Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• He pik volgens mij zijn er twee heel belangriijke regels bij insuline
    1 gebruik er geen drugs bij
    2 NIET NEMEN ALS JE ZIEK BENT

Kap ermee man je hebt nog tijd zat..je schijnt, ik weet dat niet uit ervaring gevoeliger te zijn voor hypo en veel minder snel voel je hem aankomen.
    echt man meld je drie dagen ziek..ga niet trainen.

oja me zoon zit nu in groep 1 vanaf dan worden ze een stuk minder vatbaar voor ziektes.

succes en sterkte pik.

Comment

• Yes, klopt ben 3 dagen vrij dus ziekmelden hoeft niet haha... Klopt genoeg tijd!
      Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
        Ook erg last van me onderrug, Pakte DL nooit omdat ik vroeger altijd last kreeg ervan, zo lijkt het nu ook
        Heb je ook last van je onderrug wanneer je sumo deadlifts doet? Zelf ben ik ook overgestapt naar sumo deadlifts omdat reguliere deadlifts niet zo goed bij mij passen. Sindsdien geen last meer.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• Oke even bekeken op youtube, zal het eens proberen eerste week even onderrug rust geven hoor haha!

Heb even overleg gehad maar blijf doorgaan, voel me al wel beter gisteren nadat ik weer 2 uur met -1 op het dak bezig ben geweest (zonnepanelen plaatsen)... Wel vaag zou denken anders om! Heb gisteren alleen biceps, triceps en kuiten gepakt even rustig aan gedaan. Vandaag rug op het programma en buik!

Blijf beetje hangen in kilo's maar het wordt toch wel echt allemaal spier, alleen zelf zie ik het gewoon niet meer goed. Kwam gozer binnen die ik al tijdje niet had gezien die zei tering ziet er goed uit, wat een massa heb jij erop geplakt. Dus zal toch wel goed gaan hahah !

Eten gaat wel beter ben er achter nadat ik dextro en shake op heb dat ik echt niet meer aan eten moet denken, dus prak me voor me trainen gewoon vol met eten en na insuline wanneeer ik verrotte gevoel kwijt ben.
          Een dag niet getraind...

Comment

• Ik weet het, hoort hier eigenlijk niet thuis, maar weet iemand wat er met Knul aan de hand is? Krijg hem niet te pakken en reageert niet op PB's en op mail.

Gr. H.
            Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• I dont no, krijg hem ook lastig te pakken volgens leeft hij overal en nergens met gezeik dat hij ze huis niet in kan!
              Een dag niet getraind...

Comment

• gebruik je ook gh frankey?

Comment

• Hij zit aan de nordi's

Comment

• klopt jammie
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Etos geen vit b5... Is dit het dan ??

Pantotheenzuur (vitamine B5)
                      Now Foods

Pantotheenzuur oftewel vitamine B5
                      Pantotheenzuur is een vitamine van het B-complex, noodzakelijk voor gezonde groei en ontwikkeling. Pantotheenzuur speelt als onderdeel van coënzym-A een rol bij het metabolisme van koolhydraten, eiwitten en vetten.
                      Pantotheenzuur (vitamine B-5) heeft ook een stimulerende werking op de bijnieren. De bijnieren zijn onder meer verantwoordelijk voor de afgifte van anti-stress hormonen. Bij stress, het gebruik van bepaalde medicijnen waaronder anticonceptiva en antibiotica en het gebruik van alcohol bestaat een verhoogde behoefte aan pantotheenzuur.
                      Een dag niet getraind...

Comment

• antwoord al ja dus heheh, nu weer wat last te krijgen van puisten altijd tijdens kuren maar nooit dit geprobeerd!

Pantotheenzuur (vitamine B5)
                        100 capsules
                        n.v.t 1 à € 7,90 2 à € 7,45 3 à € 7,45 4 à € 7,45 5 à € 7,45 6 à € 7,45 7 à € 7,45 8 à € 7,45 9 à € 7,45 10 à € 7,45 11 à € 7,45 12 à € 7,45 13 à € 7,45 14 à € 7,45 15 à € 7,45 16 à € 7,45 17 à € 7,45 18 à € 7,45 19 à € 7,45 20 à € 7,45 € 7,90 € 7,90 Verwijder item
                        Zinc capsules
                        180 capsules
                        n.v.t 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 € 12,90 € 12,90 Verwijder item
                        Biergist tabletten
                        200 Tabletten
                        n.v.t 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 € 4,99 € 4,99
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Update: Nog steeds wel verkouden maar wel 5 dagen getraind en morgen ook dus 6 van de 7 Nog een weekje insuline ben toch door gegaan!

Moet wel zeggen dat de eerste paar keer zetten dacht van wow, maar nu vind ik het eigenlijk wel wat tegen vallen en gatverdamme wat is die kilo dextro elke keer toch ranzig staat me zwaar tegen om te doen hahah!

Eten gaat nu laatste 5 dagen echt weer top, heb me zelf even aangeraden om me zelf 2 weken niet te wegen... Feit is wel dat ik nog nooit zo groot ben geweest als nu, maar lijkt er gewoon op dat nu echt elke kilo erbij pakken gevecht wordt als je boven de 100 kilo komt met 1,78
                          Een dag niet getraind...

Comment

• dus tot nu toe vind je de Insuline nog niet echt waard zeg maar?
                            Hard work, beats talent.

Comment

• Lees veel dat insuline beetje 50/50 is de ene gaat er goed op andere merkt er amper wat van.en wordt ook nooit beter dan de eerste keer..ben wel nieuwsgierig wat het brengen gaat.
                              gewicht is ook flink man bij die lengtr..zet hem op maat op naar de 120

Comment

• Een andere offtopic vraagje, hoe kan het dat er ineens zoveel Nordi aangeboden wordt? Voorheen was dat top of the deck, en nu kan je het ineens 'overal' krijgen
                                Hard work, beats talent.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X