Ziet er goed uit. Lekker geraised ook.
Sjoerd's recomp log
Collapse
X
-
Jazeker, progressie begint goed te komen met dit schema. Ben ook erg tevreden met de progressie tot nu toe, bijna 2 cycles erop zitten. En shape is beter + kracht wordt ook beter, gewicht fluctueert tussen de 87 en 88 nu nog steeds. Maar ik word wel zichtbaar droger. Dus goeie! En het is echt niet lastig vol te houden. Week 3 is altijd het leukst om te doen.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostJazeker, progressie begint goed te komen met dit schema. Ben ook erg tevreden met de progressie tot nu toe, bijna 2 cycles erop zitten. En shape is beter + kracht wordt ook beter, gewicht fluctueert tussen de 87 en 88 nu nog steeds. Maar ik word wel zichtbaar droger. Dus goeie! En het is echt niet lastig vol te houden. Week 3 is altijd het leukst om te doen.
Verder weer nette trainingen neergezet en een mooi gewicht op die bench daar, mocht willen dat ik 85 kon drukken ;p."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View Postff fusion ha doen? Mijn squat zuigt momenteel echt hard. Mag hopen dat het weer gauw richting 100 gaat:P
En denk maar zo, zolang je benen groeien bij de gewichten van nu, who cares? Des te langer kan je blijven raisen."Straight outta gym"
Comment
-
Ja true, maar zat op mijn top ook maar op 95. Als je kijkt dat mijn bench nu op 87,5 zit. Normaal moet de squat ver vooruit steken:P Maar misschien heb je gelijk! Heb nu die gewichthefschoenen. Dus the sky is the limit! Het voelt allemaal wel lekker aan met squatten nu. Alleen even die flexibiliteit weer een beetje verbeteren.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostJa true, maar zat op mijn top ook maar op 95. Als je kijkt dat mijn bench nu op 87,5 zit. Normaal moet de squat ver vooruit steken:P Maar misschien heb je gelijk! Heb nu die gewichthefschoenen. Dus the sky is the limit! Het voelt allemaal wel lekker aan met squatten nu. Alleen even die flexibiliteit weer een beetje verbeteren.
Misschien een idee om anders wat rekoefeningen te doen na je training, ikzelf probeer dat ook 3-4x per week. Dus als ik LB heb getraind, rek oefeningen voor me benen en bij UB voor me bovenlichaam met als doel proberen lenig en soepel te blijven."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostHehe, time to lift some heavy-ass weights. Beter toch, ja flexibiliteit komt vanzelf. Mijn polsen janken ook als een gek bij de front squat als ik iets van 70kg erop gooi, net zoals dat ik niet diep kan gaan als ik mijn voeten laag plaats bij de leg press. Dat soort dingen komen vanzelf wel weer, door steeds zwaardere gewichten te gebruiken en je gewrichten eraan te laten wennen.
Misschien een idee om anders wat rekoefeningen te doen na je training, ikzelf probeer dat ook 3-4x per week. Dus als ik LB heb getraind, rek oefeningen voor me benen en bij UB voor me bovenlichaam met als doel proberen lenig en soepel te blijven.
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...ml#post1002216
Dit vond ik toch wel heel interessant. Sowieso het werk van hem wel. En ik sluit me wel aan bij zijn mening.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Training 3, week 3
BP
8x40
6x60
5x70
4x87,5 (+2,5kg, -2 reps)
5x85 (-1 rep)
5x85
Pullups (wijde grip)
5xBW +5kg
5xBW +5kg
5xBW +5kg
Low incline dumbell press
6x32
5x32
5x32 (+2kg, -1 rep)
Barbell rows
6x75 (+2,5kg)
6x75 (+2,5kg, -1 rep)
5x75 (+5kg, -1 rep)
Military press
4x50 (-1 rep)
3x50 (-1 rep)
5x50 (+1 rep)
Shrugs
6x130 (+20kg)
6x130 (+20kg)
6x130 (+20kg) Omdat het kan. Moet niet pussy zijn, begin nu die shrugs beter te masteren. Volgende keer weer verder verhogen!
CGBP
5x75 (+1 rep)
6x72,5 (+2,5kg)
6x72,5 (+2,5kg, +1 rep)
Barbell curls
4x45
6x42,5 (+2,5kg)
6x40
Begin van de training was ik redelijk futloos. Pas bij de laatste set van de military press werd ik wakker en was ik gefocused. Je merkt dat meteen. Als je niet gefocused bent moet je reps inleveren. Misschien toch de training richting de avond moeten zetten. Maar op het einde heb ik me herpakt. Dus all good.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Door die trainingen moet je heen. Ken ze helaas ook maar al te goed. Zo'n training waarin alles zwaar voelt en je steeds net onder je max moet gaan. En dan soms gaat 1 van de oefeningen ineens heel goed. Volgende keer beuk je weer als een malle!Train hard or go hormone
Comment
-
Ja precies! Soms heb je van die daagjes. Ik kijk meestal gewoon naar de trainingen van de maandag. Daar heb ik altijd 2 dagen rust gehad. Misschien eens een keer overwegen om ook 2 rustdagen te pakken tussen de maandag en dinsdag training. Als ik een baan heb misschien eens het roer omgooien.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Training van vandaag heb ik naar morgen verplaatst. Moest vandaag afstuderen. 8 voor mijn scriptie/verdediging gekregen. Uiteindelijk met een gemiddelde van 7,9 geslaagd met de titel MSc. Vandaag voor de lunch en avondeten lekker weg geweest. Gezellig dagje gehad. Morgen weer pompen!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostTraining van vandaag heb ik naar morgen verplaatst. Moest vandaag afstuderen. 8 voor mijn scriptie/verdediging gekregen. Uiteindelijk met een gemiddelde van 7,9 geslaagd met de titel MSc. Vandaag voor de lunch en avondeten lekker weg geweest. Gezellig dagje gehad. Morgen weer pompen!
Mooi man, succes met je training morgen! Mijn trainingen van week 1 zitten er weer op in ieder geval ."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostGefeliciteerd man, daar mag je zeker trots op zijn en dat is zeker geen ramp om daarvoor je training uit te stellen.
Mooi man, succes met je training morgen! Mijn trainingen van week 1 zitten er weer op in ieder geval .Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment