Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag na sluitingstijd met Will wat skwaats gedaan voor de aankomende meet.

na enkele opwarm sets hebben we het volgende gedaan:

05 x 140
    05 x 160
    03 x 180
    02 x 190
    01 x 200
    05 x 220 - reverse weerstandsbanden
    03 x 250 - reverse weerstandsbanden

Ik was helemaal op en kapot na deze training en ik voel mijn quads en hams nu al pijn doen
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Nice, vreten wordt inderdaad een uitdaging voor je, maar dat red je wel M
      Ik zal eens kijken voor bambix i.v.m. vezel overload waar ik nu af en toe al last van heb. Zit zelf gelukkig nog wel stukje van 1000g carbs af, maar ben al over de helft.

Verder goed te zien dat je weer gaat bouwen nu. 97kg en dan bulken. Op naar die 110kg en er voorbij. Scheur je helemaal uit je voegen!

Zet hem op gab
      "Straight outta gym"

Comment

• vreten is echt een berg en ik moet me echt aan tijden gaan houden anders red ik het niet.

Bambix heeft veel voordelen alleen een groot nadeel is dat het qua volume veel meer is dan bv brinta.

Flink last van mijn quads / hams en glutes van gisteren,maar het was een lekkere squat training.
        Vanmiddag weer trainen en daarna wat zaken plannen voor aankomende periode zoals oa de meet data.

Comment

• Lekker bezig weer chef ��
          Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• lijkt me idd lastig dat mensen je storen tijdens het trainen! mooi te lezen dat alles goed gaat M.
            ben benieuwd naar de Meet datum iig! kan ik vast vrij proberen te regelen.
            Mangs wa, aait nich

Comment

• Bedankt mannen,

Het is even wennen ,maar de drive is al wel weer helemaal terug en competitie modus is aan

Vandaag alleen rug gedaan en ik merk meteen weer dat ik volledig bezig ben,aangezien ik binnen 5 min een pomp heb die niet te harden is.
              Die 3 shakes voor / gedurende / na mijn training begint al te wennen ,dus dat loopt allemaal wel lekker.

smith machine bent over rows
              4 sets -15/10 reps opgebouwd naar 90 kilo

chest supported t bar row
              3 sets 12/10 reps - opgebouwd naar 100 kilo
              1 set - drop set 3 x droppen - 100/75/50/25

wide grip pull downs
              3 sets - 15/20 reps

Deadlifts
              5 x 3 - 200 kilo

BB shrugs
              4 sets - 25/10 reps

hierbij nog even een linkje naar de 250 x 3 reverse band squat van gisteren.

squat

De datum van de meet staat op zaterdag 25 April,maar ik zal wel een topic openen 1 van deze dagen.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post

De datum van de meet staat op zaterdag 25 April,maar ik zal wel een topic openen 1 van deze dagen.

scheelt dat ik dan al vrij ben dus dat komt goud uit
                Mangs wa, aait nich

Comment

• Gisteren een 2de bench training gedaan voor de PL meet.

5 x 100
                  5 x 120
                  3 x 140
                  1 x 150
                  1 x 160
                  1 x 165 - paused PR

Daarna nog wat cable crossovers en chest pull downs gedaan alvorens wat ez bar en DB curls te doen.

Deze week ook nog ergens een deadlift training doen en vananvond met Q aan de slag.

Comment

• Wat is het nut van resistance bands als je ze boven bevestigd? Dan maken ze de lift toch makkelijker i.p.v. moeilijker?
                    Ik doe een gok

Comment

• je walkout en negatieve deel is nog steeds zwaar ,maar naarmate je verder naar beneden gaat word het ,afhankelijk van de dikte van de band, lichter.

In dit geval is het gedeelte (onder) par en net erboven lichter dan het gewicht wat er aan hangt maar de rest is nog steeds zwaar.

Je kan dus veel meer overload creeren.

Als je bv daarna weer 200 kilo walkout en/of rep(s) maakt voelt dit dus een stuk lichter.

Comment

• Lekker hoor M, paused pr van 165
                        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Thanks M.

gisteren avond samen met Q. en Sasha rug gedaan en die voel ik wel vandaag.

Eerst Q. even gemeten en er zaten weer flink wat kilo's bij en een minimale vet stijging dus bulken gaat goed.
                          Sasha zit in haar laatste 5,5 week voor haar wedstrijd en word met de dag droger en harder en we zijn nu pas gas aan het geven.
                          Haar vp nu is al lager als waarmee ze de vorige keer op haar wedstrijd stond.

Supported t bar row
                          Swiss bar bor - breed naar small
                          narrow grip seated rows
                          wide grip pull downs
                          low machine rows (op onze hammer strength leg press)
                          Straight arm pull downs

Met mijn bulk gaat het prima en de 100 kilo tikken we nu in de ochtend al aan.
                          Alles is goed vol ik begin ook alweer wat sterker te voelen.

Straks dikke sushi gains halen

Comment

• gaat lekker man! eetsmakelijke voor straks!

Comment

• Originally posted by imation View Post
                              gaat lekker man! eetsmakelijke voor straks!
                              Sushi was weer top en Lis en ik hebben ons echt te buiten gevreten

Net lekker schouders en hamstrings gedaan en ik merk dat de pomp er nu na 1 set al vol inschiet en bijna pijnlijk en irritant word tijdens de rest van de training.

Gewicht is nu iedere ochtend boven de 100 kilo en we tikken bijna de 101 kilo aan.
                              Merk wel dat ik aardig wat vocht vasthoud,maar dat is nu niet interessant om me druk om te maken.

hammer strength shoulder press
                              4 sets - 15/10 reps

cable side raises
                              4 x 10 reps

standing side raises
                              3 x failure + partials

reverse pec deck
                              4 x 10 reps

Hammer strength kneeling curl
                              4 x 15

glute ham raise
                              3 x failure

DB sldl
                              3 x 15

Deze week nog proberen om minimaal een 265 / 275 deadlift te doen in voorbereiding op de meet.
                              We zullen onze texas power bars gebruiken ,dus hebben we een voordeel dat we kunnen trainen met die bars.

Comment

• Heb ik je net gemist .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X