Originally posted by Mvos
View Post
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Haha,uiteraard!
Voel me onderrug wel vandaag,maar niet dat ik er last van heb.
Die 275 moet er binnenkort een keer aangaan.
Ik blijf het interessant vinden dat een tijd geen deadlifts (bijna) altijd resulteerd in een ouwe pr of een nieuwe,maar als je een tijdje niet squat dat je meteen terug zakt in kracht. (Bij mij iig)Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostDie 275 moet er binnenkort een keer aangaan.
Ik blijf het interessant vinden dat een tijd geen deadlifts (bijna) altijd resulteerd in een ouwe pr of een nieuwe,maar als je een tijdje niet squat dat je meteen terug zakt in kracht. (Bij mij iig)
Of merk je ook terugval als je front squat doet ipv back squat?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostOp zich niet heel vreemd hoor. Doe je naast deads dan ook helemaal geen racks, M? Ikzelf heb bijv. een tijdje geen back squat gedaan en enkel front squat voor 8-10 weken. Toen ging ik daarna weer back squat proberen en ik voelde me mega sterk. Ik pak toen gelijk een 10kg PR.
Of merk je ook terugval als je front squat doet ipv back squat?Originally posted by Ruhl View PostIk verlies veel kracht als ik off ga, gek he? Vooral na 10 weken ongeveer.
ik heb het over het moeilijker / zwaarder aanvoelen van oefeningen die ik een tijdje niet gedaan heb.
Deadlifts kan ik maanden niet doen en dan nog hetzelfde aan gewicht trekken ,maar bij squats voelt het allemaal meteen veel zwaarder aan en moet ik aan de gewichten en beweging wennen.
Daarbij wel zeggend dat deadlift echt mijn oefening is en squat niet.
In mijn hele bulk/on fase heb ik geen deadlift of rackpull gedaan en ook niet zoveel squats.
Gisteren ook nog een interessante discussie gehad met iemand over off zijn en kracht verlies ,waarbij die conclusie was dat er ook nog zoiets bestaat als een goede krachtbasis en techniek hebben.
Dus waarbij de extra spiermassa icm techniek zorgt dat je hogere gewichten kan blijven gebruiken.
Gelukkig komt de 10 weken elf niet bij mij langs ,want dan ontneemt ze al mijn krachtTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostDie 275 moet er binnenkort een keer aangaan.
Ik blijf het interessant vinden dat een tijd geen deadlifts (bijna) altijd resulteerd in een ouwe pr of een nieuwe,maar als je een tijdje niet squat dat je meteen terug zakt in kracht. (Bij mij iig)
Als je niet zo veel sets vantevoren doet en gelijk voor de 1rm gaat kan je misschien wel 280 of hoger liftenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostIk heb precies hetzefde met deadift. Ik weet niet hoe het komt maar het is wel mooi meegenomen
Als je niet zo veel sets vantevoren doet en gelijk voor de 1rm gaat kan je misschien wel 280 of hoger liften
er zaten hiervoor 9 sets met 10/1 reps.
als ik voor een pr ga is het inderdaad opwarmen en gaanTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Vanmorgen vroeg mijn schouders / hamstring training gedaan.
Nu net klaar met werk en even de tijd om te loggen alvorens ik naar Jerry ga voor de 2de training van vandaag,namelijk rug / triceps.
1 arm standing machine shoulder press
4 sets - 10 reps - 20/60 kilo
wide grip upright rows
4 sets - 10 reps - 30/50 kilo
DB side raises - pyramide
2 sets - 10 reps per DB - 16/14/12/10 kilo DB's
1 sets - 5 partials met 16 kilo / 10 strict reps met 10 kilo / 5 partials met 14 kilo / 10 strict reps met 10 kilo enz.
Face pulls
3 sets - 10 reps - 40 /60 kilo
1 sets - 10 reps per drop - 70/60/50/40/30/20 kilo
BB shrugs
3 sets - 10 reps - 100 kilo
standing leg curl
4 sets - 10 reps
seated leg curl
3 sets - 10 reps
1 set - 10 reps - 10 partials - iso holds
Sldl - stretchers
4 sets - 10 reps - 50 kilo (3 sec vasthouden onderin - scheenbeen / bovenbeen)Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Net terug van een erg zware training ,maar ook een erg lekkere training.
Begonnen met 20 min cardio gevolgd door 3 oefeningen voor kuiten.
Daarna meteen door met rug.
underhand pull downs
4 sets - 10 reps - opgebouwd naar full stack
1 arm machine rows
4 sets - 10 reps - opgebouwd naar 75 kilo
1 arm high pulley pull downs - knielend op de grond
4 sets - 10 reps - opgebouwd tot 60 kilo
straight arm pull downs
4 sets - 10 reps - opgebouwd tot 60 kilo
rope push downs
4 sets - 10 reps
1 arm db extension
4 sets - 10 reps
Bw dips
4 sets - failure (12/18 reps)
Daarna nog 2 poses gedaan,maar de kramp schoot meteen in mijn rug en kuiten,dus daar zijn we maar mee opgehouden.
Daarna nog 20 min cardio op een iets hoger tempo,....en klaar
Na aan mijn laatste maaltijd - grote bak kwark en een nog groter glas cola zero!
WelterustenTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
hoe kan jij die straight arm pull downs doen met zoveel gewicht ?
zelfs met licht gewicht nijgt mn lichaam mee te gaan en val ik uit positie .You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by Siegfried Muller View PostMvos groot, jij klein.
Gewoon je rug in een hoek van 45 graden houden waarbij je rug en de kabel 1 lijn maken.
Hoofd tussen je schouders voor een diepere stretch en dan recht naar beneden trekken en dan pas richting je lichaam voor meer gebruik van je lats ipv triceps.
op het moment dat je naar je lichaam trekt duw je je borst naar voren en je schouders naar achteren. (touw zorgt ervoor dat je verder kan doortrekken)
Flink in de lats knijpen en met negatieve weerstand weer naar de begint positie.
Meer kan ik er niet van makenTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment