Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deze week dus weer even mijn max getest op bench / squat / Deadlift voor de PL meet eind maart.

Deadlift en Squats waren meer dan 6 maanden geleden dat ik die gedaan had en dat viel me allemaal niet tegen.
    Voor alles een prima uitgangspunt om te gaan verhogen de komende 6 weken.

Alles was gedaan volgens de regels met commands ect.

Squat - 190
    Bench - 155
    Deadlift - 250

Kijken wat we ervan kunnen maken in 6 weken.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Je gaat een pl meet doen? Cool, follow!
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Echt netjes man, je deadlift is al echt erg hoog. Ben benieuwd hoeveel kg je over 6 weken de lucht in trekt!! Succes!
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Deze week al mijn PL trainingen gedaan.

Ik verder geen assistance werk ,want dat laat ik voor mijn BB trainingen deze week.

Squat werksets
          3 x 160
          3 x 160
          2 x 180
          2 x 180
          1 x 190
          1 x 190

Bench werksets
          3 x 140
          3 x 140
          2 x 145
          2 x 145
          1 x 150
          1 x 150

Deadlift werksets
          3 x 220
          3 x 220
          2 x 230
          2 x 230
          1 x 240
          1 x 240

Comment

• Training ziet er goed uit, zag het e.e.a. al voorbij komen op FB, ben benieuwd.
            Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Hey Maarten,

Hoe gaat het verder nog nieuwe wedstrijden op de planning? EN hoe loopt de nieuwe gym!
              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                Training ziet er goed uit, zag het e.e.a. al voorbij komen op FB, ben benieuwd.
                Thanks M.

Op facebook word er inderdaad al aardig over gepraat en ik las dat Victor Mooren ook mee doet ,dus dat is tof.
                Lisanne is de enige meid van de totaal 30 personen.

Ga nog wel even wat SBD knee sleeves halen ,want die mag je aan en deze had ik vd week geprobeerd en voelde fijn aan.

Bench word de grootste uitdaging aangezien dat mijn moeilijkste lift is.

Originally posted by weslleyy View Post
                Hey Maarten,

Hoe gaat het verder nog nieuwe wedstrijden op de planning? EN hoe loopt de nieuwe gym!
                Hi Wes,

Ja gaat top met de gym en zaterdag is de officiele opening.
                Ik hoorde van Lis net dat Ox nutrition de koelkast en magnetron geplaatst heeft.

Voor mij staat er dus een PL meet op de planning en een BB wedstrijd in November waarbij ik alles zelf ga doen.
                Verder erg druk met het team wat zich elke week aan het uitbreiden is met zowel bikini/body fitness /map als BBers

Comment

• Die SBD sleeves zijn super ja, vooral dat ze lekker lang zijn vind ik fijn
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                    Thanks M.

Op facebook word er inderdaad al aardig over gepraat en ik las dat Victor Mooren ook mee doet ,dus dat is tof.
                    Lisanne is de enige meid van de totaal 30 personen.

Ga nog wel even wat SBD knee sleeves halen ,want die mag je aan en deze had ik vd week geprobeerd en voelde fijn aan.

Bench word de grootste uitdaging aangezien dat mijn moeilijkste lift is.

Hi Wes,

Ja gaat top met de gym en zaterdag is de officiele opening.
                    Ik hoorde van Lis net dat Ox nutrition de koelkast en magnetron geplaatst heeft.

Voor mij staat er dus een PL meet op de planning en een BB wedstrijd in November waarbij ik alles zelf ga doen.
                    Verder erg druk met het team wat zich elke week aan het uitbreiden is met zowel bikini/body fitness /map als BBers
                    Jammer dat ik er zaterdag niet bij kan zijn ben dan met m'n gezin weg en heb een heleboel kluswerkzaamheden die af moeten. Anders was ik wel langsgekomen, maar ik kom sws snel nog een keer langs, al is het alleen maar om die bench te proberen
                    Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
                      Die SBD sleeves zijn super ja, vooral dat ze lekker lang zijn vind ik fijn
                      Heb je ze vandaag besteld!

Originally posted by east1977 View Post
                      Jammer dat ik er zaterdag niet bij kan zijn ben dan met m'n gezin weg en heb een heleboel kluswerkzaamheden die af moeten. Anders was ik wel langsgekomen, maar ik kom sws snel nog een keer langs, al is het alleen maar om die bench te proberen
                      Jammer man ,maar snel even afspreken dan maar!!

Net ook nog even schouders en hamstrings gedaan.

Hammer strength press
                      4 sets -20/10 reps opgebouwd tot 60 kilo per kant.

Cable side raises
                      4 sets - 15/10 reps

1 arm db side raises
                      3 sets - 10 kilo db

reverse pec deck
                      4 sets - 15/10 reps

face pulls
                      4 sets - 15/10 reps

hammer strength kneeling curl
                      4 sets - 15/10 reps

seated curl
                      3 sets - 15/10 reps - veel partials / holds

DB SLDL - tenen op een kleine verhoging.
                      2 sets - failure

Daarna snel een berg sushi naar binnengewerkt!

Vandaag ook nog een landmine en een chest supported T bar row besteld die hopelijk begin volgende week binnen zijn.
                      Verder nog een Hammer strength incline press besteld en zijn we nog opzoek naar een hammer strength high en een low row.

Comment

• Ik zag je 200kg squat op facebook voorbij komen, netjes man. Wil je ook een keer mee doen aan officiele PL wedstrijden?
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Deze word gewoon een test om te zijn of ik het echt leuk vind en waar ik voor mezelf een beetje sta.

Daarna wil ik wel een officiele meet doen als het qua tijd goed uitkomt.

Er zijn veel PL / Strength gasten bij ons in de gym en daardoor raak je wel iets meer gemotiveerd en geinteresseerd in het hele pl gebeuren,maar het zal geen BB vervanger zijn op korte termijn.

Comment

• Vandaag officieel begonnen aan mijn wedstrijd prep.

Eerste periode gaan ik vol bouwen om hopelijk een klasse zwaarder te staan.
                            Deze bouw periode zal tot half juli duren om daarna in Aug. te gaan cutten richting de wedstrijd in November.

Qua voeding ga ik met een iets andere protocol werken dan voorheen waarbij in nu per dag als startpunt 6500kcals heb en ongeveer 3000 daarvan zitten precies voor / tijdens en na mijn training (tijdsbestek van 90min als de training 60min duurt)

Gear is vanaf vandaag ook weer begonnen en timing van maaltijden ect word nu wel erg belangrijk.

Ik training nog steeds met een 4 daagse split gebaseerd op powerbuilding ipv standaard BB - 1/25 reps bv.
                            Veel weerstandsband en ketting werk zoals altijd.

Iedere groep heeft een 2tal oefening die ik altijd doe en de rest bouw ik er omheen naar gelang ik me voel die dag.

Bijna al mijn trainingen ga ik alleen doen en coaching doe ik ook alleen ,maar heb uiteraard meer dan genoeg mensen die hun oog erop kunnen werpen als het echt belangrijk gaat worden.

Gewicht was vanmorgen 97,4 op 11,1%

Eens kijken wat we ervan kunnen maken,maar eerst nog focussen op de PL meet eind maart

ps, hier nog wat pics van de gym opening afgelopen zaterdag - foxgym opening pics
                            Last edited by Mvos; 02-03-2015, 13:50.

Comment

• Succes met je prep

Was gezellig afgelopen zaterdag ,

Zie je aankomende zaterdag weer.

Groetjes
                              Glenn

Comment

• Super leuke foto's! En bedankt voor de leuke dag. Het is mij ook opgevallen dat er meer mensen waren die foto's schoten/filmpjes? Komen die ook online. (ik sta ergens op filmpje van mijn BW + 20 KG dips.. die wil ik graag bemachtigen)
                                Still in a learning process!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X