Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by mdejonge View Post
    Haha beviel wel goed dat lekkere eten?

Zoals gewoonlijk weer een gaaf filmpje!
    Heb sowieso zin in zondag, maar dat jij en je vrouw mee doen maakt het helemaal compleet.
    Nou lekker is anders ,maar dat het volume omhoog ging was wel weer voor mijn mentale kant een goede opkikker.
    Nu zit ik weer tegen Diem / Q /IM te klagen dat het zoveel is en het word alleen maar meer tot zaterdag.

Miles heeft een stoel dus lis en ik kunnen af en toe naast iedereen komen zitten en die kleine opschoot nemen.
    Vind het echt top dat je komt

Originally posted by weslleyy View Post
    Filmpjes blijven geweldig om te zien vriend!
    Zijn er In de laatste week nog veranderingen qwa voeding aangebracht?

Ben benieuwd wat je op dat podium gaat neerzetten maar trots mag je nu al zijn vind ik!
    Bedankt maat.

Aangezien we nu aan het laden zijn worden mijn carbs erg hoog opgevoerd.
    Qua voedingsmiddelen en vetten / proteine is blijft het ongeveer hetzelfde t/m vrijdag.
    Rozijn / ananas is erbij.

Carbs zijn nu iedere maaltijd hoog en worden de komende dagen geleidelijk opgevoerd met 25/50 gram per (8) maaltijd. (vooral bambix & rijst)

Originally posted by talalelh15 View Post
    Nogmaals coole video, blijf me verbazen over je editing vaardigheden haha. Thnx voor de billenshot :X.
    Thanks buddy en zoals ik al zei ik ben erg lerende hierin,maar wil me erg graag in gaan verdiepen.
    Ass = goed

Originally posted by FitnessEcto View Post
    Super video, erg leuk om te zien! Je ziet er super uit!

Wil ook talalelh15 complimenteren, je bent echt heel veel vooruitgegaan als je het vergelijkt met 2 jaar terug. (Toen keek ik ook al op het forum onder een ander account)
    Debankt man en inderdaad Talal heeft erg grote sprongen gemaakt en heeft een mooi fysiek gebouwd.

Originally posted by rain View Post
    Leuk man,zo'n Drie-eenheid,
    Qua denkwijze mbt je gezin denk je op veel punten hetzelfde als ik,kind(eren)gaan voor alles.

Over de reactie in mijn eigen log mbt anabolen:ik denk dat bepaalde anabolen je karaktereigenschappen versterken.
    Dus als je al agressief of negatief bent van jezelf,dat dat tijdens een kuur nog erger kan worden.
    Maar heb je een goed en positief karakter zoals jij,(no-homo of kontenkruiper)zal dat niet veranderen tijdens een kuur.

De filmpjes zijn echt een superleuke toevoeging aan je log.
    Mocht je straks na de wedstrijd tijd en/of zin hebben,zou het ook leuk zijn om filmpjes te posten waarin je een oefening voordoet en uitlegt.
    Ik snap je punt en gezien wat jij al doorgemaakt heb snap ik je bezorgheid en vid je keuze daarin enorm goed!

Voor 2015 hebben we veel plannen om verschillende dingen te schieten en dat zal er een onderdeel vanuit maken.

Originally posted by Diem View Post
    Ja Miles is wel echt het schatigste kind dat je in tijden rond zal zien lopen

Super gafe video Maarten, ik ben ERG benieuwd naar de video die je gaat schieten tijdens de Enercup, je neemt hem wel mee toch?

Zal ik je video die dag wel even flink "video bommen" hahaha.
    "video bommen?" je moet er gewoon steeds in maat.
    Lis en ik gaan deze week meer als vlog schieten en dan zien we wel wat daaruit komt

Bedankt voor Miles want zulke reacites geven lis en ik een goed gevoel aangezien zijn gedrag en houding een reflectie is van onze opvoeding mbt normen & waarden.

Originally posted by Ruhl View Post
    Denk dat er net als vorig jaar wel dvd van verschijnt.
    komt zeker een DVD en afgelopen zondag waren ze ,zoals ik al schreef, bij ons aan het filmen.
    in de video zie je mij een smith wide upricht row doen en die meneer is daar aan het filmen voor die dvd.

Originally posted by Flabbert View Post
    donders mooi filmpje Maarten! top bezig jullie allemaal! nog even en dan kan je aan de twixen!
    Yessssss,ik kreeg van Q. net al een foto van een 10pack die hij gehaald had,...damn you twixennnn
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Heel veel succes en plezier dit weekend! Hoe je je log hebt bijgehouden is mooi en je motiveert zo ook veel mensen om net dat stapje extra te nemen. Ik ben benieuwd naar de fotos, ook die van het eten na de wedstrijd
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
        Heel veel succes en plezier dit weekend! Hoe je je log hebt bijgehouden is mooi en je motiveert zo ook veel mensen om net dat stapje extra te nemen. Ik ben benieuwd naar de fotos, ook die van het eten na de wedstrijd
        Bedankt Gus en het kost inderdaad wat moeite om het zo bij te houden,maar als ik de reacties zo lees word het door de meeste wel gewaardeerd.

We zullen veel foto's en video's schieten dit weekend en uiteraard zal ik die posten.

Super veel zin in een leuke dag

Comment

• Ben bang dat me batterij leeg is na de bikini klasse

Comment

• Originally posted by quibus View Post
            Ben bang dat me batterij leeg is na de bikini klasse
            Ben bang dat ik even tijd op het toilet zit na de bikini klasse..

Huh wat?

"Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by quibus View Post
              Ben bang dat me batterij leeg is na de bikini klasse
              En je puddingbuks ook zeker
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Lekker he Maarten dat laden! Tegen mij mag je altijd klagen hoor.

Ikzelf kap er morgen weer mee en ga over op twee dagen carbloos om me groei wat te remmen.
                Want ik ben na het laden al 2kg aangekomen en sta er gewoon weer als een bodybuilder bij

Als ze me uit de klasse knikkeren omdat ik te groot ben ga ik huilen. Klote klasse die Nederlandse MAP

Comment

• Beetje off topic(open nou een eigen log joh ), maar waarom doe jij geen classic bodybuilding Diem ?
                  Daar zou je geen flater slaan en zeker niet als je daarop richt toch?
                  Last edited by rain; 30-09-2014, 19:41.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                    Beetje off topic(open nou een eigen log joh ), maar waarom doe jij geen classic bodybuilding Diem ?
                    ^ eens met opa rain
                    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by rain View Post
                      Beetje off topic(open nou een eigen log joh ), maar waarom doe jij geen classic bodybuilding Diem ?
                      Ja ik open wel me eigen log van de week.
                      De reden waarom ik geen classic wil doen is omdat ik graag richting de Muscle Mania of WBFF wedstrijden wil gaan in de toekomst. Hier mag je groter zijn en hoef ik niet zo op me tenen te lopen dat ik te groot wordt. Dit spreekt me meer aan dan BB omdat ik denk dat daar me sterke punten liggen, symetrie en harde midsectie. Daarnaast is dit qua populariteit een groeiende klasse.

Genoeg Maarten z'n log gecrashed.

Maarten, hou je t nog vol met je eten? Niets overslaan he?!

En ga je ook de laatste 3 dagen helemaal niet meer trainen?

Comment

• Originally posted by Diem View Post
                        De reden waarom ik geen classic wil doen is omdat ik graag richting de Muscle Mania of WBFF wedstrijden wil gaan in de toekomst. Hier mag je groter zijn en hoef ik niet zo op me tenen te lopen dat ik te groot wordt. Dit spreekt me meer aan dan BB omdat ik denk dat daar me sterke punten liggen, symetrie en harde midsectie. Daarnaast is dit qua populariteit een groeiende klasse.

En ga je ook de laatste 3 dagen helemaal niet meer trainen?
                        Daar was ik ook benieuwd naar, of je helemaal niet meer gaat trainen de laatste dagen voor de wedstrijd?
                        Sommige doen het wel, sommige niet. Ben zeer benieuwd hoe jij dit gaat aanpakken.

Keep it up maat. Ik zal je aanmoedigen. Mocht je nog wat willen na de wedstrijd, ik kan nog wel even langs de pizzeria oprijden haha...
                        Stats: 74kg at 11%
                        Vision: 85kg at 8%

Comment

Lekker he Maarten dat laden! Tegen mij mag je altijd klagen hoor.

Ikzelf kap er morgen weer mee en ga over op twee dagen carbloos om me groei wat te remmen.
                          Want ik ben na het laden al 2kg aangekomen en sta er gewoon weer als een bodybuilder bij

Als ze me uit de klasse knikkeren omdat ik te groot ben ga ik huilen. Klote klasse die Nederlandse MAP
                          Haha, alsof het helemaal niets is. Verschil moet er zijn zeg ik dan maar.

Comment

Lekker he Maarten dat laden! Tegen mij mag je altijd klagen hoor.

Heb er nu al de schijt van en de zijn nog maar de minste dagen.
                            Gewicht is 2,4 kilo naar boven ,maar dat is voor mij niet erg.

Nu moet er nog een lading water uit getrokken worden ,maar als dit zo doorgaat moet ik oppassen om niet boven de 90 uit te komen.

Wel vanmorgen wel gortdroog en vol met aders wakker en leek ook weer een heel stuk voller.

Originally posted by Diem View Post

Ik denk die die klasse voor jou inderdaad erg goed is.
                            Classic en BB is niet echt je ding en met je been blessure ook een uitdaging.

Dat vind ik zo mooi aan ons dat wel allebei echt een andere bouw hebben en als we naast elkaar staan je goed kan zien wat de verschillen zijn en wat dus de verschillende klasse kunnen zijn.

Bij de WBFF & MM zijn de fysieke ook echt groot en hard en niet zo stringy als in NL (no offense)

Ik ben nu net klaar met mijn uur cardio en moet nu nog 10 eieren en 80 gram bambix naar binnen werken en dan meteen naar bed,want om 06:00 staat er weer een uur cardio op het programma.

Laatste loodjes maat!

Originally posted by gripmaster View Post
                            Daar was ik ook benieuwd naar, of je helemaal niet meer gaat trainen de laatste dagen voor de wedstrijd?
                            Sommige doen het wel, sommige niet. Ben zeer benieuwd hoe jij dit gaat aanpakken.

Keep it up maat. Ik zal je aanmoedigen. Mocht je nog wat willen na de wedstrijd, ik kan nog wel even langs de pizzeria oprijden haha...
                            Morgen is mijn laatste UB trainings dag en dan doe ik helemaal niks meer behalve 3x pd foamrollen en slapen - veel slapen.

Oei, Shoarma pizza van NY pizza gaat er altijd wel in
                            Echt top dat je komt moet,waardeer het echt superveel!!!
                            Last edited by Mvos; 30-09-2014, 21:44.

Comment

• Wakker geworden met flinke pijn in mijn buik van de honger en helemaal geen zin om te gaan.
                              Na 2min tobben gewoon mijn spullen gepakt en gegaan.

Eenmaal begonnen waren de eerste paar stappen al zo zwaar dat ik zei tegen mezelf dat 30min ook wel goed was.

Meteen daarna dacht ik aan de wedstrijd en de reden waarom ik om 5:30 mijn bed uitkom en cardio ga doen.

Sessie vol energie 60min lang afgemaakt en het voelde als een "overwinning" en weer 1tje dichterbij het doel.

Comment

• Super kerel! Inderdaad, zo ver gekomen, snap dat het zwaar is! Maar nu mag je geen steekjes meer laten vallen!!! Kop op!!
                                In between obsessed periods

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X