Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
2400 kcals best laag lijkt me voor zo'n bere als jij?
ja aan het cutten man 2400kcals is best goed te doen . geen moeite mee ! kwam van 2600 af. carbs stuk naar beneden nu. heb het idee dat ik geen vvm verlies op dit moment.
Kwam van 4000+ .
ja aan het cutten man 2400kcals is best goed te doen . geen moeite mee ! kwam van 2600 af. carbs stuk naar beneden nu. heb het idee dat ik geen vvm verlies op dit moment.
Kwam van 4000+ .
Oke lekker man, is wel een behoorlijk verschil natuurlijk.
Gebruik je er gear bij als ik zo vrij mag zijn om te vragen?
Omdat je zonder wel redelijk wat VVM zal verliezen op dat gewicht/kcal denk ik?
nope geen gear op dit moment volgende week weer meten en dan als het goed is word er gear gebruikt.
Nee dat valt wel mee kerel , ik zit hoog in me eiwitten en merk alleen dat ik beetje bij beetje droger word.
ik kan goed massa vast houden en bulken is voor mij ook geen probleem.
Training van Gister 15-4-2015 Benen..
Ik voelde ze nog van de training daarvoor.. legday it is.
Squats ( met bankje er onder.)
50kg x 15
80kg x 12
100kg x 12
100kg x 12
150kg x 6
160kg x 6
Legpress ss leg ex
250kg x 8 breed / 25kg x 8 ( bovenaan aanspannen).
250 kg x 8 breed x 8 smal / 25 x 8 ( bovenaan aanspannen) x 8 ( enkel been kwart laten zaken en omhoog).
250 kg x 8 breed x 8 smal , 200kg x 8 breed x150 kg x 6 smal x breed till failure,
Leg ex ( Strippen) dropset.
60kg x 10
40kg x 10
20kg x 8 ( boven vast houden).
15kg x fail.
Squats in smithmachine. ( Benen Wijd).
60kg x 20
60kg x 15
60kg x 12
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment