ik win het van jullie beide :P
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Die 3de foto kan prima als voorbeeld dienen om te laten zien hoe de bodempositie van een squat hoort te zijn. Hele goede houding.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
-
Originally posted by jobr View PostNee ik ben ook fatsig
Of je doet zo dat iedereen zegt dat het best mee valt,....i c what u did here
Originally posted by Neproadie View Postik win het van jullie beide :P
Word goed je weer te zien ,want de laatste keer en de eerste keer was de vorige meet en dat was erg gezellig.
Originally posted by Mcvk View PostYes, he's back! Mooie foto's hoor
Dat vele eten kan je inderdaad wel een keer de strot uitkomen, vooral als je zo clean mogelijk eet, maar gaat lekker ben benieuwd naar je shape.
Zal Hieronder posten wat ik vandaag ongeveer gegeten heb ,dan snap je de te meer dat ik er soms genoeg van heb
Originally posted by inferno_0666 View PostDie 3de foto kan prima als voorbeeld dienen om te laten zien hoe de bodempositie van een squat hoort te zijn. Hele goede houding.
Vooral de paused reps zijn fijn om naar te kijken
Originally posted by Iron Mind View PostJa, vet educatief verantwoorde foto inderdaad
Welkom terug, big M.
Originally posted by resike View PostBack again. Living the bodynet thug life.
Lekkere update weer!
Ok hierbij een voorbeeld van mijn voeding van vandaag.
Brinta - 250 gram
Rijst - 400 gram
Kwark - 4 bakken van 500 gram
Kip - 400 gram
Banaan 2x
Brood - 24 stuks
Pindakaas - 120 gram
Cashew noten - 50 gram
Groenten - 400 gram
Whey - 60 gram
Kipfilet beleg - 100 gram
Water/spa rood - 5ltrTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Ik ken het maat. Dat eten kan je soms echt nekken. Dat constante volle gevoel, met tegenzin je eten wegwerken etc. Op een gegeven moment smaakt het allemaal niet meer. Verder gebruik je erg mooie producten, maar ik ben niet anders van jou gewend.
Op hoeveel zit je nu? 6500-7000kcal?"Straight outta gym"
Comment
-
-
Originally posted by Iron Mind View PostIk ken het maat. Dat eten kan je soms echt nekken. Dat constante volle gevoel, met tegenzin je eten wegwerken etc. Op een gegeven moment smaakt het allemaal niet meer. Verder gebruik je erg mooie producten, maar ik ben niet anders van jou gewend.Originally posted by Whahaha View Post24 broodjes? Zo wat een monster! Hoeveel kcal eet je per dag?
Originally posted by TjanIlo View PostGoeie dag! Epic beast meals! 1 bak kwark zit ik al kneitervol, laat staan 4... En dan de rest nog... Ja, ik snap je wel waarom het eten je tegen is gaan staan.
Ik zit met dit weer wel op mijn bakken proteine ijs te wachten.
Originally posted by jobr View Posthey.... shhhhht niet mijn geheim verklappen..
Vanmorgen om 06:00 begonnen met het editten van de laatste pics.
Wat heb ik toch een vervelende taak
Straks borst/biceps trainen.
Fokking veel zin in!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
kan me vervelender dingen voorstellen zo op de zaterdagochtend
Maar man als ik dat lijstje zo zie kan ik me inderdaad voorstellen dat het je tegen gaat staan. Hou je met zoveel brood nog rekening met zout of speciaal brood? Of gewoon wegstampen wat je lekker vindt?'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Originally posted by TjanIlo View PostJa man, heel vervelend! Zware job heb je gap!Originally posted by Mcvk View Postkan me vervelender dingen voorstellen zo op de zaterdagochtend
Maar man als ik dat lijstje zo zie kan ik me inderdaad voorstellen dat het je tegen gaat staan. Hou je met zoveel brood nog rekening met zout of speciaal brood? Of gewoon wegstampen wat je lekker vindt?
Ik zal vanavond eens wat versies posten als ze klaar zijn.
Qua brood eet ik (bijna) altijd spelt brood en dan valt het zout gehalte wel mee.
Buiten dat letten we daar nu niet extra op ofzo ,want puur massa pakken is het doel en als daar wat
(extra) water retentie bij zit ,than so be it.
Net een super lekkere training gehad ,...tja kan er niet meer van maken
Flat bench
10 x 70
10 x 100
10 x 120
03 x 130
01 x 140
01 x 150
01 x 160 - fail.
30 x 70 - rep out en voller dan vol
Incline bench
15 x 70
10 x 100
Drop set - 100 / 70 / 40
Cable cross
4 sets - 10 reps
Pec deck
2 sets - full stack - failure (10/12 reps)
Standing hammer curls
4 sets - 10 reps
Ez bar curls - 21en
2 sets
High pulley curls
4 sets - 10 repsTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment