koolvis
Wat eet je nu
Collapse
X
-
Weet niet waarom, maar zat in de tuin liep naar me koelkast en zag een glazen pot met olijfen op olijfolie met knoflook, kreeg er oppeens zo'n trek in dat ik de helft naar binnen gegooit heb
Weet niet of dit heel slecht is, maar me vetten voor vandaag heb ik binnenYou can do anything if you set your mind to it
Comment
-
Originally posted by Roell View PostWeet niet waarom, maar zat in de tuin liep naar me koelkast en zag een glazen pot met olijfen op olijfolie met knoflook, kreeg er oppeens zo'n trek in dat ik de helft naar binnen gegooit heb
Weet niet of dit heel slecht is, maar me vetten voor vandaag heb ik binnen
Niks mis mee hoor (zolang het verder qua kcal en vetten in je schema past)."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Heb eigenlijk nog geen voedingsschema, ja ik weet het slecht, zeker als ik deze geweldige site tot mijn beschikking heb. Maarja hiervoor was ik een niet zo'n goede eter. Ben nu eigenlijk meer bezig om me maag te laten wennen aan continue voedsel, en moet zeggen na 2 weken werkt het al aardig goed
Krijg nu steeds honger op momenten dat ik vroeger het nooit had
Nog een week (misschien 2) en ik kan 6 volwaardige maaltijden naar binnen werken
Probeer in deze week (en miss week erna) ook afscheid te nemen van al me vroegere junkfood attacks
At onregelmatig, maar als ik ging eten was het grote hoeveelheden slecht eten
Vanavond BBQ'en omdat een maat jarig is van me, dus denk dat ik vandaag wel een dikke overkill aan kcal en vetten krijg
Ben van plan te gaan bulken als ik me schema maak, dus dit is mooie 'warming up' XDYou can do anything if you set your mind to it
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postga zo 2 bakjes brinta wegslurpen
*bij kwark shakes doe ik geen suiekr meer in begin wel.. maar geen suikeris beter denk ik dan maar zo en is ff kwestie van wennen*
Je hebt ook die groene bak, iets meer eiwitten en oo die is prima te kanen. Alleen is die helaas vaak op.Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostNiks mis mee hoor (zolang het verder qua kcal en vetten in je schema past)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-
Staat onderaan gedeclareerd onder "natrium". Die hoeveelheid moet je verdubbelen en dan heb je de hoeveelheid zout."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by DER EINZELGANGER View PostLigt eraan welke kwark je eet, ik eet franse kwark, zon blauwe bak en die is zonder zoette zooi erin prima te bikken.
Je hebt ook die groene bak, iets meer eiwitten en oo die is prima te kanen. Alleen is die helaas vaak op.
ot: vlees aardappels en weer sperziebonen liever bonen dan spinazie of bloemkool (H)
daarna even sporten en door naar een maat dus neem ff whey shake mee voor erna. en banaan owja chocomel kopen..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment