Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jammer man,maar volgende keer beter.

Ik zal je succes wensen doorgeven
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      jammer man,maar volgende keer beter.

Ik zal je succes wensen doorgeven
      Ja vind het zelf ook klote, had er fucking veel zin in.. dat sowieso.. bedankt maat tot snel! xx
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Wens Lisanne succes big M en sterkte en beterschap voor je kleine mannetje
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
          Wens Lisanne succes big M en sterkte en beterschap voor je kleine mannetje
          Doe ik!

Die kleine voelde zich net alweer een stuk beter en omdat Lis er niet is moest hij natuurlijk in ons bed slapen.

Waarschijnlijk ben ik rond 15:00 op de Flexcup morgen als het allemaal weer goed gaat met hem en hij zin heeft om 2 nachtjes bij Opa en Oma door te brengen.

Zo niet ,dan blijf ik lekker thuis bij hem.

Comment

• Waarom neem je de kleine eigenlijk niet mee naar de flex? En gelukkig dat je zoontje weer wat beter is, ziek zijn is nooit leuk:\
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Hey man, jammer om 20.00 pas is dat alleen haar klasse of alle bikini groepen?

Ik ben er maar tot 1700 uur morgen namelijk, ghehe

Maarja wellicht zie ik je nog wel ergens voorbij schieten morgen, heb er zin in iig
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                Waarom neem je de kleine eigenlijk niet mee naar de flex? En gelukkig dat je zoontje weer wat beter is, ziek zijn is nooit leuk:\
                die kleine gaat vaak mee,maar ondat dit een lang weekend was vonden we dat hij beter lekker naar opa en oma kon gaan voor een "verwen" weekend en hij heeft straks ook nog een verjaardag van een klasgenootje.

Originally posted by FitnessBoer View Post
                Hey man, jammer om 20.00 pas is dat alleen haar klasse of alle bikini groepen?

Ik ben er maar tot 1700 uur morgen namelijk, ghehe

Maarja wellicht zie ik je nog wel ergens voorbij schieten morgen, heb er zin in iig
                De eerste bikini groepen starten al eerder en volgens mij zit Lis 1 vd laatste groepen.
                Ik zal er rond 15:00 zijn denk ik en hopelijk zien we elkaar.

Lis zal steeds een uur op de XXL stand staan en dan weer 1,5 /2 uur niet.

Shape vanmorgen was goed en nog steeds lijnen,maar niet de waterafdrijf droogte waar ze de vorige keer op afgerekend is.
                Maar harder en straker vergeleken met de top 5 Enercup is het nog zeker.

Comment

• Topshape!
                  Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Idd topshape!
                    Wens haar succes van me.
                    In between obsessed periods

Comment

• Succes!
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ben benieuwd of ze dit dan op de flex wel weer willen app je als ik daar ben lopen niyazi en ik even langs!
                        Een dag niet getraind...

Comment

• super shape ben benieuwd!
                          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Zoals ze nu erbij staat gaat ze veel beter scoren als hoe ze erop enercup bij stond. (Al vind ik dat zelf veel mooier, maar ja jurysporten zijn een bitch)
                            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Nog een uurtje! !

Net even wezen kijken bij wat klassen en gelijk Suus
                              ,Kevin, Frank en fitnessboer tegen het lijf gelopen.

Comment

• Niceee!!!
                                Is Lisanne daar aan het roken!!??
                                In between obsessed periods

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X