Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mijn naam is Luke, 22 jaar en ik ben vanaf mijn 19de fanatiek bezig met het fitness/bodybuilding principe. Ik ben al een tijd actief op bodynet maar op de achtergrond dus zonder account. Ik heb veel informatie vergaard over voeding, training enzovoort. Sinds ik op mijn 20ste in aanraking kwam met Bodynet ben ik op het gebied van massa goed omhoog geschoten.[QUOTE]
Sorry Lucas,maar dan heb je toch echt meerdere persoonlijkheden aangezien jij je zelf voorstelde met 'LUKE'.
Maar geeft niet hoor,ik noem je zoals jij wilt
Log ben ik nog eens over na aan het denken,het moet wel zinvol en nuttig zijn,zowel voor mij als de evt lezers.
Aangezien er een hoop mensen meelezen ook van buiten dit forum ben ik daar altijd wat voorzichtig mee. Maar bij deze Lucas Gewoon doen wat dat log betreft ben wel benieuwd.
Deadlift
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg Nog steeds pijnvrij. Bent over Row
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg met moeite! Lat pulldown
8x60kg
8x65kg
8x70kg Rustige uitvoering en lekker knijpen onderin.
je doet best vaak cardio naar een lekkere training,
waarom niet op rustdagen/paar uur later of voor je werk? ik ben een aardig fitte baas maar die motivatie naar Deadlift
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg Nog steeds pijnvrij. Bent over Row
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg met moeite! Lat pulldown
8x60kg
8x65kg
8x70kg Rustige uitvoering en lekker knijpen onderin.
Haha stukje mindset he. Ik werk ergens naar toe en om dat te bereiken heb ik gewoon die cardio nodig. Ik wil uiteindelijk een goede basis hebben op het gebied van kracht, flexibiliteit en conditie.
Aangezien er een hoop mensen meelezen ook van buiten dit forum ben ik daar altijd wat voorzichtig mee.
Haha komt bekend voor.
Zeg je er niks van als er mensen staan te curlen dan en jij wilt squatten, i mean, sws mag het personeel daar dan wel wat aan doen... Helaas boeit het ze vaak niks
Zeg je er niks van als er mensen staan te curlen dan en jij wilt squatten, i mean, sws mag het personeel daar dan wel wat aan doen... Helaas boeit het ze vaak niks
Je mag idd wel een opmerking maken als iemand in het squatrek zit te curlen. Dat ding staat daar niet voor niks
Personeel boeit het niet zoveel idd. Maar de volgende keer zeg ik er wat van, alleen een keer leg press is ook niet verkeerd. Vandaag rustdag, beetje in Madcow aan het verdiepen.
Squat
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg Deadlift
5x110kg
5x110kg
5x110kg
5x110kg
5x110kg
Pijnvrij, het begint langzaam weer te komen. Overhead press
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
Met moeite langzame uitvoering.
Pull ups
8xBw+5kg
8xBw+10kg
8xBw+15kg
Laatste set heb ik in 2x4 gedaan. Side raises
8x12kg
8x12kg
8x12kg Geen cardio vandaag alles was bezet. Voeding is een stuk beter dan gister. Zit nu rond de 2800kcal en heb nog twee maaltijden te gaan.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment