I have this picture in my mind

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vet% is 2,5% afname en niet 1,5%
    Verder keurige cijfers, foto's zagen er ook prima uit dus een gedurfde tegenstander in de mania contest

Comment

• Originally posted by NickP View Post
      vet% is 2,5% afname en niet 1,5%
      Verder keurige cijfers, foto's zagen er ook prima uit dus een gedurfde tegenstander in de mania contest
      Ja, klopt. Ik was even van slag door het fitness chicks topic. Fuckt met je kop he als je zulke dames ziet .

Thanks, bro. We gaan het meemaken waar ik eindig bij de contest!
      "Straight outta gym"

Comment

• Goed bezig kerel. De resultaten liegen er niet om. Toch een van de kanshebbers van de bodymania 2014��! Me grootste rival met de bodymania haha. Ga zo door man.
        Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

• Originally posted by LazarAngelov View Post
          Goed bezig kerel. De resultaten liegen er niet om. Toch een van de kanshebbers van de bodymania 2014��! Me grootste rival met de bodymania haha. Ga zo door man.
          Haha, nice. Mogen de beste winnen in dat geval!

Net 45 minuten cardio gedaan, ging goed. Hartslag 130-140 bpm. Nu slapen.
          "Straight outta gym"

Comment

• De welbekende mindfuck begint wederom toe te slaan in week 6. Ik moet nog 24uur volhouden en dan begint te carb-load alweer en heb ik 2 weken soort van rust.

Blij dat ik mijn cut nu in 2 periodes heb gesplitst, vorig jaar begon ik ook echt half gek te worden rondom week 6 en dat hield aan tot week 8. Ik ben blij dat mijn belasting qua studie uren momenteel wat lager ligt, want studeren met zo'n kop die enkel aan eten denkt is niet echt ontspannen.

Wat valt er onder mindfuck:
            - honger
            - constant denken aan eten
            - onverzadigbaar gevoel
            - moe en futloos
            - hersendood
            - jezelf door de trainingen heen moeten slaan

Scheelt dat ik me cardio er voor vandaag alweer op heb zitten 60 minuten cardio.
            Morgenochtend nog uurtje op nuchtere maag en dan 's middags tension workout. Carbs laden en daarna een barbeque en nog meer carbs laden de gehele vrijdag.

Daarbij moet ik wel zeggen dat het erg motiveert om steeds meer definitie te zien op mijn lichaam. Ben nog steeds te vet voor mezelf, maar denk dat als ik de komende 6 cycli van UD2.0 een vergelijkbaar resultaat neerzet als nu dat ik een behoorlijk bruut fysiek ga neerzetten voor mijn doen.
            Last edited by Iron Mind; 30-04-2014, 15:14.
            "Straight outta gym"

Comment

• IM. Even een vraagje.
              Hoe hebben ze je vet gemeten. Ik snap int zo goed hoe het komt dat je huidplooi hoger is geworden nu je vetpercentage gedaald is. Aangezien ik er niet zo in thuis ben, ben ik benieuwd hoe ze bij jou hebben gemeten.
              Ook het vochtgehalte in je lichaam.
              Stats: 74kg at 11%
              Vision: 85kg at 8%

Comment

• 12,2% volgens inductie meting met stroom vanaf de hand richting de voet.

De andere inductie waarde is in m'n eigen gym gemeten.

Ik snap dat de huidplooi verwarrend werkt en de inductie meting ook.

Dit getuigt enkel van mijn terechte wantrouwen richting inductie en huidplooimeters, maar goed. Je moet wat eh, ik probeer toch maar meetgegevens binnen te halen.

Deze getallen zijn ook totaal niet representatief naar mijn mening, plus dit is nu al de 2-3e keer dat de inductie metingen en huidplooimetingen het volgende patroon vertonen:

begin cutten
                2 weken later
                meting: geeft enorme afname aan vetmassa weer en behouden van VVM
                2-4 weken later
                wederom meting: met enorme stijging aan vetmassa of gelijk blijven van de hoeveelheid vetmassa en afname aan VVM
                2-4 weken later
                wederom een eindmeting: met nu een enorme afname aan vetmassa, toename VVM.

Conclusie: Tussen begin en het einde van de cut zit 8 weken tijd waarbij ik volgens de metingen vaak maar 1kg vet kwijt ben en de rest vocht. De huidplooi vertoont ook hetzelfde patroon. Eerst afname van huidplooi mm's daarna een toename en dan wederom een afname om op hetzelfde niveau te eindigen.

Dit zegt dus allemaal niets, maar als je de foto's naast elkaar zet dan zie je wel degelijk een goed verschil van wat er met mijn vetmassa en fysiek gebeurd is tijdens de cut.

Mijn eigen selfies en het beeld in de spiegel bewijzen echter dat ik gewoon goed droger aan het worden ben en dat mijn huidige kcal inname i.c.m. training, cardio etc. gewoon kloppen. Kracht blijft tot nu toe nog min of meer gelijk, dus in dat opzicht wordt de spiermassa afname ook zoveel mogelijk beperkt.

Ik weet haast nu al zeker dat dit wederom het geval zal zijn als ik enkel straks terugkijk op de inductie en huidplooimetingen.

Kortom, de weegschaal met zijn nummers liegen tegen je en bekijk vooral de spiegel voor echte progressie en laat desnoods iemand met een meer ervaren oog je fysiek beoordelen!
                Last edited by Iron Mind; 30-04-2014, 17:36.
                "Straight outta gym"

Comment

• Zit nu op de hometrainer. Eerst lekker uitgeslapen.

Net wat selfies gemaakt om me fysiek te vergelijken depleted.
                  Net me taille gemeten en dat verbaasde me behoorlijk. Taille was 78cm nuchter, depleted. 82,8kg lichaamsgewicht. Voel me nu behoorlijk schraap en plat, maar goed. Even dat uurtje voltrappen en dan zal ik eens wat pics posten. Die foto's geven iig een indicatie wat er gebeurd met me fysiek aan de voorkant.

Nog 45 minuten, voel me net een zombie.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Bedankt voor de duidelijke uitleg. Vraag me idd ook echt af wat nu de betrouwbaarste metingen zijn. Denk dat je spiegel toch het meest betrouwbaar is, maar dat kan natuurlijk ook een mindfuck met zich meebrengen.

Ben benieuwd jaar jepics
                    Stats: 74kg at 11%
                    Vision: 85kg at 8%

Comment

• Hier mijn pic's
                      van mijn progressie van de afgelopen 4-6 weken. Weet niet meer precies wanneer de eerste foto was gemaakt. Ergens in week 1 of 2 geloof ik.

Week 1-2 UD2.0 cut

Week 6 UD2.0

Betere progressie foto's volgen nog ergens deze week en anders begin volgende week.

Verschil in taille is iets van 7cm. Van 85cm -> 78cm.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Heftige resultaten kerel
                        Go beyond yourself.

Comment

• Dank FG

Week 6 UD2.0
                          Tension workout
                          Rust: 1-2 minuten

Het was druk in de gym, dus oefeningen en andere varianten van oefeningen gekozen. Dus ook maar weinig vergelijkings mogelijkheden

Incline bench press
                          2 x 6 80kg

Pull up
                          1 x 10 bw+7,5kg
                          1 x 7 bw+7,5kg

Db press
                          1 x 6 34kg ea
                          1 x 6 30kg ea

Db row
                          2 x 8 34kg ea

Lateral raise
                          3 x 6-12 6-12kg ea

EZ-bar curl
                          3 x 6-8 20-25kg

Tricep pushdown
                          3 x 6-8 50-60kg

Calf raise machine
                          1 x 10 full stack
                          1 x 8 full stack

Seated calf raise
                          1 x 6 80kg
                          1 x 8 70kg

Leg extension
                          1 x 9 full stack
                          1 x 8 full stack

Lying leg curl
                          1 x 8 11 gewichten
                          1 x 6 11 gewichten

Leg press
                          1 x 12 200kg
                          1 x 10 240kg
                          1 x 8 240kg
                          Gewicht hier af gehaald om de plaat toch net wat dieper te laten komen

Seated leg curl
                          2 x 10-12 full stack

Commentaar:

Moest best hasten tijdens de training, maar dat maakte me niet zoveel uit. Ik voelde me toch futloos en raakte toch snel vermoeid. 4 sets per spiergroep is bij deze training altijd meer dan genoeg. Mooi van falen vandaan gebleven.

Zit nu alweer aan m’n 2e meal van vandaag. Eerst lekker uitgeslapen, want ik was me een partij moe.
                          Dikke kans dat ik ergens vandaag ook nog 1-2 uur me bed in duik.

Laatste tijd iets teveel gezeik gehad en het heeft me verbaasd dat het me nog niet eerder opgebroken heeft tijdens de cut, maar goed. Morgen nog even vlammen en dan weer 5 daagse split op 4500-4700kcal inname op trainingsdagen.

Als ik ervan uitga dat me onderhoud nog steeds 4500kcal per dag is voor drukkere dagen.
                          "Straight outta gym"

Comment

• lekkere progressie al maat

Comment

• @ Possel: Thanks bro!

Week 6 UD2.0

Gewichten vergeleken met week 5
                              Lastig te vergelijken allemaal, vooral de bench, incline bench, front squat en deadlift.

Power workout
                              Rust 2-3 minuten

Front squat
                              1 x 3 110kg (VPR!!!)
                              1 x 2 110kg + F
                              1 x 3 105kg + 2 100kg

Incline bench press (dit keer de incline als eerste)
                              1 x 3 90kg
                              2 x 5 85kg

Pendlay row
                              1 x 3 105kg (+10kg, -3 reps) (VPR!!!)
                              2 x 3 105kg (+5kg, -1 rep)

Pull up
                              1 x 3 bw+25kg (+2,5kg, -2 reps)
                              2 x 4 bw+25kg (+2,5kg, -1 rep)

Bench press (dit keer de flat bench als tweede press oefening)
                              1 x 3 100kg (-7,5kg, +2 reps)
                              2 x 5 95kg (-5kg, +2 reps)

Overhead press
                              1 x 3 70kg (+5kg)
                              1 x 3 72,5kg (+12,5kg, -2 reps) (VPR!!!)
                              1 x 2 72,5kg + partials

Deadlift
                              3 x 3 160kg

A: Close grip bench press
                              3 x 3 97,5kg (+12,5kg) (VPR!!!)

B: Reverse curl + barbell curl
                              3 x 4 35kg + 2-3 35kg (+5kg)

A: Barbell shrug (focus op bovenin vasthouden en knijpen)
                              3 x 6 130kg (+10kg ongeveer)

B: Side lateral raise (focus op uitvoering)
                              3 x 6-12 6-10kg ea

C: Face pulls (vasthouden en ellebogen hoog constant)
                              3 x 8-10 80kg (+5-10kg)

Seated calf raise
                              2 x 6-8 85kg (+5kg)

Calf raise machine
                              1 x 8 full stack (-7 reps)

Commentaar:

Erg lange training, maar ik wilde gewoon genoeg rust pakken om optimaal te kunnen presteren en dat is wel aardig gelukt. Van de deadlift verwachtte ik niet zoveel meer, maar dat is ook niet zo gek.

Bench heeft nog wel wat moeilijkheden, maar als ik de incline eerst doe dan ben ik helemaal niet meer “optimaal” sterk bij de bench.
                              Verder gingen de presses erg lekker, overhead en close grip gingen nice.
                              Zal kijken of ik morgen foto’s kan laten maken en anders ergens volgende week. Hangt even van bloat oid af.

Merk verder wat kracht afname op de bench alleen eigenlijk. De rest blijft gelijk of me kracht neemt zelfs wat toe. Valt ook niet mee met zo’n gigantisch kcal tekort bij een schema zoals dit, maar goed. De resultaten mogen er al wezen al zeg ik het zelf. Verder ben ik nu natuurlijk alweer wat kg's lichter.

Volgende week weer lekker split trainen, misschien dat ik ergens nog een powerlift training achtig iets tussen gooi of dat ik bijv. bij borst gewoon bench press doe, schouders overhead press etc. Zal 5-6x gaan trainen de komende 2 weken.
                              Last edited by Iron Mind; 03-05-2014, 14:17.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Gister een cola en 2 bakken junk op als cheat. Alcohol is het niet geworden, want ik was de bob. Dat betekent dus dat ik mijn belofte kan gaan houden om de volle 14 weken 0 alcohol te drinken.

Gelijk 800g zwaarder door het vocht waarschijnlijk. Merk altijd dat me soort van van slag is door junk food.

Shit smaakte lekker, maar kan het ook prima missen. Ik merk wel dat als ik mezelf gewoon eens die cheatmeal toesta eens in de paar weken dat het allemaal toch net wat beter in me koppie blijft vol te houden.

Komende 2 weken op 3800kcal op rustdagen en 4500-4600kcal op trainingsdagen.

Morgen borst en biceps trainen, heerlijk!

Passion for Bodybuilding - YouTube

"Just think about how you wanna look.."

Last edited by Iron Mind; 04-05-2014, 17:40.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X