Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wens Lisanne succes big M en sterkte en beterschap voor je kleine mannetje
Doe ik!
Die kleine voelde zich net alweer een stuk beter en omdat Lis er niet is moest hij natuurlijk in ons bed slapen.
Waarschijnlijk ben ik rond 15:00 op de Flexcup morgen als het allemaal weer goed gaat met hem en hij zin heeft om 2 nachtjes bij Opa en Oma door te brengen.
Zo niet ,dan blijf ik lekker thuis bij hem.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Hey man, jammer om 20.00 pas is dat alleen haar klasse of alle bikini groepen?
Ik ben er maar tot 1700 uur morgen namelijk, ghehe
Maarja wellicht zie ik je nog wel ergens voorbij schieten morgen, heb er zin in iig
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Waarom neem je de kleine eigenlijk niet mee naar de flex? En gelukkig dat je zoontje weer wat beter is, ziek zijn is nooit leuk:\
die kleine gaat vaak mee,maar ondat dit een lang weekend was vonden we dat hij beter lekker naar opa en oma kon gaan voor een "verwen" weekend en hij heeft straks ook nog een verjaardag van een klasgenootje.
Hey man, jammer om 20.00 pas is dat alleen haar klasse of alle bikini groepen?
Ik ben er maar tot 1700 uur morgen namelijk, ghehe
Maarja wellicht zie ik je nog wel ergens voorbij schieten morgen, heb er zin in iig
De eerste bikini groepen starten al eerder en volgens mij zit Lis 1 vd laatste groepen.
Ik zal er rond 15:00 zijn denk ik en hopelijk zien we elkaar.
Lis zal steeds een uur op de XXL stand staan en dan weer 1,5 /2 uur niet.
Shape vanmorgen was goed en nog steeds lijnen,maar niet de waterafdrijf droogte waar ze de vorige keer op afgerekend is.
Maar harder en straker vergeleken met de top 5 Enercup is het nog zeker.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Zoals ze nu erbij staat gaat ze veel beter scoren als hoe ze erop enercup bij stond. (Al vind ik dat zelf veel mooier, maar ja jurysporten zijn een bitch)
Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment