Sjoerd's recomp log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
    Hier kan ik mezelf ook aardig in vinden. De 100kg ripped met mijn lengte (1.77m) is dan wel (erg) veel, maar je moet de tijd hebben en de tijd nemen. Zolang je plezier hebt en nog elke dag geniet van je bakje rijst, kip en noten is het prima.
    Met 100kg op 1,77 ben jij de nieuwe held van bodynet:P. Maar ben het met je eens. Beter langdurig op 90% desnoods dan 2 maanden op 100 en dan inzakken.

Ik moet weeer POMPEN! caffeine net op en zit te trippen voor mijn computer. De tyfus. Over een uurtje kijken of ik iets fatsoenlijks neer kan zetten.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Net getraind. Ging best lekker. Maar was na de bench wel wat minder gefocussed. Mn zusje had een spier verrekt met deadliften en was naar huis gegaan. Had veel last, dus wilde toch even kijken. Uiteindelijk valt het wel mee, paar dagen rust gewoon even.

Training 3 week 2
      UB
      Bench
      8x40
      6x60
      5x70
      8x80 (+1 rep)
      6x77,5 (+2,5kg, -1 rep)
      8x72,5 (+1 rep), die laatste rep was wel echt net aan net aan zelf. Vergeleken met 3 weken geleden wel amused! Al had ik toen voor die training wel 3 uur promo erin zitten.

Hammergrip Pullups
      11xBW (+1 reps)
      8xBW
      6xBW

Incline Dumbell Press
      10x28
      7x28 (+1 rep)
      9x24 (+1 rep)

Barbell Rows
      10x65 (+2,5kg)
      9x62,5
      9x60 (+1 rep)

Military Press
      10x40 (+1 rep)
      7x40
      5x40 (-1 rep) Lack of focus.

Side raises
      9x7
      11x6

Shrugs
      12x120
      12x120

Dips
      8xBW
      6xBW
      7xBW

Hammer curls
      11x17 (+1 kg, -1 rep)
      8x17 (+1 kg)
      8x14

Comment

• Lekkere shrugs. Kun je een goede rom maken?
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Ja maar hou het boven niet vast, gewoon up and down zeg maar.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
            Met 100kg op 1,77 ben jij de nieuwe held van bodynet:P. Maar ben het met je eens. Beter langdurig op 90% desnoods dan 2 maanden op 100 en dan inzakken.

Ik moet weeer POMPEN! caffeine net op en zit te trippen voor mijn computer. De tyfus. Over een uurtje kijken of ik iets fatsoenlijks neer kan zetten.
            Haha dat mocht ik inderdaad willen. Maarja keep on dreaming . Ja, precies. Ik heb net de hele dag college gehad, zometeen eten en dan training 3 neerzetten van week 3. Ik heb er zin in, heb aardig wat energie lichamelijk, geestelijk wel vermoeid maar we gaan het zien. Lekkere bench weer.

Bij die shrugs trek ik hem ook zo ver mogelijk zoals het gaat omhoog en dan gelijk weer neer en herhaal.

Lekkere bench weer kerel..
            "Straight outta gym"

Comment

• Training 4, week 2
              Squats
              8x40
              6x50
              5x60
              9x70
              9x65
              9x60

RDL
              8x70
              11x105 (+2,5kg)
              8x102,5 (+2,5kg)
              8x100

Leg Press
              11x171,5 (+9kg, -1 rep)
              10x162,5 (+5kg)
              10x157,5 (+9kg, -2 reps)

Leg Curls
              11x67,5 (+4kg, -1 rep)
              11x63,5 (+2 reps)
              9x58,5 (+4kg, -3 reps)

Standing calf raises
              12x85,5 (+5kg)
              11x81,5 (+2 reps)
              8x81,5 (+5kg, -1 rep)

Seated calf raises
              11x139,5 (+9 kg)
              11x126,5 (+5 kg)

Hanging Leg raises
              12xBW (+1 rep)
              8xBW

Plank Holds
              90sec
              75sec

Back extensions
              19xBW+5kg (+5kg, -1 rep)
              14xBW+5kg (+5kg)
              13xBW+5kg (+5kg, +1 rep)

Goede training. Squat was wel zwaar, ik hoop dat de kracht langzaam maar zeker weer terugkomt. Wil volgende week iig 3x5x85 doen.

Comment

• Niet verhoogd op squats?
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                  Niet verhoogd op squats?
                  Nope, had ook nog ziekelijk veel spierpijn in hams. Dus voor deze keer allemaal wel prima zo. Over 3 weken 75 doen denk.

Comment

• Op basis van de recente wetenschap wat wijzigingen gemaakt in mn voeding:

Magere yoghurt bij het ontbijt vervangen door volle. Daarna alles weer herberekend en gewijzigd met verhoudingen etc. Komt er op neer dat er wat amandelen verdwijnen.

Normale eieren vervangen door vrije uitloop met beter leven ster 2. ster 3 was beter geweest maar die hebben ze niet bij de AH. Deze eieren hebben meer omega 3 en brengen mij dus dichter bij de ideale omega 6/3 ratio: 3:1.

Comment

• Als je de slides van de presentatie en dus de onderzoeken wilt inzien:

http://tssvspartacus.nl/

Het is van mijn vereniging, klik vervolgens door naar de slides van de gevorderden voedingsclinic.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                        Op basis van de recente wetenschap wat wijzigingen gemaakt in mn voeding:

Magere yoghurt bij het ontbijt vervangen door volle. Daarna alles weer herberekend en gewijzigd met verhoudingen etc. Komt er op neer dat er wat amandelen verdwijnen.

Normale eieren vervangen door vrije uitloop met beter leven ster 2. ster 3 was beter geweest maar die hebben ze niet bij de AH. Deze eieren hebben meer omega 3 en brengen mij dus dichter bij de ideale omega 6/3 ratio: 3:1.
                        Wat betreft de eieren eet ik ook enkel nog 0 of 1 qua getal. 0 is namelijk biologisch en 1 is vrije uitloop. Nu hebben wij vooral vrije uitloop ipv de 2 of 3.

Heb je niet een of andere boer in de buurt waar je eieren kan halen? Ikzelf namelijk wel. 30 vrije uitloop eitjes voor 3,30 .
                        "Straight outta gym"

Comment

• Training 1, week 3. Voelde me niet super vanochtend. Super warm gloeiend hoofd. Zou bijna denken dat ik een beetje ziek was. Voel me nu wel iets beter maar nog steeds niet op en top. Dus ook geen super training gehad.

BP
                          8x40
                          6x60
                          5x70
                          4x87,5 (-1 rep), had een kutspotter. Hield zn handen er de hele tijd bij, tilde niet goed uit. Dus was er ziek van.
                          6x85
                          5x85

Pullups (wijde grip)
                          5xBW +5kg
                          5xBW +5kg
                          5xBW +5kg
                          Dit keer pullups met dipping belt. Vorm was iets beter nu! Dus sowieso ook vooruitgang.

Low incline dumbell press
                          6x34 (+2kg) Die laatste rep was wel tot het naadje
                          4x34 (+2kg, -1 rep)
                          6x32 (+1 rep)

Barbell rows
                          5x77,5 (+2,5kg)
                          6x77,5 (+2,5kg, -1 rep)
                          5x75

Military press
                          3x50 (-2 reps) Dit ging echt kut. Misschien kwam het door het drakenbootfestival van zaterdag, misschien omdat ik me al kut voelde, maar not amused.
                          3x50 (-2 reps)
                          4x50 (-1 rep)

Op dit moment was ik er goed ziek van en besloot ik zwaar te shruggen.

Shrugs
                          6x160 (+30kg)
                          6x160 (+30kg)
                          6x160 (+30kg)

CGBP
                          4x75
                          6x72,5
                          7x72,5 (+1 rep) Dit ging allemaal best lekker, de eerste set niet super. Ga hier voortaan ff een warm-up setje bij doen met 8x40 volgende keer!

Barbell curls
                          4x45
                          6x42,5 (+1 rep)
                          5x42,5 (+2,5kg, -1 rep)

Gevoelsmatig ging deze training dus niet super. Ik wil mezelf donderdag herpakken!

Comment

• Iedereen heeft wel eens een mindere training. Jezelf herpakken en er Donderdag overheen knallen.
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Toch aardige training. Ikzelf merk dat als ik voluit ga bij de bench press mijn military press ook lastiger gaat. Dat vind ikzelf wel een nadeel, aangezien ikzelf vind dat mijn schouders klein zijn..

Lekker bezig verder!
                              "Straight outta gym"

Comment

• Ja, denk een half griepje zo. Futloos, hele dag koppijn. Niet echt eetlust. Dus vandaag even lekker rusten voor de rest Verklaart iig een deel van de training want vanmorgen dacht ik al dat ik wat grieperig was. Nu is het nog steeds zo, dus goed slapen en morgen kijken wat we kunnen neerzetten bij de LB training.

En donderdag ga ik me zeker herpakken heren. Wil die 3x5x87,5 neerzetten op de bench.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X