Die wesley is wel ineens opgeblazen zeg! Bolle toet
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Was inderdaad volle bak en super leuk.
@fitnessboer
SBD pas later besteld dus ik ben benieuwd hoelang het duurt,maar via SBD NL zou het een paar dagen moeten.
@niet hier
haha,daarom heb ik vandaag nog 2 nieuwe squat racken besteld ,dus met 5 racks zou het geen probleem moeten zijn
@Quibus
Vandaag een nieuwe pr gezet met 170kilo
20 x 20
10 x 60
01 x 100
01 x 140
01 x 150
01 x 160
01 x 170 PRTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostWas inderdaad volle bak en super leuk.
@fitnessboer
SBD pas later besteld dus ik ben benieuwd hoelang het duurt,maar via SBD NL zou het een paar dagen moeten.
@niet hier
haha,daarom heb ik vandaag nog 2 nieuwe squat racken besteld ,dus met 5 racks zou het geen probleem moeten zijn
@Quibus
Vandaag een nieuwe pr gezet met 170kilo
20 x 20
10 x 60
01 x 100
01 x 140
01 x 150
01 x 160
01 x 170 PRGoed gejat is het halve werk!
Comment
-
Thanks M.
Volgende week is de meet en ik heb eigenlijk maar een paar keer geoefend ,maar het gaat wel goed.
Deze week nog ergens een keer de openers oefenen en dan volgende week game time
openers en idee van opzet is als volgt:
Squat - 185 / 200 / 205 (210)
Bench - 155 / 170 / 175
Deadlift - 250 / 260 / 270 (275)Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View Post@niet hier
Je kunt wel zien waar het geld zit. Wat een investeringen doe jij in je gym!Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
@niet_hier valt wel mee hoor.
Ik wil gewoon niks kopen waar we niks aan hebben ,zoals je op zoveel sportscholen ziet.
Aangezien ik een mix van PL / BB erg belangrijk vind in een gym willen we daar zo onderscheidend mogelijk in zijn in de regio.
Als we dus straks 5 racks hebben op 500m2 met Texas en ATX black mamba BB's hebben we een meer dan goede basis.
De rest vd Hammer strength apparatuur begint ook vorm te krijgen alleen doe we dit maandelijks aangezien we niet 10.000 euro's per maand hebben om te investeren ,aangezien we alles zelf doen.
Beetje bij beetje blijven we toevoegen en veranderen.
Gisteren rug gedaan en dat ging weer lekker.
wide grip pull dows
narrow grip seated row
incline smith machine row met holds
chest supported t bar row
swiss bar row - grip van breed naar small 8 reps per grip
Opmerking van de dag - Guy Droog "ik zie jou nooit als een bro eten met je croissants en pakpao's"
Gisteren ook mijn SBD kneesleeves en 1mtr mega fucking stijve wristwraps binnengehad en ga deze morgen ofzo eens testen.
Zondag besteld en dinsdag binnen bij SBD NL - goede snelle service.
straks weer sushi gains en vanavond 5 pt sessies en posing les om vervolgens zelf met Quibus schouwers te doenLast edited by Mvos; 18-03-2015, 11:09.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Alles goed voor elkaar Maarten. Lijkt me echt vet om zelf zo'n gym te hebben.
Is alles trouwens nog een beetje te combineren met je eigen werk naast de gym of word het al wat moeilijk?
En waarom kies jij vaak voor smith rows voor rug en niet voor de "normale" BB row?Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by Mvos View Post@niet_hier valt wel mee hoor.
Ik wil gewoon niks kopen waar we niks aan hebben ,zoals je op zoveel sportscholen ziet.
Aangezien ik een mix van PL / BB erg belangrijk vind in een gym willen we daar zo onderscheidend mogelijk in zijn in de regio.
Als we dus straks 5 racks hebben op 500m2 met Texas en ATX black mamba BB's hebben we een meer dan goede basis.
De rest vd Hammer strength apparatuur begint ook vorm te krijgen alleen doe we dit maandelijks aangezien we niet 10.000 euro's per maand hebben om te investeren ,aangezien we alles zelf doen.
Beetje bij beetje blijven we toevoegen en veranderen.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by emielos View PostAlles goed voor elkaar Maarten. Lijkt me echt vet om zelf zo'n gym te hebben.
Is alles trouwens nog een beetje te combineren met je eigen werk naast de gym of word het al wat moeilijk?
En waarom kies jij vaak voor smith rows voor rug en niet voor de "normale" BB row?
Met wedstrijdbegeleiding en gewone PT sessies is het nu al buiten mijn werk om niet meer mogelijk om dit goed in te delen.
Volgende week op werk een gesprek hoe we dit eventueel eerder kunnen oplossen.
Deze smith machine row is liggend op een incline bankje waarbij ik een veel beter contractie krijg dan bij een gewone
bb row.
Daarnaast vind ik een bor in de smith ook fijne om een betere en constantere contractie te krijgen.
1 arm smith machine rows zijn ook een fijne oefening die ik vaak gebruik.
Originally posted by niet_hier View PostJe hebt een duidelijke visie op je doelstelling. Dat komt ongetwijfeld goed.
Gisteren avond laat met Q. rug / triceps gedaan en zijn shape gecheckt.
Hij was flink voller dan 2 weken geleden met wederom minimale vet gains tov zijn totale massa vooruitgang.
Ik begin me al een beetje schraal te voelen naast hem
chest supported row
wide grip pull downs
incline smith machine wide grip rows
hyper extensions
rope push downs
1 arm cable extensions
underhand push downsTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View Post
Gisteren avond laat met Q. rug / triceps gedaan en zijn shape gecheckt.
Hij was flink voller dan 2 weken geleden met wederom minimale vet gains tov zijn totale massa vooruitgang.
Ik begin me al een beetje schraal te voelen naast hem
the student surpasses the masterGoed gejat is het halve werk!
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment