Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Die wesley is wel ineens opgeblazen zeg! Bolle toet

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
      Die wesley is wel ineens opgeblazen zeg! Bolle toet
      Whaha dat dacht ik dus ook gelijk... mmm waardoor krijg je zo'n vochtkop .... maar ik rook niet
      Een dag niet getraind...

Comment

• Was inderdaad volle bak en super leuk.

@fitnessboer
        SBD pas later besteld dus ik ben benieuwd hoelang het duurt,maar via SBD NL zou het een paar dagen moeten.

@niet hier
        haha,daarom heb ik vandaag nog 2 nieuwe squat racken besteld ,dus met 5 racks zou het geen probleem moeten zijn

@Quibus
        Vandaag een nieuwe pr gezet met 170kilo

20 x 20
        10 x 60
        01 x 100
        01 x 140
        01 x 150
        01 x 160
        01 x 170 PR
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
          Was inderdaad volle bak en super leuk.

@fitnessboer
          SBD pas later besteld dus ik ben benieuwd hoelang het duurt,maar via SBD NL zou het een paar dagen moeten.

@niet hier
          haha,daarom heb ik vandaag nog 2 nieuwe squat racken besteld ,dus met 5 racks zou het geen probleem moeten zijn

@Quibus
          Vandaag een nieuwe pr gezet met 170kilo

20 x 20
          10 x 60
          01 x 100
          01 x 140
          01 x 150
          01 x 160
          01 x 170 PR
          je gaat echt als een tierelier 200 komt in de buurt
          Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Thanks M.

Volgende week is de meet en ik heb eigenlijk maar een paar keer geoefend ,maar het gaat wel goed.
            Deze week nog ergens een keer de openers oefenen en dan volgende week game time

openers en idee van opzet is als volgt:
            Squat - 185 / 200 / 205 (210)
            Bench - 155 / 170 / 175
            Deadlift - 250 / 260 / 270 (275)

Comment

• Sterk hoor damn... me dienst nog niet kunnen ruilen
              Een dag niet getraind...

Comment

@niet hier
                Plus zo'n 600 kg aan schijven? Opdat die grote jongens lekker kunnen deadliften?
                Je kunt wel zien waar het geld zit. Wat een investeringen doe jij in je gym!
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• @niet_hier valt wel mee hoor.

Ik wil gewoon niks kopen waar we niks aan hebben ,zoals je op zoveel sportscholen ziet.
                  Aangezien ik een mix van PL / BB erg belangrijk vind in een gym willen we daar zo onderscheidend mogelijk in zijn in de regio.

Als we dus straks 5 racks hebben op 500m2 met Texas en ATX black mamba BB's hebben we een meer dan goede basis.

De rest vd Hammer strength apparatuur begint ook vorm te krijgen alleen doe we dit maandelijks aangezien we niet 10.000 euro's per maand hebben om te investeren ,aangezien we alles zelf doen.
                  Beetje bij beetje blijven we toevoegen en veranderen.

Gisteren rug gedaan en dat ging weer lekker.

wide grip pull dows
                  narrow grip seated row
                  incline smith machine row met holds
                  chest supported t bar row
                  swiss bar row - grip van breed naar small 8 reps per grip

Opmerking van de dag - Guy Droog "ik zie jou nooit als een bro eten met je croissants en pakpao's"

Gisteren ook mijn SBD kneesleeves en 1mtr mega fucking stijve wristwraps binnengehad en ga deze morgen ofzo eens testen.
                  Zondag besteld en dinsdag binnen bij SBD NL - goede snelle service.

straks weer sushi gains en vanavond 5 pt sessies en posing les om vervolgens zelf met Quibus schouwers te doen
                  Last edited by Mvos; 18-03-2015, 11:09.

Comment

• Alles goed voor elkaar Maarten. Lijkt me echt vet om zelf zo'n gym te hebben.

Is alles trouwens nog een beetje te combineren met je eigen werk naast de gym of word het al wat moeilijk?

En waarom kies jij vaak voor smith rows voor rug en niet voor de "normale" BB row?
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

@niet_hier valt wel mee hoor.

Ik wil gewoon niks kopen waar we niks aan hebben ,zoals je op zoveel sportscholen ziet.
                      Aangezien ik een mix van PL / BB erg belangrijk vind in een gym willen we daar zo onderscheidend mogelijk in zijn in de regio.

Als we dus straks 5 racks hebben op 500m2 met Texas en ATX black mamba BB's hebben we een meer dan goede basis.

De rest vd Hammer strength apparatuur begint ook vorm te krijgen alleen doe we dit maandelijks aangezien we niet 10.000 euro's per maand hebben om te investeren ,aangezien we alles zelf doen.
                      Beetje bij beetje blijven we toevoegen en veranderen.
                      Je hebt een duidelijke visie op je doelstelling. Dat komt ongetwijfeld goed.
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                        Alles goed voor elkaar Maarten. Lijkt me echt vet om zelf zo'n gym te hebben.

Is alles trouwens nog een beetje te combineren met je eigen werk naast de gym of word het al wat moeilijk?

En waarom kies jij vaak voor smith rows voor rug en niet voor de "normale" BB row?
                        Qua werk is het eigenlijk helemaal niet meer te combineren en ik ga ook kijken of ik eerder kan stoppen.
                        Met wedstrijdbegeleiding en gewone PT sessies is het nu al buiten mijn werk om niet meer mogelijk om dit goed in te delen.

Volgende week op werk een gesprek hoe we dit eventueel eerder kunnen oplossen.

Deze smith machine row is liggend op een incline bankje waarbij ik een veel beter contractie krijg dan bij een gewone
                        bb row.
                        Daarnaast vind ik een bor in de smith ook fijne om een betere en constantere contractie te krijgen.

1 arm smith machine rows zijn ook een fijne oefening die ik vaak gebruik.

Originally posted by niet_hier View Post
                        Je hebt een duidelijke visie op je doelstelling. Dat komt ongetwijfeld goed.
                        Ik hoop het man!

Gisteren avond laat met Q. rug / triceps gedaan en zijn shape gecheckt.
                        Hij was flink voller dan 2 weken geleden met wederom minimale vet gains tov zijn totale massa vooruitgang.
                        Ik begin me al een beetje schraal te voelen naast hem

chest supported row
                        wide grip pull downs
                        incline smith machine wide grip rows
                        hyper extensions

rope push downs
                        1 arm cable extensions
                        underhand push downs

Comment

Gisteren avond laat met Q. rug / triceps gedaan en zijn shape gecheckt.
                          Hij was flink voller dan 2 weken geleden met wederom minimale vet gains tov zijn totale massa vooruitgang.
                          Ik begin me al een beetje schraal te voelen naast hem

the student surpasses the master
                          Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Ach hij lult maar wat joh maarten is groot met hoofdletter G
                            Training was top pik.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                              Ach hij lult maar wat joh maarten is groot met hoofdletter G
                              Training was top pik.
                              haha,...je gaat goed man!

Comment

• Drukke avond gehad met veel PT en posing sessies.

JBC aanstaande zondag in de -90 klasse.
                                En dat voor iemand van 43 jaar!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X