beetje sukkel met mijn knie. Het was afgelopen zaterdag weer wat dik. Maar de 2 benentrainingen van deze week ging ik wel volle bak.
Ik zal dit weekend in ieder geval weer een vetmeting doen. Wilde over 3 weken dus na 1,2,2,3 ook weer wat foto´s schieten + een vetmeting. Dus updates zullen er snel genoeg komen.
Gewicht vanmorgen was 86,4kg depleted met nog 2,5 dag low carb te gaan.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Nu moet ik ook wel zeggen dat de voeding echt 99% goed is over de afgelopen cycles. De enige keer dat ik afgeweken heb was op mijn feest afgelopen zaterdag. Toen zat ik door alcohol misschien 400kcal boven de macros van die dag. Maar had die dag ook 100g rijst minder gegeten om het enigszins te compenseren.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Vanavond volgt er weer een vetmeting om 20:00. Fotos wilde ik eigenlijk pas over 3 weken weer maken. Maar misschien kan er wel een depleted picca komen. Eens even kijken vanavond.
Vorige keer dat ik depleted was 19 augustus: 11,2%, 88,3kg. Ik aim nu voor 10,?%.Last edited by sjoerdiezee; 30-09-2012, 12:22.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Vetpercentage laten meten met een 7-puntsmeting. 9,1% was het. En de huidplooien zijn hard vastgepakt. Gewicht was 87,3kg. Volledig depleted op het einde van week 1. Gewicht was gewogen om 8 uur. Morgenvroeg 180g havermout met 500ml yoghurt. Tijd om de bulkfase in te gaan.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by kojak View PostShredded brah! Merk jezelf veel verschil tussen depleted en loaded?Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostLekker droog zoals altijd he :P. Denk dat je ff hard aan je schouders en rug moet gaan werken man. Dan komen die nog mooier uit allemaal. Lekker bezig sjoerd!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postziet er goed uit...! rug is idd wat aan de zwakkere kant.
ik wil oowk dat licht hebbenBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment