thanks oost!
GI gaat ook loggen
Collapse
X
-
Originally posted by generation_iron View PostIs acné van kuren.
Normaal lichtjes last van acné, en tijdens en maanden na een kuur zit ik helemaal onder. Word wel al met de week minder. Maar ander onderwerp, de helft van mijn logje gaat er al over
Viel je training zo tegen?1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg
Comment
-
Originally posted by generation_iron View Posteerste dag op keto en meteen al zo futloos, training heb ik niet bijgehouden.
vind het niet bepaald de moeite om te postenEating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by Chrizzlybear View PostAh duidelijk!
Viel je training zo tegen?Originally posted by quibus View PostEerste dagen ket zijn fucked up gast stetkte.
acne is idd heavy hoop dat roa voor je werkt.
succes met kids...het maken is het leukst..daarna wordt je er schijtziek van (not srs)Originally posted by Ruhl View PostJa man. 1e week is hell. Succes ermee.
ook kracht heb ik niet, wat normaal makkelijk omhoog gaat is nu loodzwaar.
even doorzetten, volgende week zal het wel beter gaan.
lichaamsgewicht zakt nu wel als de malle, dus het is wel effectief.
Comment
-
Het ging vandaag stukken beter, ik zit nu op dag 5. Morgen nog een dagje en dan carbs, carbs carbssss Dat gaat wel lukken op de pasar malam donderdag!
Deadlift
10x50
5x90
3x130
1x150
3x180
3x180
3x180
Ik wil weer gaan bouwen op de deadlift. Ik kan gerust wat meer pakken, maar wil het rustig aan doen. Voorlopig word het 3x3 en wekelijks met 5 kg verhogen. Als het zwaarder begint te worden dan verlaag ik dit naar 2,5 kg.
Lat pull down: reverse grip
12x45
10x55
10x65
7x75
8x80
Side delt row
12x10
12x12
10x14
10x16
12x16
Low row: aantal tellen vasthouden en vervolgens de set afsluiten met fast reps
3 setjes met 45 kg, reps niet geteld.
Ik merk dat ik weer meer energie heb en gelukkig heb ik geen grote behoefte aan suiker. Van de week zag ik de weegschaal op 86,7 staan.. tot nu toe het lichtste wat ik in de cut heb gemeten. Maar er is geen touw aan vast te knopen, vandaag gaf hij weer dik een kg meer aan.
Comment
-
1x210 is toch wel echt heel erg netjes
Heb je dan geen bolle rug? Ik zie op sommige powerlift wedstrijden ook wel dat de vorm soms zo is dat wanneer ik dat als vormcheck zou plaatsen ik behoorlijk wat commentaar zou krijgenthe trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment