Goed bezig kerel
Sjoerd's recomp log
Collapse
X
-
Wilde verder gaan met het schema van dyno maar de nadruk nu meer op massa leggen. En dan zullen we geleidelijk aan wel groter worden. Ik ben nog steeds verbaasd over mijn onderhoud. Ligt nu al boven de 3600. Zal me niet verbazen als het nu al rond de 3700 ligt en ik dus volgende cycle weer stevig moet verhogen. Ik moet jou een beetje zien bij te blijven Talal. Je gaat te snel voor me:PBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostWilde verder gaan met het schema van dyno maar de nadruk nu meer op massa leggen. En dan zullen we geleidelijk aan wel groter worden. Ik ben nog steeds verbaasd over mijn onderhoud. Ligt nu al boven de 3600. Zal me niet verbazen als het nu al rond de 3700 ligt en ik dus volgende cycle weer stevig moet verhogen. Ik moet jou een beetje zien bij te blijven Talal. Je gaat te snel voor me:P
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostOh k, ja lekker vertrouwd. Dat is altijd goed. Ja persoonlijk verbaas ik me ook altijd over me onderhoud. Maar je bent ook lekker droog hoor en daar ben ik nog niet :P. Mischien kan je ook wel een keer andere aanpak proberen? Doen waar je iig goed bij voelt.
Net getraind. Was een vroege training omdat ik nog reserve stond voor werk vanmiddag, niet meer gebeld uiteindelijk. Maar wel mooi wat extra herstel voor donderdag dan. In het begin ging het erg moeizaam maar halverwege ging de energiekraan open en ging het lekker!
BP
8x40
6x60
5x70
8x80
6x77,5 (-1 rep)
7x72,5 (-1 rep)
Pullups
11xBW
9xBW (+1 rep)
6xBW
Incline Dumbell Press
10x28
7x28
9x24
Barbell rows
10x65
8x62,5 (-1 rep)
8x60
Military Press
10x40
7x40
6x40
Side Raises
9x7
8x7 (+1kg, -3 reps)
Shrugs
12x125 (+5kg)
12x120 (+5kg)
Dips
10xBW (+1 rep)
9xBW (+1 rep)
8xBW (+1 rep) --> super amused, ging lekker diep, mooie zakken en goed omhoog. Voelde triceps goed en dus zeker de beste keer dips ooit. En ook de eerste keer dat ik 10 reps bodyweight kon. Bijna tijd om weighted te doen denk ik zo.
Hammer Curls
11x17
8x17 (+1 rep)
9x14 (+1 rep)Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by Damn View PostSjoerd, brute foto's man. Nu gewoon lekker focussen op massa, met jouw verstand en ervaring wat voeding betreft moet dat goed komen. Lekkere training ook trouwens!
Veel succes gewenst, en ik volg je uiteraard.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Begingewicht was 86.9 bij ongeveer 12%?
Nu 87.4 bij 9% (depleted), wat al snel 88 niet depleted is.
2-3% vet omlaag en +- 3 kilo Vvm erbij.
Nu door naar de 92-93 bij 8%.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostBegingewicht was 86.9 bij ongeveer 12%?
Nu 87.4 bij 9% (depleted), wat al snel 88 niet depleted is.
2-3% vet omlaag en +- 3 kilo Vvm erbij.
Nu door naar de 92-93 bij 8%.
Als ik cycle 2 en 3 vergelijk:
Cycle 2 begingewicht week 2: 85,6.
Cycle 3 begingewicht week 2: 85,8.
Wat in ieder geval zeker is, is dat gewicht niet gedaald is, vetpercentage wel en VVM is toegenomen.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Damn zeer droog man! Netjes!!!, hoop dat ik na men UD 2 cut ook tegen de 8-9 % kan staan. Zal wel zien hoe het er dan bij mij uitziet.I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Originally posted by nbtp View PostDamn zeer droog man! Netjes!!!, hoop dat ik na men UD 2 cut ook tegen de 8-9 % kan staan. Zal wel zien hoe het er dan bij mij uitziet.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostHoe sta je er nu bij? Denk je? Succes met UD2 iig man! Heavy stuff. Maar wel doeltreffend.
Ben nu aan men 5 de week net begonnen en zit nu op een vet % van rond de 13.5 % denk ik. Probeer momenteel een halve kg vet per week te verliezen.
Dit wil ik nog doen tot ik tegen de 12 % zit, normaal moet dit gemakkelijk te bereiken zijn zonder spierverlies.
Daarna ga ik nog lichtjes bulken/ iets boven onderhoud eten tot men vet % tegen de 13-14 % zit en zou dan in het principe tegen februari willen beginnen met UD 2.
UD 2 ziet er inderdaad zeer heavy uit (heb het boek ondertussen al gelezen). Daarom spreekt het mij ook deels aan eigenlijk. Ik hou ervan om eens dingen te doen die echt het uiterste van men lichaam vragen om aan te houden.
Het is in elk geval 1 van de betere manieren om vet % te verlagen en spiermassa te behouden.
Het moeilijkste zal de ouders zijn maar komt wel goed, alles went tenslotte heI'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Originally posted by nbtp View PostMomenteel ben ik een "gewone" cut aan het doen aangezien men vet % vrij hoog zat (15/15.5 % ongeveer).
Ben nu aan men 5 de week net begonnen en zit nu op een vet % van rond de 13.5 % denk ik. Probeer momenteel een halve kg vet per week te verliezen.
Dit wil ik nog doen tot ik tegen de 12 % zit, normaal moet dit gemakkelijk te bereiken zijn zonder spierverlies.
Daarna ga ik nog lichtjes bulken/ iets boven onderhoud eten tot men vet % tegen de 13-14 % zit en zou dan in het principe tegen februari willen beginnen met UD 2.
UD 2 ziet er inderdaad zeer heavy uit (heb het boek ondertussen al gelezen). Daarom spreekt het mij ook deels aan eigenlijk. Ik hou ervan om eens dingen te doen die echt het uiterste van men lichaam vragen om aan te houden.
Het is in elk geval 1 van de betere manieren om vet % te verlagen en spiermassa te behouden.
Het moeilijkste zal de ouders zijn maar komt wel goed, alles went tenslotte he
Haha, ja de ouders zullen er wel even aan moeten wennen want in die tijd kan je eigenlijk vrij weinig tot niks op gevoel doen. Alles komt vrij punctueel, vandaar dat ik er voor gekozen heb om met recompen mn doelen te bereiken; flexibiliteit.
Maar ik ben het met je eens, het is een uitdaging. Het is goed voor je doorzettingsvermogen en het is erg leerzaam! Met de kennis die jij en Gleke hebben en de ervaring denk ik dat het een hele mooie toevoeging is op je train-CV!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Net de eerste keer squatten naar de clinic van Ziyed, sta nu smaller, voeten meer naar buiten, rug blijft rechter, kan dieper, moet alleen op de knie passen. Doet geen zeer, maar is nog steeds een beetje dik, dus zit nog vocht in. Hoop dat dat in de loop van de tijd weggaat.
SQ
warmups
8x40
6x50
5x60
10x70
10x65
10x60 --> (-2,5kg, +2 reps) Diepte was nu beter dan vorige training van week 2 training 2.
RDL
9x107,5 (+2,5kg, -2 reps)
9x102,5
8x100
Leg Press
10x175,5 (+4kg, -2 reps)
10x162,5
10x157,5 (+4kg, -2 reps)
Had hier het idee dat de diepte van de squats en betere vorm toch quads wat meer aanspraken, want de leg press was zwaaaarr!
Leg curls
12x67,5 (+1 rep)
10x63,5
10x58,5 (+1 rep)
Standing calf raises
10x90,5 (+5kg, -2 reps)
10x81,5 (-1 rep)
8x81,5
Seated calf raises
11x139,5
11x126,5
Hanging leg raises
12xBW
8xBW
Plank holds
90sec
60sec
Back extensions
15xBW +10kg (+5kg, -4 reps)
12xBW +10g (+5kg)
10xBW +10kg (+5kg)
Moet nog steeds voorzichting zijn met de knie, maar squats voelde beter. Voelde ook kwa reps minder zwaar aan bij de laatste reps dan eerst. Nu ook zeker parallel. Onder parallel is nog steeds beetje moeilijk door knie.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment