RickBeen road to 100 kg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gripmaster View Post
    Damn rick. Dat gaat echt zeer lekker. Hoeveel zit je nu qua gewicht
    Bedankt man! Uhm qua lichaamsgewicht was k gister na trainen 90.9 kg.. Smorgens denk ik rond 88 a 88,5 kg ofzo.. Of bedoel je de krachtstats?
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Nee dat bedoelde ik. Hou zo vol, maar dat gaat wel lukken.
      Stats: 74kg at 11%
      Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
        Nee dat bedoelde ik. Hou zo vol, maar dat gaat wel lukken.
        Jawel, komt wel goed!

Comment

• Goede verhoudingen man.Ook je kuiten wel denk ik?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Goed te lezen dat je verloren kg's er weer aan zitten.

Dat schept toch weer wat vertrouwen mochten zulke zaken zich weer in de toekomst voordoen.

Ga zo door

Borst begint goed opgevuld te raken vanaf onder zeg maar. Op naar die volle, zieke borst! Delts poppen er ook goed uit. Netjes.
            Last edited by Iron Mind; 24-01-2014, 21:21.
            "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by rainman View Post
              Goede verhoudingen man.Ook je kuiten wel denk ik?
              Dankje regenman, jaa kuiten komen ook wel platen in, zou binnekort ff foto maken

Goed te lezen dat je verloren kg's er weer aan zitten.

Dat schept toch weer wat vertrouwen mochten zulke zaken zich weer in de toekomst voordoen.

Ga zo door

Borst begint goed opgevuld te raken vanaf onder zeg maar. Op naar die volle, zieke borst! Delts poppen er ook goed uit. Netjes.
              jaa das echt wel een fijn gevoel, voel me een stuk beter. Bedankt kerel. Ja borst is altijd wel een sterk punt geweest, alleen bovenkant borst nog niet helemaal, begin met chest nu altijd met bovenkant zodat ik daar mijn eerste krachten in kwijt kan. Thx kerel!

OT:
              Voel me tussen de oren ook een stukje beter.. De aanvallen worden minder, alleen savonds nog wel last als ik in bed ga liggen, een vol gevoel en ga me dan zo fucken dat de 'stress' weer begint en dat ik weer slecht in me buik wordt.. Moet ook standaart een emmer naast me bed hebben.. Hopen dat dat nog weer weggaat, maar het gaat gelukkig al een stukje beter.

Comment

• Wat zijn deze aanvallen waar jij over spreekt?
                "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                  Wat zijn deze aanvallen waar jij over spreekt?
                  post 181 IM, citeer hier:

Ik heb alleen nog last van misselijkheidsaanvallen. Iemand hier bekend mee? Persoonlijk denk ik dat het van de narcose komt. Heb bijna elke dag een 'aanval' van misselijkheid, vooral bij gelegenheden waar ik niet 1,2,3 weg kan glippen. Laatst zat ik in een uitverkochte bioscoop, midden in de rij. Ik werd misselijk, dacht moet niet kotsen midden in hier, en dan gaat het helemaal fout dus ben er maar weer uit gegaan. Laatst in de kerk precies het zelfde.

Zou iemand weten wat dit zou kunnen zijn? Zit momenteel echt in een depressieve dip..
                  Het komt dus niet van de narcose, maar het is opgekropte spanning en stress. Was stress voor de operatie, stress dat ik afviel, stress dat ik school miste, stress dat ik kleiner werd, stress dat ik niet kon sporten, alles ging toe echt fuck. En als ik nu maar een klein beetje misselijk ben (teveel gegeten bijv) ben ik meteen bang voor kotsen (kotsfobie).. En ik weet gewoon fucking goed dat het bullshit is en tussen me oren zit, maar toch gebeurt het.. Ik ga misschien hiervoor in therapie, is een ademhalingstherapie. Iemand die ik ken had hetzelfde en dit heeft bij hem geholpen. Bij een aanval kan een bepaalde manier van ademhalen helpen, net als kauwgom kauwen en overdreven lachen.. Maar nu durf ik dus niet meer naar 'gelegenheden' te gaan als de bios of whateffer.. Kerk had ik het ook verscheidene keren. Zit nu standaart achterste bank naast de deur, dat ik meteen weg kan. Dit geeft zo'n 'ontspannen' gevoel dat ik dan geen aanval krijg. Maar als ik op de voorste bank zit en de hele kerk door moet sjouwen als ik misselijk ben, weet ik voor de dienst al dat ik misselijk wordt. Pure fucking mind-fuck en dit maakt me boos.. Dat zorgt voor stress and there we go..

Comment

• The mind is the battlefield. Ik had even niet door dat je het over deze aanvallen had, maar het verklaart wel de emmer naast het bed verhaal.

Ik ben benieuwd wat deze therapie voor jou kan betekenen. Hopelijk helpt het.

Het is iig een herkenbare vicieuze cirkel waarin met terecht kan komen met bepaalde "angststoornissen" ook al weten ze hoe het zit. Wat externe hulp kan dan zeker uitkomst bieden.
                    "Straight outta gym"

Comment

The mind is the battlefield. Ik had even niet door dat je het over deze aanvallen had, maar het verklaart wel de emmer naast het bed verhaal.

Ik ben benieuwd wat deze therapie voor jou kan betekenen. Hopelijk helpt het.

Het is iig een herkenbare vicieuze cirkel waarin met terecht kan komen met bepaalde "angststoornissen" ook al weten ze hoe het zit. Wat externe hulp kan dan zeker uitkomst bieden.
                      jaa idd. En zoals ik zei sinds ik weer normaal kan sporten en eten is het minder omdat je gewoon een andere mindset hebt en daar mee bezig bent. Maar als je savonds in bed gaat liggen, tot rust komt ga je denken en dat moet je gewoon niet doen. En dan kom je inderdaad weer in die vicieuze cirkel. Terwijl ik altijd te nuchter was voor 'iets tussen de oren'. Ja ik ga er nog over nadenken, omdat het de laatste twee weken wel minder is, maar ik wil gewoon dat het over is..

Comment

• Ja, die uurtjes in bed zijn verraderlijk. Niet proberen te gaan malen is lastig dan inderdaad. We hebben allemaal onze momenten dan die door ons hoofd spoken waar we eigenlijk liever niet aan willen denken op dat moment.

Probeer te denken aan dingen die je gedachte dan verzetten.
                        Dingen waar je positief, enthousiast van wordt Dat hielp mij altijd enorm op dat soort momenten.
                        "Straight outta gym"

Comment

• De constructie van de Nederlandse versie van Dennis W. gaat rustig verder.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Ja, die uurtjes in bed zijn verraderlijk. Niet proberen te gaan malen is lastig dan inderdaad. We hebben allemaal onze momenten dan die door ons hoofd spoken waar we eigenlijk liever niet aan willen denken op dat moment.

Probeer te denken aan dingen die je gedachte dan verzetten.
                            Dingen waar je positief, enthousiast van wordt Dat hielp mij altijd enorm op dat soort momenten.
                            Ja dat zijn de ergste uurtjes van de dag.. Maar in mijn achterhoofd blijft het altijd malen, ook al probeer je aan iets anders te denken.. Maar iig bedankt voorde tip maat;-)

De constructie van de Nederlandse versie van Dennis W. gaat rustig verder.****
                            Haha bedankt kerel, we blijven bouwen!!

Comment

• Gister benen gedaan, huilen vandaag,

Squat
                              Wu 2x15x50
                              10x120
                              Kniebandjes om:
                              8x140
                              6x150
                              4x160

Bij tweede set al verschrikkelijke verzuring pff

Legpress :
                              10x200
                              Bandjes om:
                              10X250
                              10X300

Hier begin ik misselijk te worden, focus en mmc weg..
                              Stiff leg deadlift: eerste x in lange tijd
                              10x40
                              10x40
                              10x60
                              10x60

Standing leg curl
                              3x10 door de enorme pijn in me quads kon ik amper me hams aanspannen, omdat je quad tegen zon plaat gedrukt wordt dan.

Seated calfe raise:
                              4x10x40

Weet niet wat me quads hadden, maar na tweede set kon ik ne benen al niet meer omhoog krijgen door de enorme pijn gewoon in me quads.. Moest achterwaarts de trap af, kotsmisselijk, kon niet meer trappen, pff wat zeer

Comment

• Verdomme wat een squat, 160kilo netjes hoor! Vind je het gek dat je quads vol lopen!
                                I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X