Iron Mind: Welcome to the New Age

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by east1977 View Post
    Je fysiek ziet er goed uit man
    Thanks man!

Originally posted by talalelh15 View Post
    Klopt zeker wat de mannen zeggen. Je was echt een verassing, had je hoog ingeschat. Maar zo goed niet, petje af man.

Lekker doorgaan met phat dus.
    Bedankt, man. Leuk om te horen. Jij bent zelf anders ook groter dan op je foto's. Goede, dikke armen en schouders. Je armen in het bijzonder!

Jij, dus ook vooral doorgaan met hetgeen wat je nu doet!
    "Straight outta gym"

Comment

• Stond er goed op pik. Had een heel andere verwachting van je. Leuk kennis gemaakt te hebben. Je komt over als een hele slimme kid met genoeg potentie om nog heel ver te komen. Thumbs up.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Zeer goed bezig kerel ! Zag er echt beast uit haha.
        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
          Stond er goed op pik. Had een heel andere verwachting van je. Leuk kennis gemaakt te hebben. Je komt over als een hele slimme kid met genoeg potentie om nog heel ver te komen. Thumbs up.
          Thanks Kevmeister, haha. Ja ik heb een aantal mensen verrast volgens mij. Foto's kunnen dus een beetje misleidend zijn..

Ikzelf wist al dat jij huge was gezien je foto's, maar dat werd nou ook even dubbel en dwars bevestigd. Je hebt vooral een dikke chest en armen. Tenminste dat viel mij op tijdens je setjes banken.

We gaan het meemaken . Jijzelf schopt het zelf ook erg ver als personal trainer. Met jouw kennis en fysiek zal je genoeg klanten (moeten) hebben.

Ik vond het ook leuk om jullie twee te ontmoeten.

Originally posted by Tonijnvreter View Post
          Zeer goed bezig kerel ! Zag er echt beast uit haha.
          Bedankt man. Jammer dat ik jou niet zo gesproken heb, maar dat komt de volgende meet dan wel!
          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
            Stond er goed op pik. Had een heel andere verwachting van je. Leuk kennis gemaakt te hebben. Je komt over als een hele slimme kid met genoeg potentie om nog heel ver te komen. Thumbs up.
            Zeker met dit eens.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• mooie chest heb je man
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• keep up the good work, maar had ik je al gezegd gaat super man, lookin' good.
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Thanks voor de complimenten heren.

De schade is +1,7kg

83,7kg vanochtend op een nuchtere maag.

Het was het waard
                  "Straight outta gym"

Comment

• Ohja trouwens ook fakking slecht geslapen afgelopen nacht. Als ik 4 uur geslapen heb is het veel. Fuck mijn interne thermostaat. Noodgedwongen mijn raam wagenwijd opengezet en dekens half weggegooid om in slaap te kunnen geraken.

Vanavond maar max asap naar bed na het trainen..
                    "Straight outta gym"

Comment

• sven tha man!

je ziet er top uit gozer,maar zoals ik al zei had ik het niet anders verwacht met jouw instelling.
                      als je zo door blijft gaan kom je zeker waar je zijn wil.

was cool je te ontmoeten
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Ik was niet zo verrast, vind jou al zo lang een toppertje man echt goede loch goed fysiek en in rl nog een aardige gast ook, leuk je te leren kennen man.

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                          Thanks voor de complimenten heren.

De schade is +1,7kg

83,7kg vanochtend op een nuchtere maag.

Het was het waard
                          haha. Hier ook +1,5
                          Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• ff wat anders ik liet de foto's vd meet aan mn vrouw zien en mn dochters keken ook mee en ze waren zeer onder
                            de indruk (17 & 13) just to let you know
                            Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Je hebt goeie diepte in je rug man! (zag net een foto van de meet voorbij komen)
                              Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                                sven tha man!

je ziet er top uit gozer,maar zoals ik al zei had ik het niet anders verwacht met jouw instelling.
                                als je zo door blijft gaan kom je zeker waar je zijn wil.

was cool je te ontmoeten
                                Hey Big M

thanks kerel. Ik ben blij om te horen dat ik niet voor jouw verwachting heb onder gedaan . Dat weet ik ook wel zeker man.

Ik vond het ook top om jou en je vrouw te ontmoeten.

Originally posted by quibus View Post
                                Ik was niet zo verrast, vind jou al zo lang een toppertje man echt goede loch goed fysiek en in rl nog een aardige gast ook, leuk je te leren kennen man.
                                Hey Q, thanks man. Ik ben blij dat ik ook niet voor jouw verwachting heb onder gedaan.

Het zou jammer zijn als je een bepaald idee van iemand zou hebben en dat het dan uiteindelijk een beetje een e-held blijkt te zijn zeg maar..

Originally posted by Neproadie View Post
                                haha. Hier ook +1,5
                                Hehe, naiss man.

Originally posted by east1977 View Post
                                ff wat anders ik liet de foto's vd meet aan mn vrouw zien en mn dochters keken ook mee en ze waren zeer onder
                                de indruk (17 & 13) just to let you know
                                Thanks, denk ik. Haha nou ik hoop dat ik er ouder uitzie dan 13 en 17. 17 valt nog wel binnen mijn range overigens, dus je weet me te pmen voor pic's van je dochter, hehe .

Originally posted by bvds View Post
                                Je hebt goeie diepte in je rug man! (zag net een foto van de meet voorbij komen)
                                Thanks kerel. Dat is ook mijn aandachtspunt geweest de afgelopen maanden wat betreft me rug. Ikzelf heb eigenlijk al een tijdje geen goede foto's gemaakt van mijn rug, dus die rugfoto van de meet was eigenlijk een van de eerste recente foto's ook voor mezelf zeg maar.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X