Iron Mind: Welcome to the New Age

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Haha oke, jammer dat je hem al kende.
    Ja ben zelf ook benieuwd hoe jij er uit gaat zien wanneer je richting wedstrijd shape gaat, vind je fysiek nu al bruut man. Ik kan je alleen heel veel succes wensen, je bent al bekend met de ud2.0 cut dus moet helemaal goed komen

    Comment


    • @ Dyno; dankje voor je input. Misschien ga ik mijn handen nog wel iets breder plaatsen om te kijken of ik dan sterker ben. De CGBP gaat sowieso al lekker de laatste tijd. De presses an sich sowieso. Ik begin eindelijk enigszins representatieve gewichten te verplaatsen (gezien mijn fysiek dan).

      @ Nick: ja, naja het gaat nog wel een flinke tijd duren, voordat ik de cut echt lang zal starten om me fysiek klaar te krijgen voor de zomer, maar ik vermoed dat ik veel ga hebben aan dit forum tijdens mijn UD periode.

      De laatste keer toen ik 8 weken UD2 cut deed zat ik er op een gegeven moment echt doorheen na week 6, 7. Mentale vermoeidheid is veel erger dan fysieke vermoeidheid. Dus ik hoop dat de mensen hier eens in de zoveel tijd me een schop onder me reet willen geven mocht ik er doorheen zitten en teveel zelfmedelijden krijgen tijdens die cut periode voor de zomer.
      Ik ben meestal wel ziekelijk gedreven, maar helaas heb ik ook mijn tekortkomingen en knakmomentjes. Zeker in een langdurige cut i.c.m. bergen studeerwerk.

      Maar dat is allemaal nog relatief ver weg.. Laat ik maar niet te ver vooruit lopen op de feiten, behalve in de zin van dat ik nu extra kan genieten van hetgeen wat ik nu aan het doen ben .
      "Straight outta gym"

      Comment


      • Maar het gaat je toch niet vooral om de gewichten die je verplaatst maar de massa die je ermee krijgt? Aangezien ik dacht dat je de intentie had van bodybuilden ipv op krachttrainen (ik zal het geen powerliften noemen, aangezien ik niet weet wat beide precies inhouden en niemand wil 'kwetsen')

        Comment


        • Originally posted by NickP View Post
          Maar het gaat je toch niet vooral om de gewichten die je verplaatst maar de massa die je ermee krijgt? Aangezien ik dacht dat je de intentie had van bodybuilden ipv op krachttrainen (ik zal het geen powerliften noemen, aangezien ik niet weet wat beide precies inhouden en niemand wil 'kwetsen')
          Klopt. Gewicht interesseert me in zoverre dat ik progressieve overload (lees grensverleggend trainen) wil bereiken om te kunnen groeien.

          Tuurlijk vind ik het wel bruut als ik op den duur bepaalde gewichten kan verplaatsen, maar dat komt vanzelf als je groter wordt. Het gaat wel minder snel als wanneer je traint als een powerlifter, maar goed. Als ik een powerlifter was/wilde zijn dan zou ik ook meer trainen als een powerlifter.
          "Straight outta gym"

          Comment


          • Precies, eerst massa en dan komt kracht vanzelf. Staat er een beetje zwart op wit, maar is wel de insteek begrijp ik? Volgens mij heb ik het juist wat andersom. Ik verplaats niet echt spannende gewichten maar mijn fysiek is op dit moment ook alles behalve spannend..

            Ga zo trainen en zit hopelijk straks op een 5 x 5 x 60 bp met een chest die gelijk staat aan jou onderarmen (no offense, probeer even een relatief kleine spiergroep te noemen xd)

            Comment


            • Originally posted by NickP View Post
              Precies, eerst massa en dan komt kracht vanzelf. Staat er een beetje zwart op wit, maar is wel de insteek begrijp ik? Volgens mij heb ik het juist wat andersom. Ik verplaats niet echt spannende gewichten maar mijn fysiek is op dit moment ook alles behalve spannend..

              Ga zo trainen en zit hopelijk straks op een 5 x 5 x 60 bp met een chest die gelijk staat aan jou onderarmen (no offense, probeer even een relatief kleine spiergroep te noemen xd)
              Het is natuurlijk niet zo zwart, wit, maar daar ga ik wel van uit. Ikzelf merk wel dat ik goed lijk te reageren op lagere repranges i.c.m. hogere repranges.

              Je moet jezelf ook de tijd gunnen. Massa en kracht gain gebeuren nooit lineair. Ikzelf heb ongelofelijk lang rond de 80-85kg gebencht en nu eindelijk lijk ik sprongen te maken richting die 100kg. Dat geldt eveneens voor mijn andere grote lifts.

              Terwijl ik in al die tijd qua fysiek wel gewoon ben vooruit gegaan. Je kracht wordt ook belemmerd als bodybuilder doordat je periodes van kcal tekorten hebt. Het is dan erg lastig om kracht te gainen. Daar dien je ook rekening mee te houden als bodybuilder natuurlijk.

              Nou kerel; zet even een motivatie filmpje/muziekje op en ga die 5x5 bench verpletteren.

              En niet neerbuigend bedoelt hoor, maar ik ben echt niet groot.. Ik weeg momenteel 81kg met 1.77-1.78m. Dat is niet bijzonder. Er lopen daar buiten veel meer lui die een pak groter en droger zijn dan ik. Lui die +10kg wegen t.o.v. van mij met dezelfde lengte. Natuurlijk zegt gewicht en lengte niet alles, maar het is wel een indicatie.

              Onthoud ook dat eenieder 1x ergens begonnen is. Ikzelf begon toen ik 61-62kg woog. Je moet gewoon in jezelf geloven en er alles voor doen om je doel te bereiken dan kom je er vanzelf. En het belangrijkste is dat je plezier blijft houden in hetgeen wat je doet. Zonder passie ga je al die moeilijke obstakels tenslotte niet passeren die je allemaal zult tegenkomen op je pad.
              Last edited by Iron Mind; 24-10-2013, 14:22.
              "Straight outta gym"

              Comment


              • Altijd goed om te lezen man, dankje voor de woorden. Ik blijf ook gewoon zo doorgaan nu, ik groei niet snel maar ben nu in een klein half jaar toch een 5 kilo aangekomen (ja daar zit ook wat vet bij helaas) Heb het idee dat mijn beginnersgains eindelijk zijn begonnen. Misschien herinner je je mijn beginfoto's nog, staan ergens in mijn logje, ik ben van plan 1 januari 2014 weer foto's te maken zodat iedereen even kan vergelijken. Ik weet dat ik geen jobr of rickbeen ben maar zou toch motiverend zijn dat niet alleen ik vooruitgang zie, maar ook de mensen hier op bodynet.

                Het motiveert me namelijk enorm wanneer ik hier enige vorm van waardering krijg van mensen die zelf ook gepassioneerd bezig zijn, en 1 daarvan ben jij.

                Comment


                • Originally posted by NickP View Post
                  Altijd goed om te lezen man, dankje voor de woorden. Ik blijf ook gewoon zo doorgaan nu, ik groei niet snel maar ben nu in een klein half jaar toch een 5 kilo aangekomen (ja daar zit ook wat vet bij helaas) Heb het idee dat mijn beginnersgains eindelijk zijn begonnen. Misschien herinner je je mijn beginfoto's nog, staan ergens in mijn logje, ik ben van plan 1 januari 2014 weer foto's te maken zodat iedereen even kan vergelijken. Ik weet dat ik geen jobr of rickbeen ben maar zou toch motiverend zijn dat niet alleen ik vooruitgang zie, maar ook de mensen hier op bodynet.

                  Het motiveert me namelijk enorm wanneer ik hier enige vorm van waardering krijg van mensen die zelf ook gepassioneerd bezig zijn, en 1 daarvan ben jij.
                  Dat moet je ook vooral blijven doen; het is ook geen makkelijke "reis" die je moet doorstaan, maar niemand zegt ook dat het makkelijk is. Blijf je gewoon realiseren dat je met de juiste mentaliteit echt alles kan bereiken wat je wilt bereiken. Dat idee geeft mij altijd rust, want ik bereik hetgeen toch wel dat ik wil bereiken. De weg is enkel soms langer dan je had gehoopt of in gedachten had.

                  Ik heb net even je foto's bekeken en je stond er beter bij als toen ik begon met bodybuilding. Dat is bijna 1kg per maand dat is gewoon netjes. Ik ben benieuwd naar je foto's en het is aan jou om jezelf en ons niet teleur te stellen, dus je snapt nu wel dat ik en de volgers van mijn log getuigen zijn van jouw stukje hierboven. M.a.w. wij zijn nu jouw stok achter de deur geworden, hehe . Nee, grapje. Je gaat gewoon je best doen.

                  Eenieder krijgt van mij waardering als hij/zij laat blijken hoe gedreven, gemotiveerd hij/zij is om zijn/haar resultaten te bereiken. Ongeacht het niveau waar hij/zij zich bevindt. Je hoeft in ieder geval niet bij mij aan te komen dat je genen je tegen staan als je niet alles uit de kast haalt om je situatie beter te maken qua bodybuilding. Of dat je niet slim genoeg bent om voldoendes te halen terwijl je amper studeert. Dat soort uitspraken botsen namelijk enorm met mijn kijk op het leven en je zult dan geen of enorm weinig begrip van mijn kant krijgen. Werk jij daarentegen de ballen uit je broek en doe jij er alles aan om iets te bereiken, omdat jij zo gedreven bent, maar bereik je toch niet je doelen of scoor je dan alsnog geen voldoendes op school. Dan zal ik zeker daar begrip voor tonen, want je kunt niet altijd winnen, maar je kunt wel altijd blijven proberen..
                  "Straight outta gym"

                  Comment


                  • PHAT; week 4

                    Dag 4 Back, Delts, traps hypertrofie dag
                    Rust: 1-2 minuten


                    Barbell row (120 sec rust)
                    3 x 4 100kg (VPR!!!) (+2,5kg, -1 rep)

                    Pull up (120 sec rust) (geen vergelijking)
                    1 setje neutrale grip gedaan
                    1 x 9 bw+15kg
                    Ik was ontevreden met de mate van pomp in mijn rug, dus het gewicht verlaagd en de reps trager uitgevoerd en ik voelde me rug al gelijk weer beter.
                    1 x 4 bw+15kg + 2 bw
                    1 x 7 bw
                    Even aankijken hoe ik dit nou weer ga doen, want de mate van snelheid van uitvoering van de reps bepaalt of dat ik met extra kg’s moet optrekken of enkel met lichaamsgewicht.

                    Moest de cable row op een andere apparaat doet..
                    V-bar cable row (60 sec rust) (geen vergelijking)
                    2 x 8 50kg
                    1 x 10 50kg + 5 40 kg
                    Ging lekker

                    Face pulls (60 sec rust)
                    1 x 12 5 gewichten (gelijk)
                    1 x 12 5 gewichten (+4 reps met +1 gewicht)
                    1 x 6 6 gew + 4 5 gew (goed; vorige keer 1 x 12 5 gew)
                    Scapulae in retractie, goed knijpen en vasthouden

                    Close grip pulldown onderhands (60 sec rust)
                    1 x 12 60kg (+5,5k, -3 reps)
                    1 x 8 60kg + 4 55kg (+5,5k eerste 8 reps, -3 reps met 55kg)

                    Overhead press (3 minuten rust)
                    1 x 4 67,5kg (VPR!!!) (+2,5kg)
                    2 x 3 67,5kg (+2,5kg)
                    De laatste reps de 2 en 3e set kwamen echt uit me tenen, maar goed. Ik kon ze nog net allebei locken

                    Vanaf hier vergelijk ik de gewichten niet echt meer qua reps, aangezien dit meer uitproberen is en het perfectioneren van mijn techniek. Met als doel het vinden van de "perfecte" rep voor me side delts voor mijn lichaamsverhoudingen etc.)

                    Seated db lateral raise super set met reverse fly machine
                    6 x 8-15 6kg ea

                    Reverse fly machine
                    6 x 6-10 3-4 gewichten
                    Perfecte combinatie. Misschien ga ik dit erin houden.

                    Incline shrugs (60 sec rust) (gat 6 van het bankje)
                    3 x 8-10 24kg ea


                    Commentaar:

                    Goed getraind, me rug zit tegenwoordig erg snel vol tijdens deze training. Zeker als ik de pull ups traag uitvoer. Verder zijn die VPR's op de OHP en row ook prima natuurlijk. De reps kwamen wel uit me tenen, maar het is wel gelukt.

                    Verder was de combinatie van lateral raise met de reverse fly een goede, want me side delts deden flink pijn tijdens de oefening. Geen verzuring, maar gewoon gewoon spiervermoeidheid? omdat ze zo weinig rust kregen.

                    Ik heb nog nooit zo’n gevoel gehad in me delts, het voelde bizar goed. Geen indrukwekkende gewichten, maar dat hoeft ook niet hierbij.

                    Morgen benen trainen.
                    Last edited by Iron Mind; 24-10-2013, 19:51.
                    "Straight outta gym"

                    Comment


                    • Zit even te denken wat wijsheid is om telkens mijn lowerbody training te beginnen met de deadlift of om nu eens te beginnen met de front squat en op die manier maar wat lichter te pakken bij de deadlift.

                      Als soort van lichtere herstel training met wat lager volume de 2e LB van de week.
                      "Straight outta gym"

                      Comment


                      • Ben benieuwd, ik denk wel dat je een 5 kg hoger kan pakken wanneer je nog niet vermoeid bent door de deadlift. Weet niet hoelaat je traint dus zie t vandaag wel even.

                        Comment


                        • Originally posted by NickP View Post
                          Ben benieuwd, ik denk wel dat je een 5 kg hoger kan pakken wanneer je nog niet vermoeid bent door de deadlift. Weet niet hoelaat je traint dus zie t vandaag wel even.


                          PHAT; week 4
                          niet echt een vergelijking, aangezien vorige week eerst de deadlift deed

                          Dag 5: benen hypertrofie dag
                          Rust: 1-3 minuten

                          Front squat
                          3 x 3 105kg (VPR!!!)
                          3 x 3 100kg

                          Deadlift met belt, straps
                          1 x 2 165kg
                          1 x 3 155kg
                          1 x 5 150kg

                          Legpress, voeten smal, verticaal, midden op de plaat
                          2 x 10 200kg
                          1 x 8 200kg

                          One leg extension
                          1 x 10 10 gewichten (+2 reps)
                          1 x 7 10 gewichten
                          1 x 6 10 gew + 4 5-8 gewichten?

                          Lying leg curl (PF)
                          1 x 12 9 gewichten (+1 gewicht, +2 reps)
                          1 x 5 9 gew + 3 7 gew (goed; vorige keer 1 x 8 8 gew)
                          1 x 5 8 gew + 7 6 gew (-1 rep met 8 gew, +6 reps met 6 gew)
                          Al minder rekpijn hier!

                          Seated leg curl (DF)
                          geskipt omwille van de tijd

                          Seated calf raise
                          geskipt omwille van de tijd

                          Standing calf raise machine
                          1 x 12 full stack (+2 reps)
                          5 x 8 full stack (gelijk)
                          + 3 sets omdat ik seated had geskipt

                          Commentaar:

                          Training ging goed; ik zweette me helemaal kapot. Wel weer bewezen welke spiergroepen het zwaartste zijn qua inspanning. Een PR op de frontsquat, dus dat is ook altijd leuk. Ik denk dat ik de power dag aanhoud om te maxen met de deadlift en deze training om de focus te houden op de front squat. Ik heb ook eigenlijk al steeds minder last om de stang goed vast te kunnen houden, dus dat is gunstig.
                          Verder lijken de klachten in me linker schouder te verminderen, dus dat is ook mooi.




                          p.s. Gewichten uit week 3, training 5 met als eerste de deadlift en als 2e de frontsquat.
                          Deadlift met belt, straps
                          2 x 2 160kg
                          1 x 3 160kg

                          Front squat
                          1 x 4 95kg (+5kg, -1 rep)
                          1 x 5 95kg (+2 reps)
                          1 x 3 95kg (gelijk; ik knalde hierbij weer op de safety bars en verloor me evenwicht :/)
                          2 x 3 97,5kg (-2,5kg)
                          1 x 3 97,5kg (-2,5kg)
                          Last edited by Iron Mind; 26-10-2013, 13:43.
                          "Straight outta gym"

                          Comment


                          • Originally posted by Iron Mind View Post
                            Zit even te denken wat wijsheid is om telkens mijn lowerbody training te beginnen met de deadlift of om nu eens te beginnen met de front squat en op die manier maar wat lichter te pakken bij de deadlift.

                            Als soort van lichtere herstel training met wat lager volume de 2e LB van de week.
                            Het is het proberen zeker waard. Ik had eerst mijn lichte squat dag op mijn DL dag en dat ging wel lekker.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

                            Comment


                            • PHAT; week 4

                              Dag 6: borst en armen hypertrofie dag
                              Rust: 1-3 minuten

                              Bench press (180 sec rust)
                              1 x 2 + 1 met hulp 100kg (VPR!!!) (+5kg, -2 reps)
                              1 x 2 + 1 met hulp 100kg (+2,5kg, -1 rep)
                              1 x 2 + 1 met hulp 100kg (+2,5kg, -1 rep)
                              Nice, die 3e reps scheelde niet heel veel

                              Incline barbell press (120 sec rust)
                              1 x 5 + 2 met hulp 77,5 (+2,5kg)
                              1 x 3 + 2 met hulp 77,5kg (+2,5kg, -2 reps)
                              1 x 4 + 1 met hulp 75kg (-1 rep)
                              1 x 6 72,5kg (-2,5kg)
                              1 x 5 72,5kg (-2,5kg)
                              1 x 6 + 1 met hulp 72,5kg (extra set?)
                              Niet zo handig om die eerste set die extra reps te maken, want ik voelde me enorm zwak daarna opletten dat ik niet teveel forced reps erin krijg, want dan brand me altijd enorm snel op voor de rest van de training qua krachtoutput.

                              Incline db fly (stand 6) (60 sec rust)
                              1 x 10 14kg ea (+2 reps)
                              2 x 8 14kg ea (gelijk)

                              Incline cable fly (60 sec rust)
                              2 x 15 25kg (+5kg)
                              1 x 12 25kg + 5 15kg (+5 reps met 15kg)

                              Cross-bench db pullover (60 sec rust)
                              1 x 8 32kg (+2kg)
                              2 x 6 32kg (+2kg, -2 reps)

                              Db preacher curl (60 sec rust)
                              1 x 6 14kg ea (-2 reps)
                              2 x 6 14kg ea (gelijk)
                              Beginnen al mooie bergtopjes te worden

                              Incline db curl (stand 8) (60 sec rust)
                              1 x 7 12kg ea (gelijk)
                              1 x 6 10kg (minder goed; vorige keer 1 x 5 12kg ea + 3 10kg ea)
                              1 x 6 9kg ea + 4-6 5kg ea (minder goed; vorige keer 1 x 5 10kg ea + 4 8-9kg ea)
                              Flinke pomp

                              Hammer curl (60 sec rust)
                              1 x 20 6kg ea (-3kg, +8 reps)
                              1 x 8 + 4 8kg ea (-1kg)
                              1 x 12-15 8kg ea (?)
                              Maar minder kg’s gepakt, want me armen zaten al zo vol dat ik niet veel meer kon

                              Close grip bench press (120 sec rust)
                              1 x 6 80kg (+5kg, -3 reps)
                              1 x 6 80kg (gelijk)
                              1 x 5 80kg (gelijk)
                              Ik kan hem misschien nog wel breder pakken dan dat ik nu deed

                              EZ-bar tricep extension (60 sec rust)
                              1 x 12 30kg aan schijven (+2 reps)
                              1 x 7 30kg aan schijven (+1 rep)
                              1 x 6 30kg aan schijven (+2,5kg, -2 reps)

                              Rope pushdown (60 sec rust)
                              1 x 12 22,5kg (-3 reps)
                              2 sets op gevoel 15-20kg helemaal volgepompt

                              Onderarmen in superset vorm gedaan
                              Barbell reverse wrist curl (rust geen idee?)
                              1 x 9 22,5kg (+2,5kg, -3 reps)
                              2 x 6 22,5kg (+2,5kg, -4 reps)
                              1 x 8 22,5kg (+2,5kg, -2 reps)

                              Barbell Wrist curl (rust geen idee?)
                              1 x 6 45kg (+5kg, -6 reps)
                              1 x 6 45kg (+5kg, -4 reps)
                              1 x 6 45kg (+5kg, -2 reps)
                              1 x 6 45kg (+5kg, +1 rep)

                              Commentaar:

                              Training ging wel lekker, ik ga aankomende maandag voor de 3 x 3 100kg bench minimaal en deze training zag er hoopvol genoeg voor uit dat dat te realiseren moet zijn. De incline bench ging niet zo, omdat ik bij de eerste set een paar geforceerde reps deed. Dat was misschien toch iets teveel van het goede, want ik had daarna helemaal moeite om mijn reps te halen met de 77,5kg en 75kg. Daarom dus moeten verlagen.

                              Verder maak ik niet echt grote stappen qua progressie op me armen, maar hey wat de neuk boeit dat nou. Het gaat om overload, contractie en pomp bij de isolatie oefeningen. Ik moet wel zeggen dat ik steeds sneller een pomp krijg bij de isolatie oefeningen. Nou weet ik niet of dat een echt goed teken is of een minder goed teken, maar ik word er in ieder geval euforisch van J. Nadeel is wel dat als ik eenmaal een pomp heb dat me gewichten gigantisch hard achteruit gaan en ook qua reps.

                              Verder gaat het trainen lekker. Deze week ben ik volgens mij niet zwaarder geworden, dus misschien moet ik aankomende week of volgende week toch maar weer 100-200kcal op trainingsdagen meer gaan eten.
                              Abs liggen er nog wel aardig op, maar wel minder hard dan normaal, maar hey. Ik eet nu 5x per week ruim 550g carbs, dus heel gek vind ik dat niet.

                              Misschien vanavond een feestje, maar ik denk dat ik hem skip, zodat ik morgen vooral kan studeren en goed kan uitrusten vannacht. Aankomende week weer een tentamen en als ik hem niet haal dan heb ik geen kerstvakantie. Und das darf nicht passieren
                              "Straight outta gym"

                              Comment


                              • PHAT; week 4

                                Dag 6: borst en armen hypertrofie dag
                                Rust: 1-3 minuten

                                Bench press (180 sec rust)
                                1 x 2 + 1 met hulp 100kg (VPR!!!) (+5kg, -2 reps)
                                1 x 2 + 1 met hulp 100kg (+2,5kg, -1 rep)
                                1 x 2 + 1 met hulp 100kg (+2,5kg, -1 rep)
                                Nice, die 3e reps scheelde niet heel veel

                                Incline barbell press (120 sec rust)
                                1 x 5 + 2 met hulp 77,5 (+2,5kg)
                                1 x 3 + 2 met hulp 77,5kg (+2,5kg, -2 reps)
                                1 x 4 + 1 met hulp 75kg (-1 rep)
                                1 x 6 72,5kg (-2,5kg)
                                1 x 5 72,5kg (-2,5kg)
                                1 x 6 + 1 met hulp 72,5kg (extra set?)
                                Niet zo handig om die eerste set die extra reps te maken, want ik voelde me enorm zwak daarna opletten dat ik niet teveel forced reps erin krijg, want dan brand me altijd enorm snel op voor de rest van de training qua krachtoutput.

                                Incline db fly (stand 6) (60 sec rust)
                                1 x 10 14kg ea (+2 reps)
                                2 x 8 14kg ea (gelijk)

                                Incline cable fly (60 sec rust)
                                2 x 15 25kg (+5kg)
                                1 x 12 25kg + 5 15kg (+5 reps met 15kg)

                                Cross-bench db pullover (60 sec rust)
                                1 x 8 32kg (+2kg)
                                2 x 6 32kg (+2kg, -2 reps)

                                Db preacher curl (60 sec rust)
                                1 x 6 14kg ea (-2 reps)
                                2 x 6 14kg ea (gelijk)
                                Beginnen al mooie bergtopjes te worden

                                Incline db curl (stand 8) (60 sec rust)
                                1 x 7 12kg ea (gelijk)
                                1 x 6 10kg (minder goed; vorige keer 1 x 5 12kg ea + 3 10kg ea)
                                1 x 6 9kg ea + 4-6 5kg ea (minder goed; vorige keer 1 x 5 10kg ea + 4 8-9kg ea)
                                Flinke pomp

                                Hammer curl (60 sec rust)
                                1 x 20 6kg ea (-3kg, +8 reps)
                                1 x 8 + 4 8kg ea (-1kg)
                                1 x 12-15 8kg ea (?)
                                Maar minder kg’s gepakt, want me armen zaten al zo vol dat ik niet veel meer kon

                                Close grip bench press (120 sec rust)
                                1 x 6 80kg (+5kg, -3 reps)
                                1 x 6 80kg (gelijk)
                                1 x 5 80kg (gelijk)
                                Ik kan hem misschien nog wel breder pakken dan dat ik nu deed

                                EZ-bar tricep extension (60 sec rust)
                                1 x 12 30kg aan schijven (+2 reps)
                                1 x 7 30kg aan schijven (+1 rep)
                                1 x 6 30kg aan schijven (+2,5kg, -2 reps)

                                Rope pushdown (60 sec rust)
                                1 x 12 22,5kg (-3 reps)
                                2 sets op gevoel 15-20kg helemaal volgepompt

                                Onderarmen in superset vorm gedaan
                                Barbell reverse wrist curl (rust geen idee?)
                                1 x 9 22,5kg (+2,5kg, -3 reps)
                                2 x 6 22,5kg (+2,5kg, -4 reps)
                                1 x 8 22,5kg (+2,5kg, -2 reps)

                                Barbell Wrist curl (rust geen idee?)
                                1 x 6 45kg (+5kg, -6 reps)
                                1 x 6 45kg (+5kg, -4 reps)
                                1 x 6 45kg (+5kg, -2 reps)
                                1 x 6 45kg (+5kg, +1 rep)

                                Commentaar:

                                Training ging wel lekker, ik ga aankomende maandag voor de 3 x 3 100kg bench minimaal en deze training zag er hoopvol genoeg voor uit dat dat te realiseren moet zijn. De incline bench ging niet zo, omdat ik bij de eerste set een paar geforceerde reps deed. Dat was misschien toch iets teveel van het goede, want ik had daarna helemaal moeite om mijn reps te halen met de 77,5kg en 75kg. Daarom dus moeten verlagen.

                                Verder maak ik niet echt grote stappen qua gewichten bij de armoefeningen, maar hey wat de neuk boeit dat nou. Het gaat om overload, contractie en pomp bij de isolatie oefeningen op de hypertrofie dagen. Ik moet wel zeggen dat ik steeds sneller een pomp krijg bij de isolatie oefeningen. Nou weet ik niet of dat een echt goed teken is of een minder goed teken, maar ik word er in ieder geval euforisch van J. Nadeel is wel dat als ik eenmaal een pomp heb dat me gewichten gigantisch hard achteruit gaan en ook qua reps.

                                Verder gaat het trainen lekker. Deze week ben ik volgens mij niet zwaarder geworden, dus misschien moet ik aankomende week of volgende week toch maar weer 100-200kcal op trainingsdagen meer gaan eten.
                                Abs liggen er nog wel aardig op, maar wel minder hard dan normaal, maar hey. Ik eet nu 5x per week ruim 550g carbs, dus heel gek vind ik dat niet.

                                Misschien vanavond een feestje, maar ik denk dat ik hem skip, zodat ik morgen vooral kan studeren en goed kan uitrusten vannacht. Aankomende week weer een tentamen en als ik hem niet haal dan heb ik geen kerstvakantie. Und das darf nicht passieren
                                "Straight outta gym"

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X