Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bijnaaa! Jammer dat ik niet kan komen kijken, lijkt me wel mooi om eens zo'n wedstrijd te zien. Dit zal vast niet je laatste zijn dus de volgende x ben ik dr bij!
Bijnaaa! Jammer dat ik niet kan komen kijken, lijkt me wel mooi om eens zo'n wedstrijd te zien. Dit zal vast niet je laatste zijn dus de volgende x ben ik dr bij!
Hoe ging je eten vandaag? Nogsteeds het idee dat je jezelf aan t vol proppen bent?
En hoe is je shape tot nu toe veranderd?
Eten ging al makkelijker vandaag,maar nog steeds het gevoel dat ik niks op heb ,want het word meteen verbrand en ik zweet me de tyfus.
om de 5min pissen ,maar word droger en harder iedere keer dat ik in de spiegel kijk.
Net terug van een posing / training bij Jerry en het is nu zover,.....strepen lopen keihard over mij glutes en je kan een vinger tussen de lijnen in mijn quads en hams leggen.
Training was eigenlijk een 20 repper ,maar ik was zo enthousiast dat ik nog 1 maal volluit ging en dat was lekker.
20min cardio en klaar.
Qua voeding gaan we niks aanpassen en als het zo doorgaat gaan we zaterdag zelfs nog meer laden dan dat nu gepland staat (kilo bambix / 1,5kilo rijst )
Nu snel naar bed en morgenvroeg mijn laatste cardio sessie.
#facesofdeath -
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Spannend hoor.
Jullie hebben er hoe dan ook alles aan gedaan… en meer.
Eigenlijk is het absurd hoe kort jullie pas bezig zijn voor jullie een wedstrijd draaien.
Meestal hoor je dat deelnemers al meedere jaren volop bezig zijn voor ze een wedstrijd gaan doen.
Petje af hoor.
De laatste loodjes nu dus heel veel succes toegewenst allebei .
De trainingen zitten erop voor jullie. Jullie hebben er zover wij kunnen zien alles voor gedaan.
Waarschijnlijk zien we jullie niet meer. Dus bij deze alvast heel veel succes zondag.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment