Ben bang dat ik mijn doel al voorbij ben hahah :P alleeen die 10% nog niet maar dat is geen probleem straks haha
Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!
Collapse
X
-
Je gewicht gaat lekker kerel.
Heb verdorie ook 2 weken zowat niks door mn strot kunnen krijgen, is nu weer over en heb de ganse dag honger.
Fijn dat je nu weer normaal reageert op de slin.
Je bent je doel nog niet voorbij vriend, ja of je moet de aanhef van dit topic bedoelen.
Die kun je vergeten, en n nieuw doel stellen.. +110? 115?
Je hebt nu zelf wel door dat het nu niet zoveel meer voorstelt wat je ervoor hebt gedaan.
Heel jammer van je slechte eetlust, maar dat komt wel weer goed joh, iedereen heeft al de griep gehad.
En je weet tijdens kuren ben je vatbaarder.
Comment
-
Thx Rick!
Alles gaat lekker niet weer benen getraind... 180 kilo aan schijven in de smith plus die stang.... 5x ... niet zo diep als 140 a 160 kilo... maar goed is ook facking zwaar hahah! Mijn onderrug liep wel facking vol zeg, planning was afbouwen maar 6 x 160 toen 140 nog 4 x en toen was mijn onder te vol doei SQ! na leg press was rug weer fijn en goeie benen training gehad en daarna nog schouders en in de rust van schouder kuiten vol gooien!
Insuline gaat prima, voel me echt zwanger met al die shake's en vreten man niet normaal... gister avond 103,2 :PEen dag niet getraind...
Comment
-
Frankey, heb zonet je hele log vanaf begin af aan gelezen. Interessant en uiteraard leerzaam...
Goede resultaten geboekt tot zo ver en nog bezig! Ik ben erg nieuwsgierig naar een foto van nu.
Knulletje, ik vraag me af wat voor werk je doet. Ik heb de log van Harry1959 ook volledig gelezen en heb gezien hoe je hem adviseert en motiveert. Jouw bedrage aan dit forum is enorm...Respect!
Ik heb trouwens wel m'n vragen m.b.t. HCG en de reacties van 13 januari.
Ik zit op de m'n tel, dus is het moeillijk om de topic erbij te halen. Maar ik heb gelezen dat wanneer je balletjes krimpen tijdens de kuur dat dat de laatste bijwerkingen zijn. Je gebruikt HCG niet om de grote van je balletjes te houden maar de productie en deze gaat al veeeeel eerder in rust/pauzestand. Dus HCG bij een zwaar onderdrukkende kuur is aangeraden vanaf 700i per week in 2x injecteren.
Maar knulletje, jij zegt dat met hgh dit niet echt nodig is. Zou je me kunnen uitleggen waarom niet?
Ik heb deze vraag geformuleerd na de hele log te hebben gevolgd op m'n mobiele telefoon, dus ik kan evt. een foutje hebben gemaakt om ik nu niet makkelijk de stukken/reacties voor me terug kan halen.
Comment
-
Ja foto komt nog wel een keer, zit nu in bulk mode dus het is vooral nu vol en groot maar niet echt prachtig van wow, dit komt later hahah. Moet wel sexy erbij staan voor Q en Mvos he!
knulletje werk heeft hij al keer verteld in zijn eigenlog en ook niet echt boeiend verder toch? Hij heeft verder niet gezegd dat je geen hcg nodig hebt bij hgh... Je bent beter beschermd en daardoor midner gevoelig ervoor bent volgens mij, ligt per persoon wel of niet nodig hebt! Het is ook meer dat ik jaar on blijf +- dus nu hgh pak en ballen goed blijft dan niet perse nodig. Dus later zal ik evt nog hcg gaan pakken.Een dag niet getraind...
Comment
-
Zo vandaag weer druk bezig geweest... zonnepanelen op het dak plaatsen, moet op een plat dak 3 hoog en moest 38 60x40 grind tegels naar boven hebben als balast. Ik een dakpanlift gehuurd wat een tyfus ding zeg, uur bezig geweest om het in elkaar te zetten en dan ligt er 13 meter allu dat moet dan nog omhoog zonder mijn mooie keralit gevel te slopen.... Maar goed gelukt helemaal gesloopt, onderrug helemaal vol en biceps van tillen enz. Dacht oja insuline moeten ook nog doen, liep helemaal vol en voelde gelijk stuk beter aan hahah. Best goede workout geweest achteraf!
Morgen weer trainen en zo weer prikje, deed 1keer pw maar de vrouw vond het bijna 6 ml erin te spuiten dus nu 2x pw voelt ook wat beter aan in me bil niet zo veel olie in 1 keer hahahEen dag niet getraind...
Comment
-
teller blijft rond de 103 a 103,5 ... Zit nu aan de CREATINE 3 of 4 DAGEN en heb al weer deuken rond om me poot waar sokken zitten... Daar zit niet echt veel spier of wel ?
Ik moet denk nog meer gaan eten, pff voel me hele dag al zwanger en opgeblazenEen dag niet getraind...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment