Originally posted by aktito
View Post
Log Eeldesports
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostHoezo is die 2 oefeningen supersetten een aanrader?
Het hoort inderdaad bij een power-dag om zo lang als nodig rust te nemen tussen je setjes etc (verkondigd dr. norton zelf ook in zijn artikelen), alleen ik zie arm werk toch altijd als assistance werk en dus niet als direct power werk. Als jij tijdens je directe arm werk puur focust op zoveel mogelijk gewicht van punt A naar punt B bewegen kan ik me voorstellen dat een superset niet ideaal is.
Comment
-
Originally posted by aktito View PostAllereerst is het een gevoelsmatige persoonlijke voorkeur, wat mij helpt om mijn UB-power dag voldaan af te kunnen ronden. Het zijn antagonisten dus het biedt nagenoeg geen nadeel wat betreft het evt. minder intensief kunnen uitvoeren van de oefening, op het moment dat je je biceps aanspant ontspant en stretcht de directe antagonist (triceps). Het is tijdbesparend, geeft meer pomp en dus mogelijke fascia stretch (waarop o.a. FST-7 is gebaseerd, vind het zelf nogal twijfelachtig en op de rand van broscience).
Het hoort inderdaad bij een power-dag om zo lang als nodig rust te nemen tussen je setjes etc (verkondigd dr. norton zelf ook in zijn artikelen), alleen ik zie arm werk toch altijd als assistance werk en dus niet als direct power werk. Als jij tijdens je directe arm werk puur focust op zoveel mogelijk gewicht van punt A naar punt B bewegen kan ik me voorstellen dat een superset niet ideaal is.
Comment
-
Originally posted by aktito View PostAllereerst is het een gevoelsmatige persoonlijke voorkeur, wat mij helpt om mijn UB-power dag voldaan af te kunnen ronden. Het zijn antagonisten dus het biedt nagenoeg geen nadeel wat betreft het evt. minder intensief kunnen uitvoeren van de oefening, op het moment dat je je biceps aanspant ontspant en stretcht de directe antagonist (triceps). Het is tijdbesparend, geeft meer pomp en dus mogelijke fascia stretch (waarop o.a. FST-7 is gebaseerd, vind het zelf nogal twijfelachtig en op de rand van broscience).
day 1 UB power day
bent over row
2x8 60 KG (excl opwarmsetjes)
Rack chins
benodigheden niet voor dus wide pullup
1x6 BW
1x3 (fail) BW
db chest press
3x5 26x2 KG
dips
1x8 BW
1x5 (fail) BW
db shoulder press
3x8 14x2 KG
ez bar curls
3x8 27,5 KG
skull crushers
2x8 27,5 KG
1x8 22,5 KG
Toelichting
Het was de eerste dag van dit schema en eerste dag in mijn nieuwe sportschool, dus het was even zoeken en aftasten.
Dips,wide pullups en skull crushers moet ik erg aan techniek werken vandaar dat de gewichten ook niet geweldig zijn.
hierbij mijn voedingsschema nog:
https://docs.google.com/file/d/0BxTf...it?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0BxTf...it?usp=sharingLast edited by Eeldesports; 30-05-2013, 13:31.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Probeer het eens, wie weet bevalt het en anders wissel je weer terug Geen van beide is goed of fout natuurlijk het is voornamelijk persoonlijke voorkeur
Om even op je voeding terug te komen, je zit wel heel hoog met eiwitten (boven de 300 gram op trainingsdagen ;o) en redelijk laag in vetten (vooral op rustdagen).
Misschien een idee om op beide dagen wat lager te gaan in eiwitten, want een dergelijke hoeveelheid voegt weinig 'extra's' toe aan je eiwitsynthese, maximaal 2,5x LBM is méér dan voldoende. De calorieën die je dan overhoud zou ik op rustdagen vooral in extra vetten steken en op trainingsdagen nóg wat hoger in de kh gaan zitten. Wel prima van de lagere kcal op rustdagen overigens (ookal zijn dat er niet zoveel tijdens PHAT-training ). Je voedingskeuze is ook top! En je zal met deze voeding ook al prima gaan hoor, alleen het is altijd streven naar een optimale situatie natuurlijk
Misschien dat wat andere leden nog eens kritisch naar je voeding kunnen kijken, want de basis zit goed in elkaar denk alleen dat je misschien nog wat met de macro's moet spelen.
Goede BOR trouwens, db shoulder press zal wel omhoog gaan de komende trainingen
Comment
-
Originally posted by aktito View PostHet hoort inderdaad bij een power-dag om zo lang als nodig rust te nemen tussen je setjes etc (verkondigd dr. norton zelf ook in zijn artikelen), alleen ik zie arm werk toch altijd als assistance werk en dus niet als direct power werk. Als jij tijdens je directe arm werk puur focust op zoveel mogelijk gewicht van punt A naar punt B bewegen kan ik me voorstellen dat een superset niet ideaal is.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostHeb je geen smith machine dan en een bankje in de sportschool? Omdat je zegt dat rack chins niet kan.
En volgens mij begrijp je het ideen iet helemaal van poower day:P!!! power....
Die 2 x 8 staat er niet eens in. Volgens mij is bor op 3 x 3-5 reps.
En nee in mijn nieuwe sportschool hebben ze geen smith machine Omdat ze dat geen toegevoegde waarde vinden.
Originally posted by quibus View Postgl, ik volg...succes
Originally posted by aktito View PostProbeer het eens, wie weet bevalt het en anders wissel je weer terug Geen van beide is goed of fout natuurlijk het is voornamelijk persoonlijke voorkeur
Om even op je voeding terug te komen, je zit wel heel hoog met eiwitten (boven de 300 gram op trainingsdagen ;o) en redelijk laag in vetten (vooral op rustdagen).
Misschien een idee om op beide dagen wat lager te gaan in eiwitten, want een dergelijke hoeveelheid voegt weinig 'extra's' toe aan je eiwitsynthese, maximaal 2,5x LBM is méér dan voldoende. De calorieën die je dan overhoud zou ik op rustdagen vooral in extra vetten steken en op trainingsdagen nóg wat hoger in de kh gaan zitten. Wel prima van de lagere kcal op rustdagen overigens (ookal zijn dat er niet zoveel tijdens PHAT-training ). Je voedingskeuze is ook top! En je zal met deze voeding ook al prima gaan hoor, alleen het is altijd streven naar een optimale situatie natuurlijk
Misschien dat wat andere leden nog eens kritisch naar je voeding kunnen kijken, want de basis zit goed in elkaar denk alleen dat je misschien nog wat met de macro's moet spelen.
Goede BOR trouwens, db shoulder press zal wel omhoog gaan de komende trainingen
Ik kan KH wel omhoog gooien op trainingsdag inderdaad.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Oké prima ik zal dat bij volgende training in mijn hoofd houden.
Ik heb stiekem toch een beetje spierpijn van de training gister , alhoewel dat ook komt omdat ik vannacht moest werken
Zometeen naar sportschool voor LB power day!Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
day 2 LB power day
squat
5x5 80 KG
front squat
XX
romanian deadlift
3x8 80 KG
leg curls
2x10 65 KG
calf raise
3x10 80 KG
seated calf raise
2x10 70 KG
Toelichtichting
voor het eerst los gesquat dus rustig aan gedaan.
De frontsquat ging helemaal niet lekker dus daar moet ik flink aan werken vandaar dat ik geen sets gepost heb. We hebben geen lying leg curl dus maar normale leg curl gedaanLast edited by Eeldesports; 31-05-2013, 15:20.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-