Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
fb1, echt debiel hoe ik heb getraind eigenlijk. gisteren hele dag op een tuinstoel gezeten en daardoor zit mijn rug helemaal vast kan niet goed bukken etc. Had dus eigenlijk niet zwaar moeten squatten maar toch wel gedaan omdat ik hem gewoon super graag wilde halen. Het gekke is dat ik tijdens het squatten er eigenlijk geen last van had, alleen met unracken. Squat ook gewoon gehaald, daarna kon ik alleen helemaal niet meer bukken haha, dus met incline db press was het een hele toer om die dingen van de grond te krijgen.
daarna wat gerold en 2 machines voor rug gedaan want pendlays zaten er neit in. toen weer gerold en naar huis, het voelt nu wel weer wat soepeler
squat
3x5x122,5kg
incline db press
2x8x32kg
7x32kg geen idee waarom die niet lukte want alles ging vrij makkelijk omhoog.
2 machines, low en high row
verder gerolld, nu ff goed rusten en kijken hoe het er woensdag voor staat.
fb3
rug is weer zo goed als over, nog klein beetje stijfjes maar verder niet meer pijnlijk. Komt dus denk ik echt van hele dag op een kutstoel zitten.
bench
5x5x80gkg
pullups
5xbw+17,5kg
voelde erg zwaar dus toen ff gewogen, was 89,7 in de gym dus 1,25 eraf gedaan, maakt totaal van 106kg
4x5xbw+16,25kg
squat
3x5x80kg
sldl superset rear delt machine flyes
3x10x70kg/ 3x?x?kg
cgbp
3x8x60kg, voelde um extreem goed ineens, miss heb ik um eindlijke beetje door, maak een lichte 'skullcrush' beweging dus onderarm blijf niet vertikaal, voel hem dan echt heel goed.
Bij cgbp voel je het inderdaad veel beter in je triceps als je je handen iets naar achter' kantelt' zodra je beneden bent.
Apart, maar het werkt beter.
Bij cgbp voel je het inderdaad veel beter in je triceps als je je handen iets naar achter' kantelt' zodra je beneden bent.
Apart, maar het werkt beter.
opzich niet apart toch? daardoor maak je de hoek kleiner tussen je onderarm en bovenarm waardoor je in principe de ROM voor je triceps vergroot.
Meer 'apart'in de zin van dat het bijna nergens wordt geadviseerd .
Kijk maar eens bij de uitleg en/of voorbeelden van cgbp, je komt het bijna nergens tegen.
ik ga het beetje anders doen. wil die bor eigenlijk als tweede oefening maar merk dat mijn onderrug na sq ff rust nodig heeft. dus ik ga um switchen met pullups op de fb3 training. want pullups kunnen wel direct na squat denk ik. en pendlay direct na bench kan ook
fb1, fb3 niet kunnen doen wegens tijdsgebrek zaterdag
Niet gesquat want had gisteren voetbal toernooi. Al lang niet meer gerent dus zieke spierpijn nu.
bench
4x5x85kg
4x85kg.... dikke vette faal die laatste rep. Had ook geen spotter dus moest um afrollen haha. vet kut maarja.
pullups
5x5xbw+10kg (moest eigenlijk +20, maar denk dat die bench mij ziek had uitgeput, had hier al moeite mee) totaal van 98kg
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment