Sjoerd's recomp log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
    Op rugdag valt het mee man, na die barbell rows wel een heerlijke pomp. Zal alleen maar meer worden naarmate ik glycogeen weer aanvul en meer voeding tot me krijg. Op armendag ga ik altijd janken van de pomp in mn biceps. Heerlijk.

Zit de eerste 2 trainingsdagen op 574g carbs, daarna op trainingsdagen 545g carbs en op rustdagen 414g carbs. Groei er mothafucking lekker op.
    Haha, ja die paar extra reps voelt dan net of je je biceps uit elkaar trekt, waarna ze zich helemaal vullen met bloed. Soort haat-liefde verhouding wordt het. Het doet "pijn", maar daarna voelt het zo goed.. Love the pump, haha.

Holy fuck, gozer. Op hoeveel kcal zit je dan wel niet om zo'n berg carbs weg te moeten eten ?
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
      Haha, ja die paar extra reps voelt dan net of je je biceps uit elkaar trekt, waarna ze zich helemaal vullen met bloed. Soort haat-liefde verhouding wordt het. Het doet "pijn", maar daarna voelt het zo goed.. Love the pump, haha.

Holy fuck, gozer. Op hoeveel kcal zit je dan wel niet om zo'n berg carbs weg te moeten eten ?
      Ja facking veel, rijst/havermout voor het vaderland. Zit op 4300 ofzo de eerste 2 trainingsdagen en daarna 4080 zoiets. Volgende cycle ga ik waarschijnlijk weer doorverhogen dus wordt alleen maar meer.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Lekkere borsttraining gehad, vele malen beter dan vorige week!!

BP
        8x40
        8x50
        5x60

10x70
        10x75
        7x80 Op zich niet eens zoveel zwakker dan normaal. In mn vorige schema drukte ik als EESTE werkset 9x80. Nu 7x80 met al 2 werksetjes ervoor, misschien kan ik zelfs wel 10x80 als ik ervoor niets gedaan had. Dus vanaf hier was ik ook al amused.

Incline cable flys
        10x13,5
        10x18,0
        8x22,0 Heerlijke oefening

Incline BP
        10x50
        10x55
        9x60 Viel me ook niet tegen als derde oefening

Flat dumbell flys
        10x13
        10x15
        9x17

Barbell pushups
        12xBW
        11xBW
        11xBW KAPPOTTTT en epic pomp in mn borst. Amused voor het vaderland.

Comment

Ja facking veel, rijst/havermout voor het vaderland. Zit op 4300 ofzo de eerste 2 trainingsdagen en daarna 4080 zoiets. Volgende cycle ga ik waarschijnlijk weer doorverhogen dus wordt alleen maar meer.
          Haha, okay. Ja, anders moet je wel behoorlijk veel olijfolie, noten en eieren wegwerken om aan zoveel vetten te komen als je maar 350-400g carbs zou eten bij 4300kcal.
          "Straight outta gym"

Comment

• Zo, bij gelezen! Lekker bezig geweest man. Je staat er goed bij Zal ook je splitschema trainingen gaan volgen. Zou je dat vorige schema nog eens volgen? Ik was er best enthousiast over. Hoe kijk je er op terug?

Hypers zijn gewoon back extensions?
            Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
              Zo, bij gelezen! Lekker bezig geweest man. Je staat er goed bij Zal ook je splitschema trainingen gaan volgen. Zou je dat vorige schema nog eens volgen? Ik was er best enthousiast over. Hoe kijk je er op terug?

Hypers zijn gewoon back extensions?
              Ik zou het zeker nog eens volgen maar enkel weer wanneer rug of iets weer gaat achterlopen. Vind het schema niet geschikt wanneer je voorkant of schouders en armen achterlopen want die gaan minimaal vooruit.

Comment

Ik zou het zeker nog eens volgen maar enkel weer wanneer rug of iets weer gaat achterlopen. Vind het schema niet geschikt wanneer je voorkant of schouders en armen achterlopen want die gaan minimaal vooruit.
                Of misschien wat aanpassingen om dat te ondervangen? Heb je daar ideeën over? Maar respect voor wat je bereikt hebt so far!
                Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                  Of misschien wat aanpassingen om dat te ondervangen? Heb je daar ideeën over? Maar respect voor wat je bereikt hebt so far!

Wat ik gewoon zou doen is het UB/LB principe dan loslaten en voor een split gaan. Ik ervaar dat ik met die split net zo depleted oog in gewicht en bodyfat als met het UB/LB high rep principe. Reps en rust etc maakt dus niet zoveel uit voor het depleted raken in de cut week van de cycle. Met een split kan je de nadruk leggen op wat nodig is dus dan zou ik de trainingen gewoon omgooien.

Comment

• Wat moet dat heerlijk zijn om je lichaam zo te kennen dat je weet wat goed werkt en wat niet.. Lekker Sjoerd!

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
                      Wat moet dat heerlijk zijn om je lichaam zo te kennen dat je weet wat goed werkt en wat niet.. Lekker Sjoerd!
                      Gaat zeker lekker brah!

Benen
                      RDL
                      8xleeg
                      8x50
                      8x70
                      3x100

5x120
                      5x130
                      6x135 Moet goed opletten dat rug recht blijft.

Front squat
                      8xleeg
                      8x40
                      5x50

5x62,5
                      5x67,5
                      5x72,5

Squat
                      3x70
                      5x75
                      squat als derde oefening is kwa gewicht drama. Beetje erop verkeken.
                      5x75
                      5x70

Sumo deadlift
                      5x70

5x90
                      5x100
                      6x110 Moet goed letten op vorm hier, rug bolt ook hier een beetje, stand van de voeten, wijdte etc. Nu had ik mijn voeten heel ver naar buiten, maar kwa breedte is het best lastig. Laatste setje ging wel het beste. Maar rug moet rechter.

Leg Press
                      6x175,5
                      6x193,5
                      6x211,5 en daarna dropset, 3x verlagen. Had hier hoofdpijn, werd zwart voor mijn ogen, dacht dat ik tegen de grond zou gaan, en stond op en flikkerde weer bijna neer.

Leg extensions
                      6x49,5
                      6x58,5
                      6x67,5 en daarna dropset, 3x verlagen. Eindigde met 22,5 ofzo gewicht vloog gewoon maar benen gingen er nog steeds aan. Hierna ging ik op de grond liggen.

Probeerde de trap van de gym af te strompelen. Moest me aan alle kanten vasthouden, mijn benen waren slap as fuaarrkk. My life is fucked. Ik ben amused!

Comment

Gaat zeker lekker brah!

Benen
                        RDL
                        8xleeg
                        8x50
                        8x70
                        3x100

5x120
                        5x130
                        6x135 Moet goed opletten dat rug recht blijft.

Front squat
                        8xleeg
                        8x40
                        5x50

5x62,5
                        5x67,5
                        5x72,5

Squat
                        3x70
                        5x75
                        squat als derde oefening is kwa gewicht drama. Beetje erop verkeken.
                        5x75
                        5x70

Sumo deadlift
                        5x70

5x90
                        5x100
                        6x110 Moet goed letten op vorm hier, rug bolt ook hier een beetje, stand van de voeten, wijdte etc. Nu had ik mijn voeten heel ver naar buiten, maar kwa breedte is het best lastig. Laatste setje ging wel het beste. Maar rug moet rechter.

Leg Press
                        6x175,5
                        6x193,5
                        6x211,5 en daarna dropset, 3x verlagen. Had hier hoofdpijn, werd zwart voor mijn ogen, dacht dat ik tegen de grond zou gaan, en stond op en flikkerde weer bijna neer.

Leg extensions
                        6x49,5
                        6x58,5
                        6x67,5 en daarna dropset, 3x verlagen. Eindigde met 22,5 ofzo gewicht vloog gewoon maar benen gingen er nog steeds aan. Hierna ging ik op de grond liggen.

Probeerde de trap van de gym af te strompelen. Moest me aan alle kanten vasthouden, mijn benen waren slap as fuaarrkk. My life is fucked. Ik ben amused!
                        Bij de SDL moet je zorgen dat je ballen boven de stang blijft, dan blijft je rug ook recht. De knieën proberen zover mogelijk naar buiten te duwen ipv naar voren. In vergelijking met de gewone deadlift blijft je rug veel rechter als het goed is. Nadeel, je schenen gaan eraan Soms kan je ook wat last krijgen van je heup, maar dat is wennen.
                        Train hard or go hormone

Comment

• Door jou heb ik ook weer zin om een split schema te pakken man. Lekker de spieren helemaal kapot maken. Ga ff wat kwark inslaan ook.
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                            Door jou heb ik ook weer zin om een split schema te pakken man. Lekker de spieren helemaal kapot maken. Ga ff wat kwark inslaan ook.
                            Haha, volgende week vrijdag gewoon mee pompen met mij en Reinier!!! Klote dat je nu midden in Madcow zit.

Comment

• Nee madcow is morgen ten einde man, zit al in mijn 9e week. Ik ga woensdag nog ff toppen op mp. En dan volgende week vrijdag ff een pompday, omdat het kan
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                                Nee madcow is morgen ten einde man, zit al in mijn 9e week. Ik ga woensdag nog ff toppen op mp. En dan volgende week vrijdag ff een pompday, omdat het kan
                                Nice ik verwacht vrijdag wel een meesterlijke all-out schreeuwen yeah buddy lightweight alles training! Als ik geen aders en ziekelijke pomp zie gaan we nog niet naar huis.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X