Sjoerd's recomp log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet er goed uit. Lekker geraised ook.
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Jazeker, progressie begint goed te komen met dit schema. Ben ook erg tevreden met de progressie tot nu toe, bijna 2 cycles erop zitten. En shape is beter + kracht wordt ook beter, gewicht fluctueert tussen de 87 en 88 nu nog steeds. Maar ik word wel zichtbaar droger. Dus goeie! En het is echt niet lastig vol te houden. Week 3 is altijd het leukst om te doen.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
        Jazeker, progressie begint goed te komen met dit schema. Ben ook erg tevreden met de progressie tot nu toe, bijna 2 cycles erop zitten. En shape is beter + kracht wordt ook beter, gewicht fluctueert tussen de 87 en 88 nu nog steeds. Maar ik word wel zichtbaar droger. Dus goeie! En het is echt niet lastig vol te houden. Week 3 is altijd het leukst om te doen.
        Ik kan hier enkel nog maar dit op zeggen: EENS. Mijn kracht lijkt ook op de gewichten van week 1 lekker toe te nemen, verder ben ik zo'n 1,1kg aangekomen en ben ik toch droger geworden voor me gevoel.

Verder weer nette trainingen neergezet en een mooi gewicht op die bench daar, mocht willen dat ik 85 kon drukken ;p.
        "Straight outta gym"

Comment

• ff fusion ha doen? Mijn squat zuigt momenteel echt hard. Mag hopen dat het weer gauw richting 100 gaat:P

Comment

ff fusion ha doen? Mijn squat zuigt momenteel echt hard. Mag hopen dat het weer gauw richting 100 gaat:P
            maar je squat zuigt omdat je met een knie blessure hebt gekampt of nog steeds kampt, dan is het niet meer dan normaal dat je gewichten tegenvallen, toch?

En denk maar zo, zolang je benen groeien bij de gewichten van nu, who cares? Des te langer kan je blijven raisen.
            "Straight outta gym"

Comment

• Ja true, maar zat op mijn top ook maar op 95. Als je kijkt dat mijn bench nu op 87,5 zit. Normaal moet de squat ver vooruit steken:P Maar misschien heb je gelijk! Heb nu die gewichthefschoenen. Dus the sky is the limit! Het voelt allemaal wel lekker aan met squatten nu. Alleen even die flexibiliteit weer een beetje verbeteren.

Comment

Ja true, maar zat op mijn top ook maar op 95. Als je kijkt dat mijn bench nu op 87,5 zit. Normaal moet de squat ver vooruit steken:P Maar misschien heb je gelijk! Heb nu die gewichthefschoenen. Dus the sky is the limit! Het voelt allemaal wel lekker aan met squatten nu. Alleen even die flexibiliteit weer een beetje verbeteren.
                Hehe, time to lift some heavy-ass weights. Beter toch, ja flexibiliteit komt vanzelf. Mijn polsen janken ook als een gek bij de front squat als ik iets van 70kg erop gooi, net zoals dat ik niet diep kan gaan als ik mijn voeten laag plaats bij de leg press. Dat soort dingen komen vanzelf wel weer, door steeds zwaardere gewichten te gebruiken en je gewrichten eraan te laten wennen.

Misschien een idee om anders wat rekoefeningen te doen na je training, ikzelf probeer dat ook 3-4x per week. Dus als ik LB heb getraind, rek oefeningen voor me benen en bij UB voor me bovenlichaam met als doel proberen lenig en soepel te blijven.
                "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                  Hehe, time to lift some heavy-ass weights. Beter toch, ja flexibiliteit komt vanzelf. Mijn polsen janken ook als een gek bij de front squat als ik iets van 70kg erop gooi, net zoals dat ik niet diep kan gaan als ik mijn voeten laag plaats bij de leg press. Dat soort dingen komen vanzelf wel weer, door steeds zwaardere gewichten te gebruiken en je gewrichten eraan te laten wennen.

Misschien een idee om anders wat rekoefeningen te doen na je training, ikzelf probeer dat ook 3-4x per week. Dus als ik LB heb getraind, rek oefeningen voor me benen en bij UB voor me bovenlichaam met als doel proberen lenig en soepel te blijven.
                  Check dit artikel:

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...ml#post1002216

Dit vond ik toch wel heel interessant. Sowieso het werk van hem wel. En ik sluit me wel aan bij zijn mening.

Comment

• Je polsen en onderramen zullen bij FS flink oprekken in het begin.
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Training 3, week 3
                      BP
                      8x40
                      6x60
                      5x70
                      4x87,5 (+2,5kg, -2 reps)
                      5x85 (-1 rep)
                      5x85

Pullups (wijde grip)
                      5xBW +5kg
                      5xBW +5kg
                      5xBW +5kg

Low incline dumbell press
                      6x32
                      5x32
                      5x32 (+2kg, -1 rep)

Barbell rows
                      6x75 (+2,5kg)
                      6x75 (+2,5kg, -1 rep)
                      5x75 (+5kg, -1 rep)

Military press
                      4x50 (-1 rep)
                      3x50 (-1 rep)
                      5x50 (+1 rep)

Shrugs
                      6x130 (+20kg)
                      6x130 (+20kg)
                      6x130 (+20kg) Omdat het kan. Moet niet pussy zijn, begin nu die shrugs beter te masteren. Volgende keer weer verder verhogen!

CGBP
                      5x75 (+1 rep)
                      6x72,5 (+2,5kg)
                      6x72,5 (+2,5kg, +1 rep)

Barbell curls
                      4x45
                      6x42,5 (+2,5kg)
                      6x40

Begin van de training was ik redelijk futloos. Pas bij de laatste set van de military press werd ik wakker en was ik gefocused. Je merkt dat meteen. Als je niet gefocused bent moet je reps inleveren. Misschien toch de training richting de avond moeten zetten. Maar op het einde heb ik me herpakt. Dus all good.

Comment

• Door die trainingen moet je heen. Ken ze helaas ook maar al te goed. Zo'n training waarin alles zwaar voelt en je steeds net onder je max moet gaan. En dan soms gaat 1 van de oefeningen ineens heel goed. Volgende keer beuk je weer als een malle!
                        Train hard or go hormone

Comment

• Ja precies! Soms heb je van die daagjes. Ik kijk meestal gewoon naar de trainingen van de maandag. Daar heb ik altijd 2 dagen rust gehad. Misschien eens een keer overwegen om ook 2 rustdagen te pakken tussen de maandag en dinsdag training. Als ik een baan heb misschien eens het roer omgooien.

Comment

• Training van vandaag heb ik naar morgen verplaatst. Moest vandaag afstuderen. 8 voor mijn scriptie/verdediging gekregen. Uiteindelijk met een gemiddelde van 7,9 geslaagd met de titel MSc. Vandaag voor de lunch en avondeten lekker weg geweest. Gezellig dagje gehad. Morgen weer pompen!

Comment

Training van vandaag heb ik naar morgen verplaatst. Moest vandaag afstuderen. 8 voor mijn scriptie/verdediging gekregen. Uiteindelijk met een gemiddelde van 7,9 geslaagd met de titel MSc. Vandaag voor de lunch en avondeten lekker weg geweest. Gezellig dagje gehad. Morgen weer pompen!
                              Gefeliciteerd man, daar mag je zeker trots op zijn en dat is zeker geen ramp om daarvoor je training uit te stellen.

Mooi man, succes met je training morgen! Mijn trainingen van week 1 zitten er weer op in ieder geval .
                              "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                                Gefeliciteerd man, daar mag je zeker trots op zijn en dat is zeker geen ramp om daarvoor je training uit te stellen.

Mooi man, succes met je training morgen! Mijn trainingen van week 1 zitten er weer op in ieder geval .
                                Thx brah! Heb het gelezen! Nu wordt de rest van de cycle alleen maar leuker voor je! Voor mij begint week 1 volgende week weer. Maar het is ook geen ramp. Zitten lekker veel pindas in dat schema, dat vind ik altijd wel lekker.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X