Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Thx brah! Heb het gelezen! Nu wordt de rest van de cycle alleen maar leuker voor je! Voor mij begint week 1 volgende week weer. Maar het is ook geen ramp. Zitten lekker veel pindas in dat schema, dat vind ik altijd wel lekker.
Haha, ja bij mij gaan er ook elke dag wel 50g aan notenmelange in per dag. Verder wat kokosolie hier, olijfolie en eieren daar. Goed vol te houden ondanks dat ik me wel duf, suf en vermoeid voel zo nu en dan. Het is deze week dat ik toch wel een aantal keer in een soort van extase loop terwijl ik de hond uitlaat, maar als ik dan bedenk dat het deze week is waarin ik die vetcellen leeg aan te "trekken" ben. Dan is het het allemaal waard . Plus des te meer geniet je ook van de carbs in de daarop komende weken.
Wat voor bronnen voor je vetten gebruik jij zoal eigenlijk?
egt slechte stats. meer aankomen. je hebt echt miezerige armen. kaats eens je voedingschema. tsss iemand zoals jij zal t nooit hale!
stats van jou
1m65
Gewicht
50kg
Vetpercentage
15%
dan staat sjoerd er toch een stuk beter bij vind je niet?
en misschien is het ook niet zijn doel om heel groot te worden maar wil hij het hele jaar door op een laag VP blijven.
Ik denk dat ik niet eens meer ga reageren op die idiote post. Jullie hebben wat mij betreft al genoeg gezegd. Het is idd niet mijn doel op ubergroot te worden. Ik wil het hele jaar gewoon droog blijven. En binnen 2 jaar denk ik dat ik mijn streeffysiek wel bereikt heb. 95kg op 10-12% is wat mij betreft wel prima.
Net weer getraind, dit was dus de training die ik een dag verzet had ivm afstuderen.
Squat
Warm ups
8x lege bar
8x40
6x60
5x70
6x80
5x80
5x80
RDL
8x70
6x120
5x120
5x120
Front squats
6x62,5
5x62,5
6x62,5
Barbell Glute raises
3x6x110
Standing calf raises
3x6x99,5
Seated calf raises
3x6x157,5
Hanging leg raises
13x
9x
6x
Back extensions
19xBW+5kg
12xBW+5kg
10xBW+5kg
Prima training. Kan voor het eerst mijn linkerhak weer tegen mn bil aan doen met pull-back buttkicks. Knie is dus nog steeds aan de beterende hand. Ben ik blij mee. Zondag weer vetmeting. Ben benieuwd. Denk dat ik nu nog 1 cycle doe met week 1, week 2, week 3 en daarna misschien week 2 elke cycle 2x laat terugkomen. Dynobet, suggesties?
Haha, ja bij mij gaan er ook elke dag wel 50g aan notenmelange in per dag. Verder wat kokosolie hier, olijfolie en eieren daar. Goed vol te houden ondanks dat ik me wel duf, suf en vermoeid voel zo nu en dan. Het is deze week dat ik toch wel een aantal keer in een soort van extase loop terwijl ik de hond uitlaat, maar als ik dan bedenk dat het deze week is waarin ik die vetcellen leeg aan te "trekken" ben. Dan is het het allemaal waard . Plus des te meer geniet je ook van de carbs in de daarop komende weken.
Wat voor bronnen voor je vetten gebruik jij zoal eigenlijk?
Haal vetten nu uit olijfolie, noten, halfvolle yoghurt en gehakt. Beetje afwisseling erdoor, soms een keer vette vis etc.
Haal vetten nu uit olijfolie, noten, halfvolle yoghurt en gehakt. Beetje afwisseling erdoor, soms een keer vette vis etc.
ja, precies. Ik eet toch wel elke week 1 gestoomde makreel weg en vaak nog wat zalm. Heel af en toe een avocado en zonnebloemolie. Daarbij stopt het wel.
Ik zal over een drietal weken ook weer eens zo'n meting aanvragen bij mijn sportschool, zoals zij die toen gedaan hadden bij mijn intake. Ben ook erg benieuwd wat daar uit gaat komen, hoewel die metingen met inductie niet erg accuraat zijn. Het kan in ieder geval wel meten of er verschil zit in vetmassa en VVM t.o.v. het vorige meetmoment .
ja, precies. Ik eet toch wel elke week 1 gestoomde makreel weg en vaak nog wat zalm. Heel af en toe een avocado en zonnebloemolie. Daarbij stopt het wel.
Ik zal over een drietal weken ook weer eens zo'n meting aanvragen bij mijn sportschool, zoals zij die toen gedaan hadden bij mijn intake. Ben ook erg benieuwd wat daar uit gaat komen, hoewel die metingen met inductie niet erg accuraat zijn. Het kan in ieder geval wel meten of er verschil zit in vetmassa en VVM t.o.v. het vorige meetmoment .
Ik ben benieuwd wat er bij jou uit gaat komen.
Ja precies! zolang het maar consistent gemeten wordt. Ik stond vorige keer op 12,8% savonds. Theoretisch zou ik nu toch wel wat droger moeten zijn. Ben benieuwd. Heb gister wel gejunkt met avondeten en lunch, maargoed, dit weekend is weer clean dus beetje vocht zou ik wel moeten kunnen verliezen.
Ik ben benieuwd wat er bij jou uit gaat komen.
Ik kon niet meer editten, dus vandaar dit bericht nog.
Als je meer focus wilt op spiergroei zou ik ook inderdaad week 2 2 x laten terugkomen, omdat 8-12 reps wel fijn werkt voor massa volgens mij. 2x week 3 zal ook wel prima werken, maar dat hangt ook van je persoonlijke voorkeur af. Ik zou dan misschien wel je carb inname iets verlagen in de 2e week 2 en dat opvullen met vetten en dan week 3, carbs nog verder terugschroeven.
Aan de andere kant kun je natuurlijk ook gewoon zeggen dat je die 2 weken week 2 carbs gewoon (erg) hoog houdt, maar ik weet niet hoe jouw lichaam reageert daarop. Ikzelf zit namelijk zo rond de 60g-80g vetten in week 2. Dat zou voldoende moeten zijn om mijn hormoonhuishouding goed te blijven regelen, maar om dat 2 weken achtereen te blijven doen, weet ik niet. Maarja 2 weken vetten wat lager en de resterende weken vetten relatief hoog zou ook niet uit moeten maken. Je testoseron komt dan sowieso niet op z'n gat te liggen, omdat je altijd voldoende vetten nuttigt in alle weken.
Ik denk dat 2x week 3 teveel is voor het CNS. Merk nu al dat het toch wel heavy is om zo zwaar te trainen. Week 2 laten terugkomen lijkt me wel prima. Ik ben benieuwd in hoeverre het dan ook tot extra krachtgains gaat leiden. Sowieso eerst nog een cycletje gericht op vetverbranding en daarna wil ik langzaam maar zeker bouwen richting de 90kg. En thanks voor de reply!!
Ik denk dat 2x week 3 teveel is voor het CNS. Merk nu al dat het toch wel heavy is om zo zwaar te trainen. Week 2 laten terugkomen lijkt me wel prima. Ik ben benieuwd in hoeverre het dan ook tot extra krachtgains gaat leiden. Sowieso eerst nog een cycletje gericht op vetverbranding en daarna wil ik langzaam maar zeker bouwen richting de 90kg. En thanks voor de reply!!
Dat denk ik ook, aangezien kracht niet het directe doel is en je CNS niet echt daarop ingesteld is, lijkt mij. Ik praat niet over overtraining oid, maar over het verschil in doel.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik vraag me af hoelang ik 1-2-3 ga blijven doorlopen, voordat ik 1-2-2-3 ga toepassen of iets anders. Ik heb nog niet echt het idee waar ik de grens ga stellen qua VVM of bf%. Ikzelf wil graag droger zijn, maar heb ook dagen erbij dat ik me zo klein voel, maarja. Geduld, blijven dromen.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment