Hoeveel kcal zit je nu? En vocht komt ook door hgh toch?
Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!
Collapse
X
-
Denk rond de 4500 a 5000 kcal probeer allles weg te vreten wat ik zien, maar vandaag denk nog maar 2000kcal op men misselijk raar gevoel in me pens echt irritant hoor....
Ja had wel iets vocht natuurlijk maar dat is al weken stabiel en nu crea erbij en heb stukkie meer al bij mijn sokrand..Een dag niet getraind...
Comment
-
Haha dat word dan geen hgh of slin voor mij ik had nu op 5000kcal nog honger af en toe en zit nu weer terug op 4350 en daarbij gewoon af en toe misselijk van de honger, terwijl ik off ben..
maar bij jou zorgt crea dus ook voor veel onderhouds vocht? Aangezien het rond je enkel niet im vocht kan zijn'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Originally posted by frankey View PostDenk rond de 4500 a 5000 kcal probeer allles weg te vreten wat ik zien, maar vandaag denk nog maar 2000kcal op men misselijk raar gevoel in me pens echt irritant hoor....
Ja had wel iets vocht natuurlijk maar dat is al weken stabiel en nu crea erbij en heb stukkie meer al bij mijn sokrand..DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Laatste 2 dagen gaat het beter weer alleen merk wel als ik die 100gr dextro naar binnen gewerkt heb dat ik daar echt naar van wordt en daarna die shake dan zit het echt tot aan mijn nek.... Wel kloten want daarna is mijn eetlust 0,00000%
Kilo blijven nu rond de 102 a 103 zitten, maar goed moet ook meer eten wat nu hopelijk stijgende lijn gaat worden!Een dag niet getraind...
Comment
-
Oke zal het is even proberen! Moet wel zeggen dat eerste week gruwlijk was, maar nu valt het mij allemaal zwaar tegen.... Echt veel sterker ben ik niet geworden dan normaal en zo veel kwaliteit spiermassa is er niet bij gekomen...
Eerste keer test e was wow... test tren ook knallen! toen test/Primo/bold was geinig maar niet van wow.... nu test/deca ook van mwa (plus de rest he).... na die test/bold/primo...12 weken tren/mast/test achter aan gepakt en ging ook weer mega goed...
Lijkt wel dat ik echt mega reageer op tren.... Maar het speelt ook wel mee steeds dichterbij je grens komt en overheen gaat en steeds minder hard gaat.... Laatste foto's was ik 95/96 kilo redelijk droog voor mijn doen... Nu 103 kilo met laagje vet, niet extreem 2 maanden straks op voeding en het is weg...
Ga voeding toch weer aanpassen nu mer kipfilets en biefstukken bakken om zo meer en makkelijker shit binnen te krijgen...
Staat misschien niet zo duidelijk maar fuck itEen dag niet getraind...
Comment
-
Misschien niet voor je idee maar je gaat nog echt hard. Met je eerste kuurtje zat je ook nog veel minder aan je top dan nu natuurlijk. En voor kipfilets gebruik ik altijd een grill, geen vetten snel klaar en lekker mals. Zon ding kost twee tientjes, laat kip ontdooien en je doet het in de grill. Tien minuten zonder er naar om te kijken en het is klaar, misschien idee voor jou:-) blijf gaan frankey, blijf knallen:-)Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Been there done that en nu ook tyfusverkouden leuk he kids fucking bacillen bommetjes.
he ik slik dubbele dosis multis..dure van solger en zon pakketje van bf.
je weersta nd dropt flink met een kuur..het heerst nu maar maximale weerstand heb je nodig.
1 tip neem echt effe rust megakut maar ik zat ook weken in de lappenmand omdat ik eigenwijs was.
Comment
-
Klopt sinds hij op peuterspeelzaal zit damn en die kleinste ook vaak snotneus door die oudste.... Zit toch te overwegen om te stoppen met insu totdat ik lekker voel en goed kan eten, zo schiet het niet echt op... Ook erg last van me onderrug, Pakte DL nooit omdat ik vroeger altijd last kreeg ervan, zo lijkt het nu ook en ook wel veel onhandig klusjes gedaan... Drive die ik normaal heb als ik on ben is ook verrot op een of andere manier loopt het allemaal niet lekker mmmmmmmEen dag niet getraind...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 minute ago -
-
door asleypatriciaIf you are looking for the best assignment writing services but have no luck, start by searching for highly reputed services. Ensure they have years of...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door XanthePayeer.com is een universeel platform voor het uitvoeren van financiƫle transacties via internet, dat zijn gebruikers een breed scala aan mogelijkheden...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
17 uur geleden -
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment