Sjoerd's recomp log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
    Ikzelf wil graag droger zijn, maar heb ook dagen erbij dat ik me zo klein voel, maarja. Geduld, blijven dromen.
    Ja precies. Ik weet niet waar jij nu ergens op staat? Maar als ik na komende cycle gewoon op het einde van week 3 tegen de 11 aan sta kan ik wel met een gerust hart de focus wat meer op massa leggen!
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
      Ja precies. Ik weet niet waar jij nu ergens op staat? Maar als ik na komende cycle gewoon op het einde van week 3 tegen de 11 aan sta kan ik wel met een gerust hart de focus wat meer op massa leggen!
      Ik wilde je een pm sturen met een afbeelding erbij, maar dat lukt niet. Dus ik zet hem even in je topic. Deze pose zegt natuurlijk niet alles, want het moet een side triceps voorstellen, maar dan weet je in ieder geval een beetje hoe of wat. Dan kan je 1x een mod vragen om hem weg te laten halen om je topic een beetje op te schonen . Dit is hoe ik er momenteel bij sta, mijn vet% zou 13,3% geweest zijn zo'n 5 weken terug, dus ik ben benieuwd wat er nu komt te staan op dat bonnetje over 3 weken.

Mooi, ja 11% met jouw gewicht lijkt me zeker niet verkeerd om de focus naar massa te leggen.
      Attached Files
      "Straight outta gym"

Comment

• 12-13 zoiets zou goed kunnen kloppen! Ziet er toch al goed uit hoor! Zit ook erg weinig vet bij je heupen! Ben benieuwd wat je nog kan bewerkstelligen dit kalenderjaar.

Comment

12-13 zoiets zou goed kunnen kloppen! Ziet er toch al goed uit hoor! Zit ook erg weinig vet bij je heupen! Ben benieuwd wat je nog kan bewerkstelligen dit kalenderjaar.
          Bedankt, maar het moet allemaal nog droger, maar vooral groter! Maarja dat is iets dat we allemaal wel willen. Jawel, het is vooral deze week dat mijn buikspieren aardig zichtbaar lijken op sommige momenten en waarbij het vet bij de regio bij de obliques goed "tastbaar" is in de zin erg van beetpakken.

Ik hoop dit kalenderjaar in ieder geval 78kg nog te gaan wegen met een droger vet% dan nu. Dat zou betekenen dat ik op mijn startgewicht ben teruggekeerd met een hopelijk lager vet% dan 1,5 jaar geleden toen ik eigenlijk gestopt ben met bodybuilding. Als 12-13 zou kunnen kloppen, dan denk ik dat ik wel stop bij 8-10% om dan meer de focus weer te gaan leggen op groeien, want 8-10% vet is wel aardig, maar op een te klein "frame" ziet dat er ook niet uit naar mijn mening. Het is nu toch winter aan de ene kant, dus mijn vet% iets trager laten dalen of in toom houden, maar toch groeien is ook niet verkeerd en dan ergens rondom april weer rustig terug gaan naar vet verlaging. Ikzelf wil in ieder geval de volgende zomer proberen lekker droog te staan met een 8-10& bf. Dus als ik rondom de 12% bf blijf schommelen en zo richting de zomer ga. Dat zou eigenlijk ook al prima moeten zijn.

Verder kan je ook gewoon verschillende cyclussen doorlopen, bijv. 8 weken 1-2-2-3 etc en dan weer 3-6 weken 1-2-3 etc. Zo veel verschillende mogelijkheden waarmee te spelen valt afhankelijk van wat je wilt.
          "Straight outta gym"

Comment

• Weer een meting gehad:
            Nu: 88,5kg, 11,5% bodyfat.
            3 weken geleden 88,0, Bodyfat: 12,8%

Natuurlijk had ik 3 weken geleden wel net iets meer of minder gedronken en misschien net iets meer of minder gegeten. Maar er zit dus wel degelijk een dalende lijn in!!!! Goed nieuws dus. Als dit door zou zetten zou ik over 3 weken bij net waarschijnlijk 10% staan. Ben benieuwd.

Comment

• Ik reageer niet veel maar ik lees het met interesse hoor
              je gaat lekker iig.

Comment

Weer een meting gehad:

Natuurlijk had ik 3 weken geleden wel net iets meer of minder gedronken en misschien net iets meer of minder gegeten. Maar er zit dus wel degelijk een dalende lijn in!!!! Goed nieuws dus. Als dit door zou zetten zou ik over 3 weken bij net waarschijnlijk 10% staan. Ben benieuwd.
                Lekker hoor, ziet er veelbelovend uit. Misschien dat ik dan nog maar 3 weken erachter aanplak (dus over 5-6 weken), zodat ik ook op 10% uit zou komen volgens de meting die ik laat doen. Tenminste als mijn lichaam ook zo reageert zoals bij jou, maar dat is nog even afwachten.

Ik ben in ieder geval ook benieuwd of je op 10% kan komen over 3 weken.
                "Straight outta gym"

Comment

• Netjes bezig nog steeds sjoerd! Blijf deze spannend volgen

effe off topic: netjes waterpoloboy, ziet er zeker niet slecht uit!! Ook al vrij droog.
                  I'm not special, but not the same as you.
                  Because I do things you will never do.
                  SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Weer een meting gehad:

een % minder vet is al heel mooi. maar je gewicht is ook nog ongeveer gelijk (dus je hebt ook ongeveer een kilo massa opgebouwd.

Je kan dit natuurlijk niet zo 1-2-3 zeggen, omdat metingen varieren, maar slecht zijn de resultaten zeker niet. ben benieuwd wat de komende drie weken doen.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Bedankt voor de reacties allen! Ik sas ook redelijk surprised. Ik bedoel zelfs taking into account een beetje vocht en zo en inconsistentie in de metingen zit er nog steeds een positief resultaat in! Vandaag training 1 van week 1 weer! Ergens rond 12. Ben benieuwd naar de gewichten daar. Keep you posted.

Comment

• Net getraind.

BP
                        8x40
                        15x65 (+5kg, -1 rep)
                        10x60
                        8x55 (-2 reps)

Incline DB Press
                        13x19 (+2kg)
                        11x17 (+1 rep)
                        12x15 (+2 reps)

Cable Flys
                        15x18,0 (+1 rep)
                        12x18,0
                        11x18,0 (+4,5kg, -4 reps)
                        13x13,5 (-2 reps)

Standing calf raises
                        15x67,5 (+4kg)
                        13,67,5 (+4kg, -1 rep)
                        11x63,5 (-2 reps)

DB Shoulder Press
                        15x15 (+1kg)
                        9x15 (+1kg, -1 rep)
                        10x12 (-1kg, +1 rep)

Side raises
                        13x4
                        13x4 (+1 rep)
                        13x4 (+1 rep)

Tricep pushdowns
                        15x36,0
                        14x36,0 (+4 reps)
                        13x29,5 (+1 rep)

Dumbell kickbacks
                        14x5R, 12x5L
                        14x4R, 14x4L
                        12x4R, 10x4L

Standing calf raises
                        15x67,5 (+4kg)
                        11x67,5 (+4kg, -2 reps)
                        13x58,5 (+1 rep)

Goeie training! Was best wel amused. Vooruitgang zit er iig in!

Comment

• Flinke vooruitgang. Soms wel erg forse verhogingen, waardoor opvolgende sets te laag uitkomen qua reps. Minder als 12 dus.

Als je reps al aan de lage kant zijn (12-13), zou ik cyclus erop reps verhogen, maar zelfde gewicht.

Zit je aan 14-15 verhoog je gewicht een beetje cyclus erop.
                          -----------------

Ondanks alles ga je als een speer. Ben net een trotse pappa haha. Ben benieuwd naar progressie komende cyclussen.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                            Flinke vooruitgang. Soms wel erg forse verhogingen, waardoor opvolgende sets te laag uitkomen qua reps. Minder als 12 dus.

Als je reps al aan de lage kant zijn (12-13), zou ik cyclus erop reps verhogen, maar zelfde gewicht.

Zit je aan 14-15 verhoog je gewicht een beetje cyclus erop.
                            -----------------

Ondanks alles ga je als een speer. Ben net een trotse pappa haha. Ben benieuwd naar progressie komende cyclussen.
                            Hehe, doet me goed om te horen! Ja daar zat ik ook al over na te denken, 9 reps is meer iets voor week 2 van het schema. Kwa voeding is het ook allemaal goed te doen. De voeding is lekker, gebalanceerd, zelfs goed in te passen in drukke dagen! Kan niks meer dan amused zijn.

Comment

• Net training 2 week 1.

Leg Press
                              15x139,5 (+9kg)
                              15x139,5 (+4kg)
                              13x130,5 (-5kg, +1 rep)
                              12x126,5

Leg Curls
                              15x54,5 (+5kg)
                              13x54,5 (+5kg, +1 rep)
                              12x49,5 (+9kg)

Dumbell Rows
                              15x20 (+2kg)
                              14x20R, 14x20L (R, +2kg, -1 rep, L, +2kg +2 reps)
                              14x18R, 12x18L (R, +2reps, L, +2 reps)
                              12x16

Lat Pulldown
                              14x41
                              13x41 (+7kg, -1 rep)
                              12x41 (+7kg, -3 reps)

Reverse Peck-Deck
                              14x27,5
                              12x27,5 (+5kg, -1 rep)

Leg Press
                              15x139,5 (+4kg, +1 rep)
                              12x139,5 (+9kg)

Leg Extensions
                              13x49,5 (+1 rep)
                              12x45,5 (+5kg, -3 reps)

Leg Curls
                              15x54,5 (+5kg)
                              13x54,5 (+5kg, +1 rep)
                              12x49,5 (+9kg, -1 rep)

Concentration curls
                              15x12 (+1kg, +1 rep)
                              11x12 (+1kg, -1 rep)

Barbell EZ curls
                              15x6,25
                              12x6,25
                              12x5,0 per kant.

Goede training! Ging lekker. Nog flink wat leden voor Spartacus erbij lopen promoten. Dus double win!

Comment

• Gewichten omhoog en hier en daar extra reps. Lekker man!
                                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X