RickBeen road to 100 kg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nette kuiten man, sws alles netjes, fysiek/trainingen.

Probeer eens hammer grip pull-ups, (handpalmen naar elkaar toe) als je daar beschikking over heb, ik doe ze zelf ipv normale pull-ups, bevalt me veel beter, is maar een idee.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
      Nette kuiten man, sws alles netjes, fysiek/trainingen.

Probeer eens hammer grip pull-ups, (handpalmen naar elkaar toe) als je daar beschikking over heb, ik doe ze zelf ipv normale pull-ups, bevalt me veel beter, is maar een idee.
      Thanks dexie :-) ook bedankt voor de tip ga het de volgende rugtraining proberen!
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Lekkere kuiten Rick, je gaat zeer lekker.
        Benen is wel een sterk punt van je ofniet?
        Stats: 74kg at 11%
        Vision: 85kg at 8%

Comment

• Lekker bezig kerel, blij dat je weer lekker gaat.

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
            Lekkere kuiten Rick, je gaat zeer lekker.
            Benen is wel een sterk punt van je ofniet?
            Bedankt kerel! Jaa benen zijn inderdaad een sterk punt, qua kracht en massa allebei wel

Lekker bezig kerel, blij dat je weer lekker gaat.
            Bedankt nickert, jaa ben er zelf ook blij om! Hopen dat het bij jou ook snel beter gaat met je schouder, het is en blijft gewoon kloten als je eruit ligt..

Comment

• Misschien helpt het bij de pullups om de eerste (paar) reps alleen negatieven te doen met een opstapje. Bovenin dan gaan hangen en echt proberen vanuit je lats te blijven hangen en dan zo een paar keer zakken, krijg je goed gevoel waarmee je omhoog moet trekken bij de volgende sets

Ik weet het ik ben een koning in uitleggen

#broscience
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
                Misschien helpt het bij de pullups om de eerste (paar) reps alleen negatieven te doen met een opstapje. Bovenin dan gaan hangen en echt proberen vanuit je lats te blijven hangen en dan zo een paar keer zakken, krijg je goed gevoel waarmee je omhoog moet trekken bij de volgende sets

Ik weet het ik ben een koning in uitleggen

#broscience
                Ja heb ik altijd veel gedaan.. Alleen dit waren al assisted pullups, maar toch trek ik uit me armen.. Is niet mijn oefening.. Maarja, we blijven wat proberen;-) Bedankt voor de tip iig!

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                  Bedankt kerel! Jaa benen zijn inderdaad een sterk punt, qua kracht en massa allebei wel

Bedankt nickert, jaa ben er zelf ook blij om! Hopen dat het bij jou ook snel beter gaat met je schouder, het is en blijft gewoon kloten als je eruit ligt..
                  Thanks man, inderdaad klote. Heb ook geen vooruitgang meer in mijn schouder, dinsdag weer fysio..

Comment

• Originally posted by NickP View Post
                    Thanks man, inderdaad klote. Heb ook geen vooruitgang meer in mijn schouder, dinsdag weer fysio..
                    Is kut man, succes.

Vakantie weer voorbij, niet kunnen sporten. Wel een 3 daags volleybal toernooi gespeeld, was leuk. Wel me schouder verropt tijdens het smashen.. Hopen dat het snel over gaat. Wel veel gegeten, niet altijd goed. Was vanmorgen 91.1 kg nuchter na het wc bezoek, wel lekker dus. Hopen dat ik vanavond niet teveel last van schouder heb, wil borst schouders tricep trainen. Weer goed knallen deze week en groeien!

Comment

• Gister rug gedaan omdat ik zo last had van me schouder, voelde het ook tijdens presses dus overgegaan op rug.. Hoop niet dat ik hier te lang mee blijf zitten want daar heb ik niet zo zin in..

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                        Gister rug gedaan omdat ik zo last had van me schouder, voelde het ook tijdens presses dus overgegaan op rug.. Hoop niet dat ik hier te lang mee blijf zitten want daar heb ik niet zo zin in..
                        Gelijk actie ondernemen om het te verhelpen en niet blijven sukkelen met die schouder.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Gelijk actie ondernemen om het te verhelpen en niet blijven sukkelen met die schouder.
                          Ik heb dit volgensmij een keer eerder gehad tijdens het doen van upright rows, daarom doe ik ze ook nooit meer. Toen ging het vanzelf over, dus kijk nog even een paar dagen aan en anders ff naar de huisarts/fysio..

Comment

• Tering, wat een kuiten zeg! Haha, kijk maar uit dat ze niet groter worden dan je quads

Lekker bezig weer jongen, gaat zelf beter dan voorheen
                            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Originally posted by GespierdeMug View Post
                              Tering, wat een kuiten zeg! Haha, kijk maar uit dat ze niet groter worden dan je quads

Lekker bezig weer jongen, gaat zelf beter dan voorheen
                              Bedankt maatje! Haha nee quads groeien nu ook weer lekker:-) Jaa gaat top nu, nu doorpakken! Nu benen doen!

Comment

• Toch niet, morgen benen doen en deze week geen borst ivm schouder. Hopelijk kan ik dan volgende week weer gewoon hard borst pakken..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X