Sjoerd's recomp log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net training 1 van week 2 gehad. Het was doodsbenauwd en had ook niet echt goed geslapen. Desondanks ging het best aardig

BP
    8x40
    6x60
    5x70
    8x80 (+2,5kg, -1 rep)
    7x77,5
    6x72,5

Pullups
    9xBW (+1 rep)
    7xBW
    5xBW (-1 rep)

Incline Dumbell Press
    10x28 (+2 reps)
    7x28 (-1 rep)
    9x24 (-1 rep)

Barbell rows
    10x62,5 (+2,5kg)
    8x62,5 (+2,5kg, -2 reps)
    9x60 (+1 rep)

Military Press
    9x40
    7x40
    6x40

Side Raises
    9x7 (+1 rep)
    10x6 (+1 rep)

Shrugs
    10x90 (+2 reps)
    9x90 (+1 rep)

Dips
    9xBW
    8xBW
    7xBW (-1 rep)

Hammer Curls
    11x16 (+1 rep)
    9x16
    8x14

Al met al aardige training. Verwacht dat de training donderdag beter gaat.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• En bodyfat weer gemeten rond half 7 vnv, 11,2%, 88,3kg.

Comment

• Nice, zal morgen ochtend nog lager zijn!
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Denk het ook wel! Had alleen verwacht dat de progressie iets kracht iets meer zou zijn. Dus viel deze training ie**************** tegen. Maar de week is nog niet voorbij!! Kon her en der iig wel een repje of tandje meer.

Comment

• Net benen getraind. Voor het eerst weer parallel of mss net iets eronder kunnen squatten, low bar wel.

SQ
            warmups
            12x60
            10x60
            11x55 --> Kracht wel dik ingeleverd natuurlijk, maar komt vanzelf wel.

RDL
            9x102,5
            8x100
            8x100

Leg Press
            12x157,5
            11x157,5
            10x157,5

Leg curls
            12x63,5
            9x58,5
            12x49,5

Standing calf raises
            12x80,5 (+5kg)
            8x80,5 (+5kg, -1 rep)
            9x76,5

Seated calf raises
            11x130,5 (+1 rep)
            10x121,5

Hanging leg raises
            11xBW (+1 rep)
            8xBW

Plank holds
            90sec (+10 sec)
            75sec (+5 sec)

Back extensions
            19xBW (+1 rep)
            14xBW (+2 reps)
            12xBW (+2 reps)

Nu snel douchen en promoten op de infomarkt van de TOP-week (intro Tilburg) met Spartacus!!! Zoek maar eens op tssv Spartacus. Dat is mijn krachtsportvereniging. Voor studenten in Tilburg. Like like like! Peace out!

Comment

• Mooi dat je weer kan squatten. Je kracht komt vanzelf weer terug, het gaat erom dat je een van de beste oefeningen weer kunt doen.

Verder mooie gewichten met de RDL, ikzelf ondervind daar nog steeds problemen mee. Ik voel mijn onderrug het meeste bij de RDL, hoewel het juist vooral de hamstrings moeten zijn die je moet voelen. Heb jij misschien tips oid?
              "Straight outta gym"

Comment

• Zeker goed dat je weer kunt squatten man, prima rustig aan opbouwen .

Ghehe.. showmannetje om ff je krachtsport vereniging te promoten.. die TOPweek is intro week van allemaal Tilburgse studenten dus? damn.. ik wou dat ze tijdens mijn studie zo'n vereniging hadden.

Comment

• Of nie, wou dat ze hier überhaupt een verenging hadden.

Squats heb je wel ingeleverd, jammer maar niet zo vreemd.
                  Komt ws snel weer terug.

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    Mooi dat je weer kan squatten. Je kracht komt vanzelf weer terug, het gaat erom dat je een van de beste oefeningen weer kunt doen.

Verder mooie gewichten met de RDL, ikzelf ondervind daar nog steeds problemen mee. Ik voel mijn onderrug het meeste bij de RDL, hoewel het juist vooral de hamstrings moeten zijn die je moet voelen. Heb jij misschien tips oid?
                    Ik moet er altijd goed opletten dat ik kont naar achter duw. Hamstrings voel ik dan meestal automatisch eigenlijk. Onderrug voel ik iig niet het meest. Is je onderrug wel gewoon hol/recht als je de beweging maakt?

Comment

• idd als je je hams niet voelt dan heb je ws je rug niet recht of buig je je knieën te veel.
                      dit kan je vrij simpel testen.

breng met 50% van 1RM spanning op je hams.
                      bol je rug of knieën iets en de spanning valt weg. gebeurt dit tijdens RDL dan pak je te zwaar waardoor je techniek niet 100% is.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                        Ik moet er altijd goed opletten dat ik kont naar achter duw. Hamstrings voel ik dan meestal automatisch eigenlijk. Onderrug voel ik iig niet het meest. Is je onderrug wel gewoon hol/recht als je de beweging maakt?
                        Hmm ik heb dat als ik me kont naar achter te duw dat mijn knieën in een te grote hoek komen te staan terwijl dit niet de bedoeling is volgens mij. Verder blijft mijn rug gewoon recht volgens mijn broer. Echter kan ik zelfs zo diep gaan met de stang zonder dat ik spanning voel in me hamstrings, maar dat me rug wel bol komt te staan.. Dat maakt het ook al lastiger denk ik.

Ik zal eens proberen de hoek te verkleinen, ik dacht dat ik al vrij recht stond, maar nu maar eens extra aandacht op vestigen, maar dan nog kan ik zelfs met gestrekte benen me handen plat op de grond zetten, waardoor me rug bol is. Dan pas voel ik een rek in me hamstrings.
                        "Straight outta gym"

Comment

• Vandaag weer een dagje promoten. Spellendag in een park hier in Tilburg. Shirtless met alle aesthetics van Spartacus. You bet shit is gonna be epic!! Spartacus spray-tatooos. We're all badass mothafuckas.

Comment

• De gehele zyzz crew is aanwezig begrijp ik

Comment

• Haha, pics dude!

Comment

• Zal straks s een fotootje posten als de fotos online staan!! Meteen de shape van nu dus:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X