Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heerlijk maarten en respect voor de cardio op vroege ochtend. Niets voor mij

heerlijk is dat als je je doel toch behaald
    Stats: 74kg at 11%
    Vision: 85kg at 8%

Comment

• Ben benieuwd vh weekend, ik wou dat ik zoveel passie en motivatie had...
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

• De laatste loodjes... Heel veel succes
        Ik doe een gok

Comment

• Ben je toch een bikkel man..sterkte nog effe en zie je zondag..zin in.

Comment

• Gaan, bro. Gaan. Niet stoppen. Ogen op die gouden plak en door blijven duwen. Je fucking kan het, maat.

Let's go!!! You run this!

Zhasni Bodybuilding - Dreams come true by WORK - YouTube

En anders moet je jezelf, maar boos maken he. Zoals je altijd tegen mij zegt als we samen trainen!

Bodybuilding Motivation - Mad As Hell (muscle factory) - YouTube
            "Straight outta gym"

Comment

• Laatste loodjes mannen.

Vanavond nog een laatste training bij Jerry en veel poseren / routine oefenen.
              Morgen alles inpakken en de laatste voorbereidingen treffen.

Vrijdag naar Hoogeveen en dan zaterdag niks doen ,behalve eten en continue checken hoe het gaat mbt shape / water manipulatie en carbloaden.
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Hele weekend in huisje daar?

Beter voor je rust.
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Bijnaaa! Jammer dat ik niet kan komen kijken, lijkt me wel mooi om eens zo'n wedstrijd te zien. Dit zal vast niet je laatste zijn dus de volgende x ben ik dr bij!

Nog even doorzetten mister Vos!
                  Mangs wa, aait nich

Comment

• nog even Maarten.... volhouden maat! Je kan het!
                    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Pak ze tijgerrr

Comment

• Je bent er bijna! Heel veel success!

Comment

• Hoe ging je eten vandaag? Nogsteeds het idee dat je jezelf aan t vol proppen bent?

En hoe is je shape tot nu toe veranderd?

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                            Hele weekend in huisje daar?

Beter voor je rust.
                            Ja t/m maandag ,dus tijd om te rusten en Jerry slaapt bij ons dus hij kan me iedere minuut checken indien nodig.

Originally posted by Flabbert View Post
                            Bijnaaa! Jammer dat ik niet kan komen kijken, lijkt me wel mooi om eens zo'n wedstrijd te zien. Dit zal vast niet je laatste zijn dus de volgende x ben ik dr bij!

Nog even doorzetten mister Vos!
                            Originally posted by Dinky Toy View Post
                            nog even Maarten.... volhouden maat! Je kan het!
                            Originally posted by generation_iron View Post
                            Pak ze tijgerrr
                            Originally posted by Baazel View Post
                            Je bent er bijna! Heel veel success!
                            Bedankt allemaal,.....we gaan er volledig voor!!!!!!!

Originally posted by Diem View Post
                            Hoe ging je eten vandaag? Nogsteeds het idee dat je jezelf aan t vol proppen bent?

En hoe is je shape tot nu toe veranderd?
                            Eten ging al makkelijker vandaag,maar nog steeds het gevoel dat ik niks op heb ,want het word meteen verbrand en ik zweet me de tyfus.
                            om de 5min pissen ,maar word droger en harder iedere keer dat ik in de spiegel kijk.

Net terug van een posing / training bij Jerry en het is nu zover,.....strepen lopen keihard over mij glutes en je kan een vinger tussen de lijnen in mijn quads en hams leggen.

Training was eigenlijk een 20 repper ,maar ik was zo enthousiast dat ik nog 1 maal volluit ging en dat was lekker.

20min cardio en klaar.

Qua voeding gaan we niks aanpassen en als het zo doorgaat gaan we zaterdag zelfs nog meer laden dan dat nu gepland staat (kilo bambix / 1,5kilo rijst )

Nu snel naar bed en morgenvroeg mijn laatste cardio sessie.

#facesofdeath -
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Spannend hoor.
                              Jullie hebben er hoe dan ook alles aan gedaan… en meer.
                              Eigenlijk is het absurd hoe kort jullie pas bezig zijn voor jullie een wedstrijd draaien.

Meestal hoor je dat deelnemers al meedere jaren volop bezig zijn voor ze een wedstrijd gaan doen.
                              Petje af hoor.

De laatste loodjes nu dus heel veel succes toegewenst allebei .
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• De trainingen zitten erop voor jullie. Jullie hebben er zover wij kunnen zien alles voor gedaan.
                                Waarschijnlijk zien we jullie niet meer. Dus bij deze alvast heel veel succes zondag.

Op naar plek nummero unno
                                Stats: 74kg at 11%
                                Vision: 85kg at 8%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X