Originally posted by gripmaster
View Post
RickBeen road to 100 kg
Collapse
X
-
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
-
Originally posted by gripmaster View PostNee dat bedoelde ik. Hou zo vol, maar dat gaat wel lukken.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Goed te lezen dat je verloren kg's er weer aan zitten.
Dat schept toch weer wat vertrouwen mochten zulke zaken zich weer in de toekomst voordoen.
Ga zo door
Borst begint goed opgevuld te raken vanaf onder zeg maar. Op naar die volle, zieke borst! Delts poppen er ook goed uit. Netjes.Last edited by Iron Mind; 24-01-2014, 21:21."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by rainman View PostGoede verhoudingen man.Ook je kuiten wel denk ik?
Goed te lezen dat je verloren kg's er weer aan zitten.
Dat schept toch weer wat vertrouwen mochten zulke zaken zich weer in de toekomst voordoen.
Ga zo door
Borst begint goed opgevuld te raken vanaf onder zeg maar. Op naar die volle, zieke borst! Delts poppen er ook goed uit. Netjes.
OT:
Voel me tussen de oren ook een stukje beter.. De aanvallen worden minder, alleen savonds nog wel last als ik in bed ga liggen, een vol gevoel en ga me dan zo fucken dat de 'stress' weer begint en dat ik weer slecht in me buik wordt.. Moet ook standaart een emmer naast me bed hebben.. Hopen dat dat nog weer weggaat, maar het gaat gelukkig al een stukje beter.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostWat zijn deze aanvallen waar jij over spreekt?
Ik heb alleen nog last van misselijkheidsaanvallen. Iemand hier bekend mee? Persoonlijk denk ik dat het van de narcose komt. Heb bijna elke dag een 'aanval' van misselijkheid, vooral bij gelegenheden waar ik niet 1,2,3 weg kan glippen. Laatst zat ik in een uitverkochte bioscoop, midden in de rij. Ik werd misselijk, dacht moet niet kotsen midden in hier, en dan gaat het helemaal fout dus ben er maar weer uit gegaan. Laatst in de kerk precies het zelfde.
Zou iemand weten wat dit zou kunnen zijn? Zit momenteel echt in een depressieve dip..Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
The mind is the battlefield. Ik had even niet door dat je het over deze aanvallen had, maar het verklaart wel de emmer naast het bed verhaal.
Ik ben benieuwd wat deze therapie voor jou kan betekenen. Hopelijk helpt het.
Het is iig een herkenbare vicieuze cirkel waarin met terecht kan komen met bepaalde "angststoornissen" ook al weten ze hoe het zit. Wat externe hulp kan dan zeker uitkomst bieden."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostThe mind is the battlefield. Ik had even niet door dat je het over deze aanvallen had, maar het verklaart wel de emmer naast het bed verhaal.
Ik ben benieuwd wat deze therapie voor jou kan betekenen. Hopelijk helpt het.
Het is iig een herkenbare vicieuze cirkel waarin met terecht kan komen met bepaalde "angststoornissen" ook al weten ze hoe het zit. Wat externe hulp kan dan zeker uitkomst bieden.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Ja, die uurtjes in bed zijn verraderlijk. Niet proberen te gaan malen is lastig dan inderdaad. We hebben allemaal onze momenten dan die door ons hoofd spoken waar we eigenlijk liever niet aan willen denken op dat moment.
Probeer te denken aan dingen die je gedachte dan verzetten.
Dingen waar je positief, enthousiast van wordt Dat hielp mij altijd enorm op dat soort momenten."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostJa, die uurtjes in bed zijn verraderlijk. Niet proberen te gaan malen is lastig dan inderdaad. We hebben allemaal onze momenten dan die door ons hoofd spoken waar we eigenlijk liever niet aan willen denken op dat moment.
Probeer te denken aan dingen die je gedachte dan verzetten.
Dingen waar je positief, enthousiast van wordt Dat hielp mij altijd enorm op dat soort momenten.
De constructie van de Nederlandse versie van Dennis W. gaat rustig verder.****Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Gister benen gedaan, huilen vandaag,
Squat
Wu 2x15x50
10x120
Kniebandjes om:
8x140
6x150
4x160
Bij tweede set al verschrikkelijke verzuring pff
Legpress :
10x200
Bandjes om:
10X250
10X300
Hier begin ik misselijk te worden, focus en mmc weg..
Stiff leg deadlift: eerste x in lange tijd
10x40
10x40
10x60
10x60
Standing leg curl
3x10 door de enorme pijn in me quads kon ik amper me hams aanspannen, omdat je quad tegen zon plaat gedrukt wordt dan.
Seated calfe raise:
4x10x40
Weet niet wat me quads hadden, maar na tweede set kon ik ne benen al niet meer omhoog krijgen door de enorme pijn gewoon in me quads.. Moest achterwaarts de trap af, kotsmisselijk, kon niet meer trappen, pff wat zeerDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment