Sjoerd's recomp log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ps. over een paar weken update on fysiek?
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Erg mooie vergelijking dyno!! Zo wordt alles wel wat meer in perspectief geplaatst. En als je nagaat dat ik nog steeds een beetje sukkel met mijn knie. Het was afgelopen zaterdag weer wat dik. Maar de 2 benentrainingen van deze week ging ik wel volle bak.

Ik zal dit weekend in ieder geval weer een vetmeting doen. Wilde over 3 weken dus na 1,2,2,3 ook weer wat foto´s schieten + een vetmeting. Dus updates zullen er snel genoeg komen.

Gewicht vanmorgen was 86,4kg depleted met nog 2,5 dag low carb te gaan.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Nu moet ik ook wel zeggen dat de voeding echt 99% goed is over de afgelopen cycles. De enige keer dat ik afgeweken heb was op mijn feest afgelopen zaterdag. Toen zat ik door alcohol misschien 400kcal boven de macros van die dag. Maar had die dag ook 100g rijst minder gegeten om het enigszins te compenseren.

Comment

• Heel mooie vergelijking Dyno, is leuk om te zien. Het ziet er altijd goed uit die trainingen van je Sjoerd, maar is leuk om nu eens procenten te zien... ben benieuwd naar fotos ook man xD

Comment

• Vanavond volgt er weer een vetmeting om 20:00. Fotos wilde ik eigenlijk pas over 3 weken weer maken. Maar misschien kan er wel een depleted picca komen. Eens even kijken vanavond.

Vorige keer dat ik depleted was 19 augustus: 11,2%, 88,3kg. Ik aim nu voor 10,?%.
            Last edited by sjoerdiezee; 30-09-2012, 12:22.

Comment

• Hier wat fotootjes. Wel met gunstige belichting. Verder onbewerkt, soms alleen met de kleur maar voor de rest puur natuur. Volledig depleted en dus gemaakt op het eind van week 1.
              Attached Files

Comment

• Hier nog wat foto's. Dan hebben we alle poses wel gehad.
                Attached Files

Comment

• Lekker droog zoals altijd he :P. Denk dat je ff hard aan je schouders en rug moet gaan werken man. Dan komen die nog mooier uit allemaal. Lekker bezig sjoerd!

Comment

• Lijkt alsof je nu wel sub 10 zit.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Shredded brah! Merk jezelf veel verschil tussen depleted en loaded?
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Vetpercentage laten meten met een 7-puntsmeting. 9,1% was het. En de huidplooien zijn hard vastgepakt. Gewicht was 87,3kg. Volledig depleted op het einde van week 1. Gewicht was gewogen om 8 uur. Morgenvroeg 180g havermout met 500ml yoghurt. Tijd om de bulkfase in te gaan.

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                          Shredded brah! Merk jezelf veel verschil tussen depleted en loaded?
                          Zeker man! Wereld van verschil. Scheelt ook zeker 1,5kg-2kg bodyweight. En kwa vet ook wel een procent of 1-1,5. Alleen volume mist he. Ik bedoel kon ook wel even oppompen maar dat vind ik het niet waard aangezien ik morgen gewoon wil knallen met de workout.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                            Lekker droog zoals altijd he :P. Denk dat je ff hard aan je schouders en rug moet gaan werken man. Dan komen die nog mooier uit allemaal. Lekker bezig sjoerd!
                            Zeker met je eens. Alles moet gewoon groter, borst vind ik ook tiny zo. Maar het is nu gewoon een droge mooie massa. Nu moet dat gewoon uitgebreid worden komende tijd en ervoor zorgen dat bodyfat gewoon depleted rond de 9-10 blijft en op het einde van het bulk gedeelte 11 max.

Comment

• ziet er goed uit...! rug is idd wat aan de zwakkere kant.
                              ik wil oowk dat licht hebben
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                                ziet er goed uit...! rug is idd wat aan de zwakkere kant.
                                ik wil oowk dat licht hebben
                                Thanks baas! Ja gewoon easy. Eigenlijk moet je een bouwlamp hebben. Maar als je een beetje een felle lamp hebt die je enigszins kan richten gewoon iemand die lamp boven je laten houden zodat je de belichting zelf kan bepalen! Kan je alvast een beetje de belichting voor je wedstrijd namaken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X