Sjoerd's recomp log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Plank Holds.. damn die deed ik gister ook eens. Die zijn aardig lekker moet ik zeggen.. in de hele core.. vandaag ook spierpijn in de hele core, hijs (nog) niet zo sterk dus

maareuhh.. lekkere training man. goed dat je je knie goed in de gaten houdt.

Comment

Originally posted by Fossah View Post
      Plank Holds.. damn die deed ik gister ook eens. Die zijn aardig lekker moet ik zeggen.. in de hele core.. vandaag ook spierpijn in de hele core, hijs (nog) niet zo sterk dus

maareuhh.. lekkere training man. goed dat je je knie goed in de gaten houdt.
      Haha ja zeker man! Na een minuutje burn je helemaal kapot! Hardcore. Gewoon lekker opbouwen, komt vanzelf baas!

Ja, dat is erg belangrijk nu! Beter een weekje extra opbouwen dan too much doen en vervolgens alles de tyfus in helpen.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Vandaag goeie spierpijn in hamstrings. Borst voel ik ook nog erg goed. Gewicht was vanmorgen 85,8. Gisteren zelfs nog 85,2. Gewicht hersteld weer geleidelijk. Startgewicht was 86,9. Hier zal het volgende week maandag ook weer ergens staan. We eten gewoon lekker door komende week. Heerlijk die flinke hoeveelheden havermout bij het ontbijt.

Comment

Heerlijk is dat, ikeet ook weer op onderhoud. Het is net ff dat beetje extra waar het doet.
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
            Heerlijk is dat, ikeet ook weer op onderhoud. Het is net ff dat beetje extra waar het doet.
            Ja zeker!! Wat ik leuk vind aan dit schema is de afwisseling ook. Zowel in trainingen als in voeding. Bevalt me tot nu toe erg goed. Al ben ik natuurlijk nog maar anderhalve week bezig.

Comment

Trainingen zien er weer lekker uit! Alleen snap ik niet waarom je wel vol kan gaan op de leg press maar niet op de squat. En plank holds zijn zeker lekker, heb ik laatst met 50 kg extra op mn heup gedaan een halve minuut

edit: dit was joachimrens trouwens.
              Last edited by Masod; 28-07-2012, 12:17.

Comment

Originally posted by Masod View Post
                Trainingen zien er weer lekker uit! Alleen snap ik niet waarom je wel vol kan gaan op de leg press maar niet op de squat. En plank holds zijn zeker lekker, heb ik laatst met 50 kg extra op mn heup gedaan een halve minuut
                Nouja, het zijn high reps op de leg press en ik ga nog niet zo diep als ik het normaal doe. Dus mijn knieën gaan nog niet voorbij het punt waar ik met de squat blokkeer door resterend vocht wat nog weg moet trekken. Bij het squatten is dat wel zo wat het een stukje meer tricky maakt!

En die plank holds zijn zeker echt epic!!!

Comment

plank holds is echt bazen oef inderdaad!
                  sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Net getraind. Het weekend lekker uitgerust.

BP
                    8x40
                    6x60
                    5x70
                    9x77,5
                    7x77,5
                    6x72,5

Pullups
                    8xBW
                    6xBW
                    5xBW

Incline Dumbell Press
                    9x28
                    7x28
                    8x25

Barbell rows
                    10x60
                    10x60
                    9x60

Military Press
                    9x40
                    8x40
                    6x40

Side Raises
                    8x7
                    9x6 (uitvoering was gewoon strict, vandaar lager gewicht)

Shrugs
                    8x90
                    9x90

Dips
                    8xBW
                    6xBW
                    6xBW (hier was ik wel echt kapot, ff wennen nog die dips)

Hammer Curls
                    10x16
                    9x16
                    9x14 (op en goede pomp in biceps)

Degelijke training. Dips gingen iets minder dan gehoopt. Maar komt vanzelf wel weer. Nu lekker rusten weer.

Comment

Net LB getraind. Knie zit nog steeds vocht in, dus de squats zijn fucked up.

3x12x60 ruim boven parralel.

RDL
                      12x100
                      9x100
                      9x100

Leg Press
                      12x157,5
                      10x157,5
                      9x157,5

Leg Curls
                      12x63,5
                      10x63,5
                      8x63,5 --> Ook hier heb ik nog moeite mee

Standing Calf Raises
                      12x76,5
                      10x76,5
                      9x76,5

Seated Calf Raises
                      10x130,5
                      11x121,5

Hanging Leg Raises
                      10x
                      8x

Plank Holds
                      80sec
                      65sec

Back Extensions
                      18xBW
                      14xBW
                      11xBW --> Epic Burn

Deze workout vergt echt verre weg de meeste energie van de hele week van je. Kun je nagaan dat ik nog niet eens fatsoenlijk kan squatten. Bijna kotsen, kapot zweten, alles. Super nice, maar je hebt je slaap zo hard nodig!

Comment

ghehe, bijna kotsen.. nou je kan in ieder geval zegge dat je tot het gaatje gaat Sjoerd, en dát zijn proper trainingen

Comment

Ideaal sjoerd. Nog iemand die hetzelfde traint als dyno. Nu heb ik twee personen waar ik mee kan kijken en eventueel ervaringen mee kan uitwisselen.

Ik start vanavond met UB training en morgen LB. Als het morgen heet is, wordt dat echt afsterven. Weinig rust met squatten zorgt altijd voor zweetaanvallen.

Het scheelt dat bij mijn gym de wc dichtbij de krachthoek is, dus dat is 10m sprinten, haha!

Ik volg je!
                          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                            Ideaal sjoerd. Nog iemand die hetzelfde traint als dyno. Nu heb ik twee personen waar ik mee kan kijken en eventueel ervaringen mee kan uitwisselen.

Ik start vanavond met UB training en morgen LB. Als het morgen heet is, wordt dat echt afsterven. Weinig rust met squatten zorgt altijd voor zweetaanvallen.

Het scheelt dat bij mijn gym de wc dichtbij de krachthoek is, dus dat is 10m sprinten, haha!

Ik volg je!
                            Top! Je begint met week 1 toch? Het zal even wennen worden in het begin dat weet ik wel zeker! Burn in de schouders en chest. Zo erg dat je na de incline dumbell press als helemaal vertyfd bent!. Mooi dat de wc dichtbij is! Die zal je met LB vermoedelijk wel nodig hebben:P. Het scheelt dat je in week 1 toch geen grote hoeveelheden eten wegwerkt dus dan heb je er wel wat minder last vna. Ik persoonlijk vind week 2 met zwaardere gewichten en meer carbs een nog dodelijkere combi voor een LB training:P

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                              Top! Je begint met week 1 toch? Het zal even wennen worden in het begin dat weet ik wel zeker! Burn in de schouders en chest. Zo erg dat je na de incline dumbell press als helemaal vertyfd bent!. Mooi dat de wc dichtbij is! Die zal je met LB vermoedelijk wel nodig hebben:P. Het scheelt dat je in week 1 toch geen grote hoeveelheden eten wegwerkt dus dan heb je er wel wat minder last vna. Ik persoonlijk vind week 2 met zwaardere gewichten en meer carbs een nog dodelijkere combi voor een LB training:P
                              Jep ik begin met week 1. Ja, burn zal wel erg worden vermoed ik. Haha, daar kan ik ook wel inkomen. Doe jij ook precies dezelfde oefeningen zoals dyno of switch jij nog wel eens db press voor barbell?
                              "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                                Jep ik begin met week 1. Ja, burn zal wel erg worden vermoed ik. Haha, daar kan ik ook wel inkomen. Doe jij ook precies dezelfde oefeningen zoals dyno of switch jij nog wel eens db press voor barbell?
                                Doe de eerste paar cycles allemaal nog even hetzelde. Op termijn zal ik waarschijnlijk wel wat aanpassingen doorvoeren, afhankelijk van welke spiergroep dan wat meer aandacht kan gebruiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X