Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Training 3 week 2
UB
Bench
8x40
6x60
5x70
9x80 (+1 rep) Geen 10x80. Maar was niet tot fail gegaan, en dat was dus positief voor de 2 setjes die erna kwamen.
8x77,5 (+1 rep)
8x72,5 (+1 rep)
Goeie training! De 10x80 is dan wel niet gelukt ofja wilde niets pushen, maar de stijgende lijn zet door. Zo zie je dus wel dat een extra weekje massa wel goed is voor kracht ook en dat je dat overall ook wel nodig hebt voor krachtgains met dit programma. Vooral om progressie te maken met de bench en military. Was er ook facking ziek van dat ik geen meetling bij had. Wilde armen een keer meten met pomp erin direct na de training!
Echt een monster training. Beste workout voor benen na de knieblessure. Knie hield het erg goed tijdens de squat. Diepte was goed en vorm ook. Zelfs kunnen verhogen en op het einde was ik minder kapot. De RDL ging ook echt super, voelde makkelijk aan. Goede zaak. Ben erg benieuwd naar volgende week!
Ik merk gewoon dat ik makkelijker diepte kan halen met rechte rug, oftewel het maakt de vorm gewoon wat beter. Als je al easy full squats kan doen met rechte rug zonder die schoenen kan je ook prima zonder die schoenen squatten.
Het plan voor volgende week (de krachtweek):
Squats: 87,5 setjes proberen, als dat easy gaat naar 90 kg voor 5 reppers.
RDL: 130 setjes, ook 5 reppers
Bench: 90kg, ook 5 reppers.
Als dit allemaal zou lukken zou ik super amused zijn en heb ik vergeleken met de vorige krachtweek ook een flinke sprong gemaakt.
Het plan voor volgende week (de krachtweek):
Squats: 87,5 setjes proberen, als dat easy gaat naar 90 kg voor 5 reppers.
RDL: 130 setjes, ook 5 reppers
Bench: 90kg, ook 5 reppers.
Als dit allemaal zou lukken zou ik super amused zijn en heb ik vergeleken met de vorige krachtweek ook een flinke sprong gemaakt.
Ik ben benieuwd hoe dat je afgaat, mooie doelstellingen in ieder geval.
Vandaag training 3 week 1 gehad. Ik had er zoveel zin in maar mn schouder was echt vertyfd vanochtend. Alleen tijdens de benchpress had ik echt last. Dus kon niet fatsoenlijk benchen. Bij de overige oefeningen gelukkig geen last. Hier kon ik dan ook volle bak gaan, om de gayheid van de bench goed te maken. Ik zou de 3x5x90 gewoon moeten kunnen op de bench, maar dat lukte dus niet vandaag. Hopelijk is het donderdag weer beter. Ik was wel super amused over de rest van de workout.
Of ik ben meester geworden in de CGBP. Of mn schouder was gewoon zo vertyfd dat ik doordat ik niet goed kon benchen veel over had voor de CGBP. Dit is iig een dikke VPR. Was hier super amused.
Comment