Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
oh ja en voor de mensen uit roermond en maastricht.... tequila drink je zonder vit C fruit. De mexicanen lachen ons nog steeds uit. Je kreeg daar een schijfje citroen op de rand van je glas om diezelfde rand er mee schoon te maken (hadden toen geen afwasmiddel) niet om erin erbij of om op te eten ;-)
proost!
"Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"
Haha.
Kan wel lopen, net cardio gedaan, flinke spierpijn zal morgen wel drama zijn.
Maar dan train ik toch geen LB, ik hou me gewoon aan het plan en gaan..scheelt gewoon enorm dat het nu ook geen optie meer is om te kloten want daar is gewoon geen tijd voor
Ik werk of sochtens of smiddags, ideaal want kan bijna altijd trainen en veel sochtends.
werk ook 4dagen pw dus das wel nice.
ik doe nu elke dag cardio 20/30 minuten..of fasted of na me training.
Ik werk of sochtens of smiddags, ideaal want kan bijna altijd trainen en veel sochtends.
werk ook 4dagen pw dus das wel nice.
ik doe nu elke dag cardio 20/30 minuten..of fasted of na me training.
Lekker doorgaan en die weegschaal is totaal niet van belang.
Deze weken gaan we eens goed kijken waar je nu op regeert en wat er onder zit waar ze aan het werken.
Daana is het weer volbouwen,maar met kwaliteits massa.
Laatste beetje erna eraf halen en contest tijd!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Ziet er allemaal solide uit, maat. Gewoon blijven door buffelen, want als ik je reacties lees houd je het prima vol zo ondanks kcal tekort. Ideaal dus.
Wel jaloers op al die incline, decline machine press apparaten bij andere gyms..
Keep it up, maat. Heb je al een plek uitgekozen waar die beker komt te staan?
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment